«Mums ir ļoti paveicies ar vadītāju Katrīni Judovicu. Zinām, cik ļoti stipri Latviju ietekmēja krīze, bet nezinām, kā viņai izdevās visus šos gadus vadīt kompāniju bez zaudējumiem,» intervijā Latvijas izdevumam Forbes stāstījuši Reitangruppen īpašnieki.
Pirms gada Reitangruppen uzņēmums Reitan Servicehandel iegādājās pilnu Narvesen Baltija akciju paketi. Forbes intervējis grupas īpašniekus Odu Reitanu un viņa dēlu Magnusu Reitanu.
«Kad mēs atbraucam uz Rīgu, ir prieks redzēt, ka Narvesen veikali atrodas vislabākajās vietās un visos tiek saglabāts līmenis, mūsu standarti, kaut arī teju katrs veikals, katrs kiosks pieder citam īpašniekam,» sacījis M. Reitans.
Jautāts: «Jums ir pieci veikalu zīmoli. Kā izvēlaties, kurā valstī kurš zīmols derēs vislabāk?», M. Reitans skaidrojis: «7-Eleven koncepts ir bāzēts uz ēdienu, kamēr pārējie orientēti vairāk uz presi un ir arī ātrāki. Iespējams, kādreiz mēs ienāksim Baltijā ar 7-Eleven konceptu, taču pagaidām vispelnošākās ir tieši kiosku operācijas - Narvesen, Pressbyran, R-kiosk. 7-Eleven ir daudz sarežģītāk atvērt, jo tur ir virtuve, taču Skandināvijā ar to joprojām var nopelnīt.»
Savukārt, runājot par to, ka kompānija uz īsu laiku bija izgājusi biržā - kāpēc tas bija vajadzīgs un vai plāno tur atgriezties, O. Reitans stāstījis: «Tas bija vajadzīgs tikai tāpēc, ka tajā brīdī notika REMA un Narvesen apvienošanās darījums, bet uzreiz pēc tam, aptuveni pēc pusgada, es jutu, ka iespējas ārpus biržas ir lielākas. Sēdēju pie baseina, dzēru Campari un nospriedu, ka biržas lietas nemaz nav pievilcīgas. Sapratu, ka gribam paši pieņemt lēmumus un darīt to daudz ātrāk, turklāt tā, lai neviens nekontrolē. Aizsūtīju īsziņu saviem dēliem, ka vēlos atpirkt visas akcijas, un saņēmu atbildi: «Cik daudz tu esi izdzēris?» Taču drīz vien visu atpirku.»