Citas ziņas

No 26.februāra kanāls TV6 raidīs seriālu Geju patruļa

,18.02.2008

Jaunākais izdevums

Geju patruļa (Queer eye for the straight guy) ir Amerikā veidots šovs, kurš ieguvis Emmy balvu un pēc gada atkārtoti tika nominēts šai balvai. Šovs ieguva arī GLAAD Media apbalvojumu par izcilu realitātes šovu 2004. un 2005.gadā, un šai balvai tika nominēts arī trešo reizi 2006.gadā, informēja TV6 pārstāve Marta Zandersone.

Kā skaidro M. Zandersone, seriāla veidotājs ir gejs Deivids Kolins un viņa kolēģis Deivids Metzlers. Geju patruļa debitēja 2003.gadā un jau pavisam drīz kļuva par gada pārsteidzošāko un aprunātāko šovu.

Amerikas geju prese gandrīz vienbalsīgi pasludināja šo šovu par kultūras ikonu. Tomēr šovs izpelnījās arī kritiku par seksuālās identitātes vispārināšanu, proti, par apgalvojumu, ka geji ir koptāki un stilīgāki par heteroseksuāļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas, ASV un Kanādas geju bāri un klubi, protestējot pret homoseksuālas orientācijas cilvēku diskrimināciju Krievijā, izsludinājuši šīs valsts dzērienu, galvenokārt degvīna, tostarp Latvijā ražotā Stolichnaya, boikotu.

Lesbiešu, geju, biseksuālu un transpersonu (LGBT) kopienas pārstāvji, kas organizē boikotu, apsūdz Krievijas varasiestādes pieaugošā seksuālo minoritāšu diskriminācijā, kas izpaužas aktīvistu vajāšanā un likumprojekta pieņemšanā, ar kuru aizliegtas geju parādes, vēsta BBC. LGBT aktīvisti arī apsver Soču ziemas Olimpisko spēļu boikotu, lai tādējādi pievērstu uzmanību notiekošajam Krievijā saistībā ar seksuālo minoritāšu diskrimināciju.

Tikmēr kompānija SPI, kura izplata pazīstamo degvīna marku Stolichnaya, paudusi atbalstu geju tiesību aktīvistiem. SPI izpilddirektors Vels Mendeļejevs sarunā ar BBC sacījis, ka kompānija ir politiski neitrāla biznesa organizācija un atbalsta caurspīdīgumu, taisnīgumu, vienlīdzību un dažādību. SPI ar vēstuli vērsusies pie LGBT organizācijām, norādot, ka ir aktīvs seksuālo minoritāšu atbalstītājs un sabiedrotais.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvā no otrdienas sāk darbu jauna policijas struktūrvienība - virtuālā patruļa, kuras uzdevums ir izsekot un novērst iespējamos noziegumus kibertelpā.

Kā norāda Lietuvas Policijas departaments, pagaidām ar to nodarbosies trīs cilvēki, kuri reaģēs tikai uz "acīmredzamiem tiesību pārkāpumiem, kas notiek vai tiek gatavoti elektroniskajā vidē".

"Sākumā personas tiks brīdinātas, ka nelikumīgā darbība jāpārtrauc; ja tas netiks darīts, savāktie materiāli tiks reģistrēti un nodoti atbildīgajai policijas struktūrvienībai tālākai izmeklēšanai," teikts departamenta izplatītajā paziņojumā.

Virtuālā patruļa sociālajos tīklos vai ziņu portālos vispirms publiski brīdinās iespējamos pārkāpējus, tad nosūtīs viņiem personisku vēstījumu sociālajā tīklā "Facebook", e-vēstuli no adreses "[email protected]".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Režisors Uldis Cipsts šobrīd aktīvi strādā pie sava gara darba - seriāla Šķiršanās formula, kam jākļūst par jaunās TV3 rudens sezonas sensāciju un būs skatāms no 27. septembra.

Seriāls ir par mīlestību, ģimeni un to, kāpēc nešķirties, par lielākajām dzīves izvēlēm un par to, cik ilgi jāpierod vienam pie otra, par piedošanu saviem tuvākajiem. Seriāla galveno varoni tēlo Intars Rešetins.

Par seriāla tematiku U. Cipsts sācis domāt, redzot, cik bieži cilvēki šķiras, pat tādi, kuri ir šķietami paraugi citām ģimenēm. Viņš esot daudz domājis par to, kāpēc cilvēki šķiras un nevēlas mainīties kopā, tāpat veicis pietiekami apjomīgu pētniecisko darbu par šo tēmu.

Režisors nelielā intervijā biznesa portālam db.lv stāsta par seriāla tapšanas finansiālo pusi:

Cik izmaksā seriāla uzņemšana? Kas prasa vislielākās izmaksas?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maksas TV operatori neapstiprina klientu migrāciju saistībā ar lielākā TV operatora – Lattelecom – konfliktu ar MTG par TV3 retranslāciju interaktīvajā televīzijā; arī Baltcom nemierā ar MTG cenas piedāvājumu.

Aptaujāju Latvijas Elektronisko komunikāciju asociācijas (LEKA) biedrus un secināju, ka Rīgā astoņu dienu laikā kopš Lattelecom interaktīvajā televīzijā pārtraukta Modern Times Group (MTG) ietilpstošā kanāla TV3 retranslācija, klāt nākuši četri abonenti, DB pastāstīja LEKA valdes priekšsēdētājs Ilmārs Muuls, apliecinot, ka klienti nāk no Lattelecom, taču vienlaikus tas nenozīmē, ka visi pārgājuši TV3 kanāla dēļ. Lietas būtība ir tāda, ka ir liels troksnis par neko.

Iemesls – interaktīvā televīzija ir komplektā ar internetu, un, ja ir internets, tad viss oriģinālais TV3 saturs ir pieejams internetā. Protams, neliela neērtība – saturs nav pults attālumā, bet pieejams datorā, pamatoja I. Muuls. LEKA biedri bija gatavojušies, ka būs TV klientu pieplūdums pēc 1. aprīļa, neslēpa I. Muuls, tomēr aktivitāte izpalika. Attiecībā uz TV3 reitingiem, viņaprāt, situācija ir nelāga, jo redzams, ka kanāla retranslācijas pārtraukšana Lattelecom interaktīvajā televīzijā neatstāja ietekmi uz klientu migrāciju. Arī līgums ar Baltcom, kurš ir arī IZZI īpašnieks, pagarināts vien par diviem mēnešiem, atgādina I. Muuls, tāpēc aktuāls ir jautājums, kā MTG rīkosies turpmāk. Pieejamā informācija liecina, ka Baltcom nav apmierināts ar cenas piedāvājumu no MTG puses, tādējādi, ja līdzīgas prasības tiks izvirzītas arī citiem TV maksas operatoriem, pastāv atteikšanās iespējas no TV3 kanāla, brīdināja I. Muuls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Iedzīvotāji decembrī visvairāk skatījušies TV3

Žanete Hāka,06.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērnā gada decembrī skatītākais bija kanāls TV3, kura vērošanai veltīti 14,6% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina TNS Latvia dati.

Otrajā vietā ierindojies kanāls LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 10%, savukārt trešajā vietā ierindojies kanāls PBK ar 9,6% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 9,4%, kanāla NTV Mir Latvija – 6,3%, kanāla RTR Planeta Baltija – 5,9% un kanāla TV5 – 4,6%. Kanālam REN Baltija veltīti 4,4%, kanālam 3+ - 4,2%, kanālam TV6 – 3%, kanālam LTV7 – 2,8% un Kanālam 2 – 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 1BM, CTC Baltija, Fox un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam Fox Life veltīti 0,2%, TVOE – 0,05%, bet visu pārējo kanālu skatīšanai – 17,3%. Savukārt video satura vērošanai veltīti 4,8% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika decembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Atsāksies sarunas par 3+ un TV6 izplatīšanu Baltkom kabeļtīklos

Sanita Igaune,04.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TV3 Latvia pārstāvji ir atsaukušies Baltkom piedāvājumam atsākt dialogu par TV kanālu 3+ un TV6 retranslēšanu. «Sarunu ceļā tiks meklēta vienošanās, lai arī turpmāk nodrošinātu skatītājiem šīs programmas, nepalielinot abonēšanas maksu,» DB informē Baltkom preses sekretārs Lauris Kļaviņš.

Viņš uzsver, ka Baltkom nekad nav pārtraucis meklēt kopsaucēju ar TV3 Latvia, tomēr pēc pērn nesekmīgām sarunām par 3+ un TV6 izplatīšanu kabeļtīklos, TV3 Latvia vērsās tiesā, prasot pārtraukt arī TV3 izplatīšanu. Tomēr ņemot vērā, ka TV3 obligātu retranslēšanu kabeļtīklos nosaka likums, Baltkom nepiekrita noteikt paredzamo abonēšanas maksu.

DB jau rakstīja, ka Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas tiesnese Velga Gailīte ir uzdevusi Baltkom pārtraukt kabeļtīklos TV kanālu TV3, 3+ un TV6 retranslēšanu. Nolēmums par TV3 retranslēšanas pārtraukšanu tika pieņemts 3.janvārī, bet par 3+ un TV6 – 24.janvārī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Baltkom tīklos 3+ un TV6, visticamāk, nepazudīs

Sanita Igaune,03.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmums Baltkom un raidorganizācija TV3 Latvia ir atradusi kopsaucēju savstarpējās nesaskaņās, tāpēc Baltkom tīklos TV kanālu 3+ un TV6 retranslēšana, visticamāk, netiks pārtraukta.

To, ka abu pušu sarunas ievirzījušās pozitīvā gultnē, DB apliecināja gan TV3 Latvia ģenerāldirektore Baiba Zūzena, gan Baltkom preses sekretārs Lauris Kļaviņš.

Pēdējās pušu tikšanās ir bijušas pozitīvas, kas virzītas uz rezultātu, un drīzumā abas puses noslēgs nepieciešamo retranslēšanas atļaujas līgumu, sacīja L. Kļaviņš.

Savukārt B. Zūzena atzīmēja, ka visticamāk TV kanālu 3+ un TV6 retranslācija tiks atjaunota arī kabeļtelevīzijas operatora Livas kabeļtīklā, kas pirms neilga laika tika pārtraukta.

DB jau rakstīja, ka Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas tiesnese Velga Gailīte ir uzdevusi Baltkom pārtraukt kabeļtīklos TV kanālu 3+ un TV6 retranslēšanu. Nolēmums par 3+ un TV6 tika pieņemts 24.janvārī. Pagājušajā nedēļā tapa arī zināms, ka kabeļtelevīzijas operatora Livas kabeļtīklā ir pārtraukta TV kanālu 3+ un TV6 retranslācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā mediju kompānija Modern Times Group MTG AB parakstījusi vienošanos par 100% a/s Latvijas Neatkarīgā Televīzija (LNT) iegādi. Darījuma cena pagaidām netiek atklāta.

Darījuma pabeigšanai vēl nepieciešams Latvijas Konkurences padomes apstiprinājums. Kamēr KP nesniegs savu atzinumu par apvienošanos, tikmēr plašāki komentāri par darījumu netiks sniegti, Db sacījaTV3 ģenerāldirektore Baiba Zūzena. Tāpat viņa atzina, ka līdz KP lēmuma saņemšanas, saistībā arī TV3 nekas netiks mainīts. Patalaban Konkurences padome gaida apvienošanās ziņojumu, lai varētu izvērtēt un apstiprināt šo darījumu. Lēmumu padomei ir jāpieņem četru mēnešu laikā, DB norādīja padomes pārstāve Inita Kabanova.

LNT šefa Andreja Ēķa komentāru par darījumu Db nav izdevies iegūt.

MTG Latvijā pieder arī telekanāli TV3, 3+ un TV6. Ja darījums tiks apstiprināts, tad kompāniju apvienošanas rezultātā MTG konrolēs apmēram 37 % televīziju tirgus, rēķinot pēc skatīšanās laika daļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Situācija ar aprīļa datiem jāskatās plašākā kontekstā – līdz ar izmaiņām Lattelecom interaktīvās televīzijas piedāvājumā no 2.aprīļa, strauji ir augusi krievu valodā raidošo kanālu auditorija. Krieviski raidošo kanālu spēks ir pieaudzis, jo tos sākuši skatīties vairāk latviešu, un šobrīd viņus turpina sasniegt tendenciozā informācija no Krievijas mediju telpas,» tā, lūgta komentēt pētījumu kompānijas TNS aprīļa TV kanālu auditorijas mērījumus, biznesa portālam db.lv norādīja mediju grupas Modern Times Group pārstāve Marta Zandersone.

Jāatgādina - pētījums apliecina: kanāls TV3 zaudējis auditoriju un pirmo vietu TV topā. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Vēl šā gada martā skatītākais kanāls bija TV3 ar 12,1% lielu skatīšanās laika daļu.

«Prognozēt notikumu attīstību šobrīd ir grūti, jo to ietekmē fakts, ka ar Lattelecom nav noslēgts līgums, un grūti pateikt, cik ilgi viņi nebūs ar mieru nākt pretī un noslēgt jaunu līgumu,» sacīja M. Zandersone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skatītākais TVkanāls jūlijā bijis LNT

Elīna Pankovska,03.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada jūlijā skatītākais TV kanāls bijis LNT, kura vērošanai veltīti 13,3% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopotie dati.

Otrs skatītākais bijis kanāls TV3 ar 12,2%, bet trešais kanāls – PBK ar 11,9% lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV1 veltīti 9,2%, RTR Planeta Baltija - 5,4% un NTV Mir Latvija – 5,3% no visa kopējā TV skatīšanās laika.

Savukārt kanālam TV5 Rīga veltīti 4,5 %, kanālam 3+ - 4 %, kanālam REN Baltija – 3,1 % un kanālam LTV7 – 3%. Kanālam TV6 veltīti 2,4% un 1BM – 0,9 % no kopējā TV skatīšanās laika jūlijā. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 22,5%, bet video un DVD – 2,4% no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Hokejs - aprīlī skatītākā pārraide

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,15.05.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aprīlī LNT joprojām ir skatītākais TV kanāls, turpretī Pasaules čempionāts hokejā, ko translēja TV3, ir skatītākā pārraide, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotā informācija par TV kanālu auditorijām.

Pēc skatīšanās laika daļas skatītākais TV kanāls aprīlī bija kanāls LNT, kura vērošanai TV skatītāji veltījuši 17.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais skatītākais ir bijis TV3 ar 16.9 % lielu skatīšanās laika daļu, bet trešais – kanāls PBK ar 11.4 %.

Tiem seko kanāls LTV1 ar 9.6 %, kanāli LTV7 un 3+ ar 4.0 % katrs un kanāls TV5 Rīga ar 3.7 %. Kanālam RTR Planeta Baltija skatītāji veltījuši 3.5 % no veltītā laika TV vērošanai, savukārt kanālam RenTV Baltija – 2.9 %. TV6 vērošanai skatītāji veltījuši 0.9 %, bet PBMK – 0.5 %. Pie Video un DVD skatītāji pavadījuši 1.5 %, bet visu neminēto kanālu vērošanai tie veltījuši 23.1 % no kopējā atvēlētā laika TV vērošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Vēl šā gada martā skatītākais kanāls bija TV3 ar 12,1% lielu skatīšanās laika daļu.

Savukārt trešajā vietā aprīlī, ar 9,3 % lielu skatīšanās laika daļu katrs, ierindojušies kanāli LNT un NTV Mir Latvija.

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla TV5 – 5%, kanāla REN Baltija – 4,9%, kanāla 3+ - 4,5% un kanāla TV6 – 3,1%. Kanālam LTV7 veltīti 2,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 1,7%, Kanālam 2 – 1,0% un kanālam FOX – 0,7%. Savukārt kanāliem CTC Baltija un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 1BM veltīti 0,5%, kanālam Fox Life – 0,3% un kanālam TVOE – 0,04%. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 21,7%, bet video satura vērošanai – 3,5% no kopējā TV skatīšanās laika aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aprīļa skatītāko TV programmu topa augšgalā - TV3 raidījumi

Lelde Petrāne,09.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa skatītāko TV programmu TOP 20. Skatītākais raidījums šā gada aprīlī – Izklausies redzēts kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 10,1% jeb 201,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Programmu topa otrajā vietā ierindojušās TV3 Laika ziņas (Svētdienā), kuras vērojuši vidēji 8,5% jeb 169,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Trešajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks 11 kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 7,4% jeb 148,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa ceturtajā vietā TV3 Laika ziņas darba dienās, kuras vērojuši vidēji 7,1% jeb 141,1 tūkstotis skatītāju. Savukārt programmu topa piektajā vietā – Panorāma (Sestdienā) kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 6,8% jeb 135,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Kā vēstīts, pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa TV kanālu auditorijas - kanāls TV3 zaudējis auditoriju un pirmo vietu TV topā. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neņemot vērā protestus, kuru dalībnieki aicina boikotēt Sočos 2014. gadā gaidāmās Ziemas Olimpiskās spēles, vērienīgie būvdarbi olimpiskajā pilsētā rit pilnā sparā, pārliecinājusies ziņu aģentūra Reuters.

Protesti un aicinājumi boikotēt Olimpiskās spēles Sočos, Krievijā, sākās pēc tam, kad Maskava veica izmaiņas likumdošanā, vēršoties pret netradicionālas seksuālās orientācijas pārstāvjiem. Tādējādi Olimpiskās spēles kļuvušas par pret Krievijas politiku vērstu protestu upuri.

Interneta vidē sākusies arī parakstu vākšana par 2014. gada Ziemas Olimpisko spēļu pārcelšanu uz Kanādu, Vankūveru. Iepriekš boikotēt olimpiādi Sočos aicināja Vācijas tieslietu ministre Sabīne Loithoisere-Šnarenbergere (Sabine Leutheusser-Schnarrenberger), taču jaunākais pavērsiens noticis šonedēļ, Zviedrijai oficiāli paziņojot, ka nākamgad valsts nebūs iecietīga pret politiskiem protestiem, kas vērti pret «anti-geju likumiem», vēsta pasaules mediji. Tā izteicies Zviedrijas Olimpiskās komitejas vadītājs Stefans Lindbergs (Stefan Lindberg), un paziņojums nāca klajā neilgi pēc tam, kad Zviedrijas sportistes, piedaloties Pasaules Čempionātā Vieglatlētikā, bija nokrāsojušas nagus dažādās varavīksnes krāsās, tādējādi paužot atbalstu seksuālo minoritāšu pārstāvjiem un protestējot pret Krievijas likumdošanu, kas vērsta pret gejiem un lesbietēm. S. Lindbergs paziņoja, ka «sportistiem var būt jebkādi uzskati, bet sporta arēnas nebūs tā vieta, kur šos uzskatus paust».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maskavas mēra birojs paziņojis, ka neļaus Maija dienas svētkos rīkot geju praidu, kuru iepriekšējos gados izjaukuši ultranacionālisti, ziņo Kommersant.

"Dome rīkosies izlēmīgi un bez kompromisiem, lai novērstu mēģinājumus sarīkot šādus pasākumus, jo absolūtais vairākums sabiedrības ir pret geju dzīvesveidu un filozofiju," paziņoja domes preses pārstāvis Sergejs Cojs. "Pārsteidz un kaitina, ka geji plāno rīkot nesankcionētas pulcēšanās dažādās Maskavas vietās Miera un darba svētku laikā."

Maskavas mērs Jurijs Lužkovs ir ļoti negatīvi noskaņots pret geju praidiem un savulaik tos nodēvēja par Sātana darbu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skatītākais telekanāls decembrī - LNT

,13.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2008. gada decembrī skatītākais kanāls bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 17.8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.4%, bet trešais kanāls - PBK ar 12.1%. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 10.6 %, bet piektajā - kanāls LTV7 ar 4.4%, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia informācija.

Kanāla TV5 Rīga skatīšanai veltīti 4 %, savukārt kanāla 3+ - 3.7 %. Kanālam RenTV Baltija skatīšanai veltīti 2.7 %, kanāla RTR Planeta Baltija – 2.2 % un kanāla TV6 – 1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla PBMK skatīšanās laika daļa ir 0.5 %, bet MTV Latvija – 0.2 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 23.2 %, bet video un DVD skatīšanai – 2.3 %.

2008. gada decembrī, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis 5 stundas un 38 minūtes vidēji dienā, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs. Tas ir par 17 minūtēm vairāk nekā 2008. gada novembrī.

Igaunijā viens TV skatītājs decembrī pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 46 minūtes, savukārt Lietuvā – 5 stundas un 28 minūtes vidēji dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LNT joprojām skatītākais kanāls

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,11.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18 % no kopējā TV skatīšanās laika, teikts mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījumā par TV kanālu auditoriju šī gada februārī.

Otrs skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 15.7 %. Savukārt trešais skatītākais kanāls februārī - PBK ar 11.3 %. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 11.1 %, bet piektajā kanāls LTV7 ar 5.3 %.

Kanāla TV5 Rīga skatīšanās laika daļa februārī bija 4.1 %, bet kanāla 3+ - 3.6 %. Savukārt kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 2.6 %, kanālam RenTV Baltija – 2.5 % un kanālam TV6 – 0.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.3 %.

Laiks, ko viens TV skatītājs februārī pavadījis pie TV ekrāna, salīdzinot ar janvāri, ir samazinājies par 7 minūtēm, respektīvi, dienā vidēji 5 stundas un 35 minūtes. Savukārt Lietuvā šis laiks samazinājies par 11 minūtēm, un februārī tas bija 5 stundas un 23 minūtes. Igaunijā, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna ir pieaudzis par 2 minūtēm un tas bija 5 stundas un 39 minūtes vidēji dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Novembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT

,11.12.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada novembra (01/11/2007 – 30/11/2007) TV kanālu auditorijas.

Šī gada novembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT, kuru TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, skatījušies 18.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tikai nedaudz atpaliekot no pirmās vietas, kā otrais pēc skatīšanās laika ierindojies kanāls TV3 ar 18.2 %. Trešajā vietā ierindojies kanāls PB K ar 12.0 %, bet ceturtajā vietā - kanāls LTV1 ar 11.0 %. Kanālam 3+ tika veltīti 4.5 %, savukārt kanālam LTV7 – 3.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2.0 %, kanālam TV5 Rīga – 1.7 %, savukārt kanālam TV6 0.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. PBMK skatīts 0.4 %, bet kanāls MTV Latvija – 0.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Video un DVD skatīšanai, TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 3.0 %, savukārt visu pārējo kanālu vērošanai – 24.0 %.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pētījums: Maijā skatītākais televīzijas kanāls ir bijis TV3

Jānis Rancāns,03.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maijā skatītākais televīzijas kanāls ir bijis TV3, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par četriem gadiem veltījuši 14,6% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotie 2011. gada maija TV auditorijas pētījuma rezultāti.

Otrs skatītākais kanāls ir bijis LNT ar 12,2%, bet trešais skatītākais kanāls bijis PBK ar 11,7% lielu skatīšanās laika daļu. LTV1 ir bijis ceturtais skatītākais kanāls, tam veltīti 9,3% no visa TV skatīšanās laika, savukārt RTR Planeta Baltija bijis piektais skatītākais kanāls ar 5,1%.

Kanālam 3+ un NTV Mir Latvija veltīti katram pa 4,6%, TV5 Rīga - 4%, REN Baltija - 3,2% , TV6 - 2,8%, LTV7 – 2,4%,1BM – 0,8% skatīšanās laika.

Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 22,2%, bet video un DVD skatīšanai - 2,6 % no visa TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lietuvas portāls: Darījums par MTG biznesa Baltijas valstīs pārdošanu Providence Equity Partners jau gandrīz pabeigts

LETA,15.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas mediju koncerna Modern Times Group (MTG) biznesu Baltijas valstīs gatavojas iegādāties Bite Group īpašnieks - ASV privātā kapitāla investīciju fonds Providence Equity Partners, un darījums jau gandrīz pabeigts, raksta Lietuvas biznesa ziņu portāls Vz.lt..

Tas norāda, ka pirkuma konkurss nav bijis atklāts. MTG savus konkrētos piedāvājumus iesniegusi vairākiem izvēlētiem pircējiem.

Pēc "Vz.lt" rīcībā esošās informācijas, darījums jau gandrīz pilnībā pabeigts.

Gan MTG, gan tam piederošās Lietuvas telekanālu grupas TV3 pārstāvji ziņu aģentūrai BNS uzsvēruši, ka baumas nekomentēs.

Mēs nekad nekomentējam baumas un pieņēmumus, sacījis MTG sabiedrisko attiecību vadītājs Tobiass Jilēniuss. TV3 nepārkāpj savus principus. Mēs baumas nekomentējam, BNS atbildējusi Lietuvas TV3 pārstāve Juste Radzevičūte-Laugaliene.

Janvāra beigās Zviedrijas biznesa laikraksts Dagens Industri, atsaucoties uz Swedbank analītiķi Stīvenu Vordu, vēstīja, ka darījuma vērtība varētu sasniegt 150 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta - Providence MTG Baltijas biznesu pārsauc par All Media Baltics

LETA,18.10.2017

Viasat vadītājs Baltijā Antons Dzjubenko (no kreisās), All Media Baltics vadītāja Latvijā Baiba Zuzēna un All Media Baltics valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons.

Foto: Edijs Pālens/ LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien noslēgusies Zviedrijas mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) Baltijas biznesa pārdošana starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai «Providence Equity Partners» («Providence»). Turpmāk nu jau bijušie MTG uzņēmumi Baltijā darbosies kā viena organizācija, kuras nosaukums būs «All Media Baltics», trešdien informēja uzņēmuma vadītājs Pjērs Danons.

Pievienota 7.-9.rindkopa un 15.-19.rindkopa

Darījuma noslēgšanai saņemtas visu Baltijas valstu regulatoru, tostarp Latvijas Konkurences padomes atļaujas.

Darījums paredz, ka «Providence» iegādājas visu Zviedrijas mediju grupas MTG Baltijas biznesu – visus televīzijas (TV) kanālus, bezmaksas un maksas TV pakalpojumus, kā arī radio un digitālos aktīvus.

Darījums pilnībā noslēgts šodien, 18.oktobrī, un jaunais uzņēmums ar nosaukumu «All Media Baltics» turpmāk apvienos visus Baltijā līdz šim reģistrētos MTG uzņēmumus, tostarp TV3, LNT, «Viasat», «Star FM» un «Smart AD».

Turpmākā «All Media Baltics» izaugsme tiks veidota, apvienojot vietējo un starptautisko nozares pieredzi un ekspertīzi. «Tā kā plānojam investēt jaunajās tehnoloģijās – HD (augstas izšķirtspējas) un VOD (video pēc pieprasījuma) platformu attīstībā, es ticu, ka mana lielā pieredze telekomunikāciju industrijā būs vērtīgs pienesums,» uzsvēra Danons.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rungainis: Par MTG biznesu Baltijas valstīs varētu būt interese telekomunikāciju uzņēmumiem

LETA,02.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmumiem varētu būt interese par Zviedrijas mediju koncerna Modern Times Group (MTG) biznesu Baltijas valstīs, uzskata investīciju baņķieris Ģirts Rungainis

Viņš pieļāva, ka par MTG biznesu Baltijas valstīs varētu būt interese Zviedrijas koncernam Telia, kas Zviedrijas mediju grupu varētu iegādāties caur SIA Lattelecom vai SIA Latvijas Mobilais telefons.

Tāpat interesi varētu izrādīt jaunais Bite Group īpašnieks - ASV privātā kapitāla investīciju fonds Providence Equity Partners.

Rungainis arī atzina, ka interesi varētu izrādīt investori no Krievijas, kam jau ir bizness Latvijā. Tomēr investīciju baņķieris uzskata, ka diez vai Krievijas investori atklāti izrādīs interesi par MTG, jo tādējādi būs sagaidāma vietējo iedzīvotāju pretestība.

Pastāv arī iespēja, ka par MTG Baltijas biznesu interesi varētu izrādīt kāds investors, kas patlaban nav pārstāvēts Baltijas valstī, tādējādi rodot iespēju ienākt Baltijas valstu tirgū. «Ja gadījumā MTG pārdos savu Baltijas biznesu, iespējamo investoru skaits var būt paliels, ņemot vērā, ka šādu darījumu tirgū negadās bieži,» piebilda Rungainis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sakaru tehnoloģijas

Bite savu mobilās televīzijas pakalpojumu plāno sākt piedāvāt nākamgad

LETA,18.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators «Bite» aktīvi strādā pie mobilās televīzijas (TV) pakalpojuma izveides un plāno to sākt piedāvāt nākamgad, aģentūrai LETA sacīja uzņēmuma vadītājs Kaspars Buls.

«Pašlaik mums sava TV risinājuma nav, taču redzam, ka šādi risinājumi lietošanai mobilajās ierīcēs kļūst aizvien populārāki, tāpēc aktīvi strādājam pie »Bites« mobilās TV izveides. Startēsim ar savu produktu, kad būsim pārliecināti, ka tā satura kvalitāte un tehnoloģiskie risinājumi atbildīs mūsu klientu vēlmēm un vajadzībām. Plānojam, ka tas notiks 2018.gadā,» atklāja Buls.

Kā ziņots, šodien noslēgusies Zviedrijas mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) Baltijas biznesa pārdošana «Bites» īpašniekam - starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai «Providence Equity Partners» («Providence»). Turpmāk nu jau bijušie MTG uzņēmumi Baltijā darbosies kā viena organizācija, kuras nosaukums būs «All Media Baltics».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau šodien Dinamo Rīga aizvada savu pirmo izbraukuma spēli jaunajā Kontinentālās hokeja līgas (KHL) sezonā. Taču lielai daļai Latvijas iedzīvotāju nebūs iespēju skatīties spēles tiešraidi, tikai ierakstu.

Bet daļai būs jāsamierinās ar dzīvi bez hokeja TV ekrānos. Šķiet, cilvēki ar to ir jau apraduši, jo nesteidz par visām varītēm iegādāties šo maksas pakalpojumu, vēsta laikraksts Neatkarīgā.

Laikraksts atgādina: tas, ka jaunajā KHL sezonā visiem Dinamo Rīga faniem nu vairs nebūs iespēju skatīties spēļu translācijas TV ekrānos, izraisījis fanu sašutumu. Proti, spēļu tiesību turētājs, MTG grupa, jau paziņojis, ka mājas spēles tiešraidē varēs skatīties TV6, bet izbraukuma spēles – Viasat Sport Baltic kanālā, kas būtībā ir maksas pakalpojumi. Spēļu ierakstus ar laika nobīdi varēs vērot arī TV6, taču tad jau spēles rezultāts būs zināms un intrigas nebūs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Dažās bankās privātpersonu noguldījumi mēneša laikā auguši par vairāk nekā 50 %

,09.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Privātpersonu noguldījumi šogad februārī pieauguši 13 bankām, tostarp straujāko pieaugumu – par 6 milj. Ls jeb 59.1 % mēneša laikā piedzīvojusi Baltic International Bank. Mēneša laikā visvairāk – par 25 miljoniem latu jeb 4.8 % tie samazinājušies Parex bankā.

Šogad februāra beigās lielākā banka pēc privātpersonu noguldījumiem pārliecinoši bija Swedbank. Tā piesaistījusi 825.6 milj. Ls, kas ir par 1.8 milj. Ls jeb 0.2 % mazāka nekā šogad janvāra beigās un par 136.9 milj. Ls jeb 14.2 % mazāk nekā pērn februāra beigās.

Otra lielākā privātpersonu norēķinu kontu un depozītu naudas piesaistītāja februāra beigās bija SEB Banka – 565.8 milj. Ls, kas ir par 6.4 milj. Ls jeb 1.2 % vairāk nekā janvāra beigās, bet par 7.6 % mazāk nekā pērn februāra beigās.

Db aplēses, izmantojot asociācijas datus, liecina, ka Parex bankā privātpersonu noguldījumu apjoms šogad februāra beigās bija 498.2 miljoni latu, kas ir par 25 milj. Ls jeb 4.8 % mazāk nekā janvāra beigās, bet par 146.7 milj. Ls jeb 22.7 % mazāk nekā pirms gada.

Komentāri

Pievienot komentāru