Mazumtirdzniecības tīkla Narvesen attīstībā un jaunu tirdzniecības vietu izveidē šogad kopumā paredzēts investēt ap vienu miljonu eiro, aģentūrai LETA stāsta Narvesen tīkla pārvaldītājas SIA Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.
Patlaban ar zīmolu Narvesen visā Latvijā kopumā darbojas 252 veikali un kioski. Līdz šī gada beigām plānots atvērt vai rekonstruēt vēl deviņas tirdzniecības vietas, no kurām lielākā daļa atrodas Rīgā. Šis skaits gan var mainīties atkarībā no aktuālās situācijas tirgū un klientu pieprasījuma.
Piemēram, patlaban Narvesen franšīzes veikalā Rīgā, Marijas ielā 2, notiek rekonstrukcijas darbi, kuru laikā tiek paplašinātas tirdzniecības vietas telpas, lai no 6.novembra Narvesen klienti varētu novērtēt divkārt plašākas telpas ar atjaunotu iekārtojumu.
«Rekonstruētajā veikalā būs pieejama vieta, kur būs iespējams baudīt iegādātās uzkodas un dzērienus, kā arī klientiem piedāvāsim daudz plašāku uzkodu klāstu nekā līdz šim,» informē Judovica.
Tāpat šo gadu Narvesen plāno noslēgt ar labiem rezultātiem, taču konkrētas apgrozījuma vai peļņas prognozes uzņēmums neatklāj.
Kā ziņots, mazumtirdzniecības franšīzes tīklu Narvesen pārraugošais uzņēmums SIA Narvesen Baltija pērn ievērojami audzēja apgrozījumu, sasniedzot 64,05 miljonus eiro, liecina Firmas.lv informācija.
Tas ir par 73% vairāk nekā 2013.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 37,08 miljonus eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn bija 2,97 miljoni eiro, kas ir par 93,71% vairāk nekā 2013.gadā, kad peļņa bija 1,53 miljoni eiro.
Narvesen Baltija vadība prognozē, ka 2015.gads būs strauja veikalu ķēdes un tirgus daļas pieauguma gads.
SIA Narvesen Baltija dibināta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 996 eiro. Narvesen Baltija pieder norvēģu uzņēmumam Reitan Servicehandel. Narvesen iekļauts Reitan uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā Narvesen, Pressbyrån, R-kiosk un 7-Eleven.