Tuvāko gadu laikā plānots atvērt vēl 15 jaunas Narvesen mazumtirdzniecības vietas, rekonstruēt 15 esošās un tā tuvāko divu gadu laikā attīstībā ieguldīt vēl trīs miljonus eiro. Jaunos veikalus uzņēmums plāno atvērt vietās, kuras ir cilvēkiem pa ceļam, tādējādi apmierinot pieprasījumu pēc ēdieniem un dzērieniem, biznesa portālam Db.lv skaidroja SIA Narvesen Baltija personāla un komunikācijas departamenta vadītājs Andis Aleksandrovs.
Jaunās tirdzniecības vietas attīstības kartē iezīmētas gan Rīgā, gan tādās apdzīvotās vietās kā Tukums, Olaine, Ogre, Ķekava un Daugavpils. Šogad trīs jauni veikali jau atvērti Rīgā – Valdemāra Centrā, Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcā un Kr. Barona ielā. Pašlaik franšīzes tīkls Latvijā darbojas 36 pilsētās.
Rekonstrukciju plānā tuvāko trīs gadu laikā ir veikali Rīgā, Jelgavā, Saldū un Valmierā.
«Vajadzību pēc rekonstrukcijas lielā mērā nosaka mūsu pircēji, balsojot ar savu produktu izvēli. Līdz ar veikalu rekonstrukciju Narvesen nostiprina savas pozīcijas līdzņemamo ēdienu un dzērienu segmentā, izceļot savu arvien pieaugošo fokusu uz mūsdienīga un daudzveidīga pārtikas sortimenta un tirdzniecības vietu attīstību,» norāda A.Aleksandrovs.
Šogad rekonstrukcija jau veikta «Narvesen» veikalos t/c Galerija Centrs, tirdzniecības parkā Alfa un t/c Barona Centrs.
Savukārt, jaunajā grafiskajā identitātē atvērti jau desmit «Narvesen» veikali. «Turpmāk katrs no jauna atvērtais veikals tiks veidots ar jauno vizuālo risinājumu. Šogad jaunā grafiskā identitāte pakāpeniski tiks ieviesta «Narvesen» produktu iepakojumā - etiķešu dizainā,» saka A.Aleksandrovs.
Tev varētu interesēt arī:
Narvesen ievieš jaunu vizuālo identitāti
Narvesen plāno attiekties no sprostos dētu olu izmantošanas