Lieliem mazumtirgotājiem drukātā reklāma ir vairāk nekā divas reizes efektīvāka nekā reklāma televīzijā, atsaucoties uz Microsoft Advertising pētījumu, raksta The Times.
Katra 1 Lielbritānijas sterliņu mārciņa, kas iztērēta drukātajās reklāmās, ienes 5 sterliņu mārciņas ieņēmumos, savukārt televīzijas reklāma - 2.15 sterliņu mārciņas, bet tiešsaistes reklāma - 3.44 sterliņu mārciņas, liecina pētījums, kas ietvēris 26 vadošos Lielbritānijas mazumtirgotājus.
Microsoft Advertising pētījumā tika aptaujāti anonīmi dalībnieki, starp kuriem bija lieli apģērbu veikali, lieli pārtikas mazumtirgotāji un universālveikali. No aptaujātajiem uzņēmumiem 24 atrodas Lielbritānijas kompāniju Top 100 attiecībā uz tēriņiem medijos.
Pētījuma autori iesaka mazumtirgotājiem palielināt tiešsaistes un drukāto reklāmu budžetus par 10% un par tādu pašu apjomu samazināt televīzijas reklāmu budžetus.
«Drukātā reklāma ir ļoti laba, mērķējot uz konkrētām auditorijām un piesaistot uzmanību galvenajiem produktiem,» sacījis kompānijas Boots tiešsaistes mārketinga vadītājs Džoels Davsons (Joel Dawson). Taču viņš piebildis, ka «gudrāki uzņēmumi plānošanas procesā integrē arī digitālo reklāmu».