Latvijas modes zīmols Narciss martā jau trešo reizi piedalīsies prestižajā modes izstādē Tranoi
Narciss ir izvēlējies Parīzes modes nedēļu kā galveno platformu kolekciju pārdošanai un jaunu kontaktu iegūšanai, tāpēc jau vairākas sezonas pēc kārtas pieteicās dalībai modes industrijā zināmākajā un prestižākajā modes izstādē Tranoi. Pagājušajā gadā pirmo reizi Latvijas modes zīmola dalība beidzot tika akceptēta un šobrīd Narciss jau trešo reizi gatavojas piedalīties izstādē Tranoi, kas notiks šī gada martā.
«Tranoi izvēlējāmies ne tikai tās augstās kvalitātes dēļ, bet arī tāpēc, ka to apmeklē vislielākais skaits apģērbu kolekciju iepircēji gan no Eiropas, gan Āzija un Tuvajiem Austrumiem, gan arī no ASV. Mode ir kļuvusi internacionāla, tāpēc, piedaloties Tranoi, mēs cenšamies to piedāvāt pēc iespējas daudzveidīgākam, atšķirīgākam un plašākam potenciālo klientu lokam,» uzsver Alise Trautmane, modes zīmola Narciss dibinātāja.
Narciss 2013. gada pavasara-vasaras kolekcija no februāra tiks pārdota ekskluzīvā Nīderlandes modes butikā Cobra Mode līdzās tādiem zināmiem zīmoliem kā Dries van Noten, Ann Demeulenmeester, Martin Margiela, Prada, Miu Miu un Sonia Rykiel.
Savukārt pagājušā gada pavasarī uzņēmums atvēra Atelier Narciss un sāka piedāvāt jaunu pakalpojumu – kāzu kleitu un vakarkleitu dizaina izstrādi un izgatavošanu pēc individuāla pasūtījuma. «Lai gan Atelier Narciss nesen ir sācis realizēt savus pirmos individuālos pasūtījumus, tas radījis lielu interesi un šobrīd pasūtījumi kāzu kleitu izgatavošanai tiek pieņemti tikai uz vasaru,» saka A. Trautmane.
Viņa neslēpj, ka, lai arī uzņēmumam ir vairāki mazi panākumi, kopumā darbs ir grūts, jo konkurence ir milzīga, krīze Eiropā vēl nav pārgājusi un iepircēji dod priekšroku zināmiem zīmoliem, jo šādā tirgus situācijā nevēlas uzņemties liekus riskus, kas saistīti ar jaunu zīmolu ievešanu savos veikalos.