Tirdzniecība un pakalpojumi

Vienā uzņēmumā apvienos Nervesen un AS Preses apvienība

Žanete Hāka,13.11.2013

Jaunākais izdevums

Mazumtirdzniecības uzņēmums Narvesen līdz nākamā gada aprīlim veiks uzņēmuma juridiskā statusa reorganizāciju un apvienos vienā uzņēmumā SIA Narvesen Baltija un AS Preses apvienība, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Tādējādi uzņēmums mazumtirdzniecības darbību Latvijā turpmāk veiks zem viena juridiskā nosaukuma - SIA Narvesen Baltija. Šāds solis tiek sperts, lai atvieglotu uzņēmuma darbību un vienkāršotu tā organizatorisko struktūru.

Narvesen struktūrvienību saplūšana nozīmēs mātes un meitas uzņēmumu apvienošanu, kuras rezultātā Narvesen Baltija pārņems visas Preses apvienības saistības. Savukārt Preses apvienība pārstās eksistēt kā atsevišķa juridiska persona. Narvesen un tā sadarbības partneru attiecībās nekas nemainīsies, un visi iepriekš noslēgtie līgumi saglabās savu spēku.

Pašlaik pieteikums par uzņēmuma reorganizāciju ir iesniegts Uzņēmumu reģistrā un sagaidāms, ka visas nepieciešamās juridiskās procedūras noslēgsies 2014. gada aprīlī.

Narvesen Latvijā darbojas no 1997. gada. Pašlaik Latvijā ir 245 Narvesen tirdzniecības vietas. Narvesen uzņēmumos, ieskaitot franšīzes ņēmējus, strādā vairāk nekā 650 darbinieki.

Narvesen franšīzes darbību Latvijā pārrauga uzņēmumi SIA Narvesen Baltija un AS Preses apvienība, kuri pieder norvēģu uzņēmumam Reitan Convenience. Narvesen ietilpst Reitan uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā Narvesen, Pressbyrån, R-kiosk un 7-Eleven.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2019. gada aprīļa līdzšinējā SIA «Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica atstās uzņēmuma valdes priekšsēdētājas amatu, bet turpinās darbu kā uzņēmuma padomes locekle.

Jaunā uzņēmuma vadītāja piesaiste notiks līdz 2019.gada aprīlim.

Katrīne Judovica uzņēmumā «Narvesen Baltija» ir strādājusi kopš 1998. gada. Pirmos piecus gadus viņa bija iepirkumu un mārketinga direktore. 2003. gada septembrī viņa tika izvirzīta par uzņēmuma valdes priekšsēdētāju.

Jau pirmajā gadā Katrīnes Judovicas vadībā uzņēmums spēja uzrādīt pozitīvus finanšu rezultātus. Šajā laikā veiksmīgi noritējusi uzņēmumu «Narvesen» un «Preses Apvienība» apvienošana vienotā struktūrā un izveidota uzņēmuma franšīzes sistēma. Pateicoties veiksmīgai īstenošanai un stratēģiski pareiziem attīstības soļiem, šī apvienošana bruģēja ceļu straujai uzņēmuma izaugsmei. Vērtībās un cilvēkos balstīta uzņēmuma vadības pieeja, kas stiprina franšīzes devēju un atbalsta personāla individuālo potenciālu, ir «Narvesen» sasniegumu pamatā. Uzņēmums plāno 5% izaugsmi arī šogad. Tuvāko divu gadu laikā «Narvesen» attīstībā tiks investēti kopumā 3,5 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nolūkā izmainīt lielā nomināla eiro banknotes pircēji tirdzniecības vietas izmanto kā naudas maiņas punktus, atzīst SIA Narvesen Baltija pārstāvis Andis Aleksandrovs.

Viņš norāda - lai arī darbinieki patlaban ir pieraduši pie eiro, turklāt klienti lielākoties jau norēķinās ar eiro, tomēr pircēji salīdzinoši bieži maksā ar 20 un 50 eiro banknotēm. «Tas, visticamāk, skaidrojams ar to, ka bankomātos lielākoties nav pieejamas piecu eiro banknotes, tāpēc iedzīvotāji izmanto tirdzniecības vietas kā valūtas maiņas punktus.»

A. Aleksandrovs stāsta, ka visvairāk pārdevēju darbu pēc eiro ieviešanas kopumā apgrūtina naudas skaitīšana, kad pircēji ļoti bieži vēlas norēķināties ar uzkrātajām santīmu monētām vai arī lielas nominālvērtības banknotēm.

Gada pirmajās pāris dienās, salīdzinot ar parastu ikdienu, skaidras naudas norēķinu īpatsvars Narvesen tirdzniecības vietās pieauga par aptuveni pieciem procentpunktiem un aptuveni puse no skaidras naudas norēķiniem tika veikti latos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

PZU paplašina OCTA izplatīšanas tīklu

Lelde Petrāne,07.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas sabiedrība PZU uzsākusi OCTA (sauszemes transportlīdzekļu civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu) polišu tirdzniecību Narvesen veikalos pie Neste degvielas uzpildes stacijām.

Nākotnē plānots OCTA polises piedāvāt visā Narvesen tīklā Latvijā.

PZU Latvijas OCTA tirgū darbojas kopš šā gada jūnija. Ienākot OCTA tirgū, PZU plānojot apgūt arī vairākus klientu segmentus, kas līdz šim nav bijuši plaši apgūti: traktortehnika, motocikli, piekabes un mazjaudīgas automašīnas.

PZU darbību Latvijas tirgū uzsāka 2013. gada martā kā PZU Lietuva filiāle. Uzņēmuma stratēģiskais mērķis ir kļūt par vienu no trim lielākajām nedzīvības apdrošināšanas kompānijām Baltijas valstīs.

Pašlaik Latvijā ir 245 Narvesen tirdzniecības vietas. Narvesen franšīzes darbību Latvijā pārrauga uzņēmumi SIA Narvesen Baltija un AS Preses apvienība, kuri pieder norvēģu uzņēmumam Reitan Convenience. Narvesen ietilpst Reitan uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā Narvesen, Pressbyrån, R-kiosk un 7-Eleven.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā SIA Narvesen Baltija apgrozījums sasniedzis 64,05 miljonus eiro, kas ir pieaugums par 72,72%, savukārt peļņa pēc nodokļiem teju dubultojusies, pieaugot līdz 2,97 miljoniem eiro, liecina Lursoft dati.

Nodokļu maksājumos valsts budžetā uzņēmums aizvadītajā gadā samaksājis 795,34 tūkstošus eiro.

Viens no nozīmīgākajiem SIA Narvesen Baltija notikumiem aizvadītajā gadā bijis meitasuzņēmuma AS Preses Apvienība saplūšana ar SIA Narvesen Baltija, tādējādi izveidojot vienotu mazumtirdzniecības tīkla pārvaldības struktūru. Kā norādīts iesniegtajā pārskatā, apvienošanas rezultātā SIA Narvesen Baltija mazumtirdzniecības vietu skaits palielinājies par 164 tirdzniecības vietām, kopumā pērn uzņēmuma tīklā ietilpušas 258 tirdzniecības vietas visā Latvijā.

2014.gadā SIA Narvesen Baltija mazumtirdzniecības apjomi būtiski palielinājušies, pateicoties iespējai ievērojami paplašināt tīklu, atverot 32 jaunas tirdzniecības vietas. Kā atzīmē uzņēmuma vadība, pagājušajā gadā palielinājušies visi būtiskākie mazumtirdzniecības darbības rādītāji, tostarp, neskatoties uz negatīvo demogrāfijas tendenci un tirgus nestabilitāti, ir uzlabojusies klientu plūsma un uzņēmuma tirgus daļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

King Coffee Service Latvia peļņa augusi 12 reizes

Žanete Hāka,17.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā SIA King Coffee Service Latvia neto apgrozījums sasniedzis 1,868 miljonus latu, savukārt peļņa palielinājusies vairāk nekā 12 reizes, sasniedzot 211,6 tūkstošus latu, liecina Lursoft dati.

Pērn uzņēmumam apgrozījumu nodrošinājusi kafijas aparātu noma, kafijas aparātu un izejvielu tirdzniecība. Lielākie uzņēmuma partneri aizvadītajā gadā bijuši SIA Narvesen Baltija, AS Preses Apvienība, AS Virši-A, SIA Lage Ko, SIA Later. Pērn arī noslēgti sadarbības līgumi ar veikalu tīkliem Rimi, Maxima, Sky.

Aizvadītajā gadā SIA King Coffee Service Latvia ievērojami palielinājis ieguldījumus kafijas aparātu funkcionalitātes uzlabošanai, kā arī noslēdzis ilgtermiņa sadarbības līgumus ar kafijas aparātu ražotājiem.

Lursoft pieejamie dati liecina, ka SIA King Coffee Service Latvia reģistrēts 2007.gada 12.janvārī. Uzņēmuma īpašnieki ir Aivars Rodčenko un SIA Vending Investments, kas pieder Mārtiņam Dzenim.

Komentāri

Pievienot komentāru