Latvijas modes zīmola Narciss dizaineres Alises Trautmanes un viņas biznesa partnera Sai Konga (Sai Kong) izveidotā platforma Dreams on Air pirmajā gadā sasniegusi 1,2 milj. dolāru lielu apgrozījumu, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Tā mērķē būt par jauno dizaineru vienas pieturas aģentūru.
«Vairs neesam tikai mazumtirgotājs, lēnām apaugam ar papildu pakalpojumiem,» saka Alise Trautmane, Narciss dizainere un Dreams on Air līdzdibinātāja. Papildu veikalam Ņujorkā izveidots internetveikals, un dizaineriem tiek piedāvāti fotostudijas, sabiedrisko attiecību un sociālo mediju pārvaldības pakalpojumi. Viņa iecerējusi, ka Dreams on Air kļūs par vienas pieturas aģentūru jaunajiem dizaineriem, kur tiem būtu pieejamas visas nepieciešamās konsultācijas un pakalpojumi. 2017. gadā Dreams on Air apgrozījums bija 1,2 miljoni dolāru. «Redzēsim, kā mums izdosies šis gads, – plāni ir lieli,» saka A. Trautmane.
Šobrīd Dreams on Air strādā aptuveni desmit cilvēku komanda, kā arī «armija ar praktikantiem». A. Trautmane stāsta, ka Ņujorkas modes industrija balstās uz praktikantiem un šādi uzņēmums ir atradis savus sabiedrisko attiecību un fotostudijas darbiniekus. Jau vairākus gadus viņa dzīvo un strādā Ņujorkā. Dizainere spriež, ka šāda mēroga lielpilsēta dod sajūtu, ka viss ir iespējams. «Tur ir tiešām daudz iespēju piesaistīt kapitālu, augt, satikt talantīgus, čaklus, gudrus cilvēkus. Ņujorkā nevari atļauties slinkot, līdz ar to tur ir pilnīgi citādāks dzinulis. Arī Latvijā ir talantīgi un gudri cilvēki, bet tirgus ir mazs un Narciss nevar konkurēt ar lieliem, starptautiskiem uzņēmumiem, piemēram, par to, kādu algu varam piedāvāt. Ņujorkā varam atrast darbiniekus, jo esam interesants, jauns uzņēmums,» viņa saka.
Visu rakstu Izveido vienas pieturas aģentūru modes zīmoliem lasiet 12. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.