Šo ceturtdien, 17.maijā, noskaidros labāko pārdošanas vadītāju - titula Pārdošanas tīģeris 2007 ieguvēju, informēja SIA Izdevniecība Dienas bizness mārketinga speciāliste Ilze Balcerbule.
Laikraksts Dienas bizness un pārdošanas konsultāciju uzņēmums Mercuri International jau trešo gadu rīko Gada pasākumu pārdošanas vadībā, kas reizē ir arī konkurss – Pārdošanas tīģeris 2007.
Žūrija ir izvirzījusi sešus finālistus, kas šo ceturtdien, 17.maijā, viesnīcā Reval Hotel Latvia cīnīsies par titulu Pārdošanas tīģeris 2007:
- dzērienu ražošanas uzņēmuma Cēsu alus pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers;
- mēbeļu ražošanas uzņēmuma De novo valdes loceklis Ingemārs Liakovičus,
- valodu apmācības programmu tirgotāja M.A.R.I.D.I. mārketinga direktors Deniss Razžigajevs;
- celtniecības materiālu pārdošanas kompānijas Maxit tirdzniecības un mārketinga direktors Gatis Pikšs;
- SEB Unipensija Atklātā pensiju fonda izpilddirektore Dace Brencēna;
- lauksaimniecības tehnikas un dārzkopības preču tirdzniecības uzņēmuma Silja valdes priekšsēdētāja Silva Jeromanova–Maura.
Galvenie vērtēšana kritēriji:
- Pārdošanas apjoma pieaugums;
- Jaunu pārdošanas kanālu izveidošana;
- Veiksmīga ieiešana jaunos tirgos;
- Tirgus daļas pieaugums;
- Klientu apmierinātības un lojalitātes pieaugums;
- Klientu orientācijas veicināšana;
- Pārdošanas un klientu apkalpošanas sistēmas pilnveidošana.
Žūrijas sastāvs:
- Antra Eglīte, SIA BCH Retail pārdošanas departamenta direktore Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, konkursa Pārdošanas tīģeris 2006 uzvarētāja;
- Mārcis Ešmits, Rīgas Biznesa skolas (RBS) pasniedzējs;
- Gundars Ozols, SIA Valler direktors, Gazele 2005 Zemgalē, Rīgā un Rīgas raj. uzvarētājs;
- Ainārs Brūvelis, SIA Lursoft valdes loceklis;
- Gastons Neimanis, Izdevniecības Dienas bizness valdes priekšsēdētājs;
- Līga Dzirnekle, Laikraksta Dienas bizness galvenā redaktore;
- Dzintars Koknēvičs, Starptautiskās pārdošanas konsultāciju kompānijas Mercuri International rīkotājdirektors, Latvijas Biznesa konsultantu asociācijas valdes loceklis.
Konkursa balvas ideja un mērķis ir atrast un popularizēt tos vadītājus, kuri ar savām zināšanām un aktīvu rīcību 2006.gadā ir nodrošinājuši mērķtiecīgu pārdošanas darbu, lai sasniegtu augstus pārdošanas rezultātus. Iepriekšējo divu gadu pieredze rāda, ka Latvijā ir ļoti daudz mērķtiecīgu un talantīgu pārdošanas vadītāju, bet galvenais – ka viņi ir gatavi dalīties pieredzē un par saviem panākumiem runāt arī ārpus sava uzņēmuma robežām.