Mediju aģentūras Media House valdes loceklis Juris Liepiņš izplatījis medijiem paziņojumu, kurā akcentē, ka valsts iestāžu rīkotā kampaņa par kūlas nededzināšanu Nededzini savu zemi! ir novēlota.
"Manuprāt jau vairākus gadus pēc kārtas kampaņas rīkotāji pieļauj vienu un to pašu kļūdu. Kūlas pret dedzināšanas kampaņa tiek pakārtota Lieldienām, kad jau vairāku nedēļu garumā kūla tiek dedzināta uz nebēdu. Klientam un kampaņas plānotājiem vajadzētu būt gataviem sākt runāt par problēmu jau marta vidū, un, reklāmas materiāli ir jāpalaiž ēterā, ņemot vērā meteorologu prognozes par siltā laika sākšanos.
Kūlas dedzināšana nav svētki un tiem nav nekā kopēja ar Lieldienām, kā šobrīd var spriest pēc kampaņas rīkotāju izpratnes par kampaņas uzsākšanas laikiem. Šai ir jābūt cīņai ar neapdomību par cilvēku rīcības sekām. Diemžēl pašlaik paši kampaņas rīkotāji rīkojas līdzīgi ugunsdzēsējiem - dzēšam, kad deg. Nevis cīnāmies ar iemeslu. Ja ugunsdzēsējiem ir tāds darbs, tad kampaņas rīkotājiem jārīkojas profesionālāk un tālredzīgāk," uzskata J. Liepiņš.
2004. gadā Media House sadarbībā ar Ornitoloģijas biedrību rīkoja vienu no pirmajām sociālajām kampaņām pret kūlas dedzināšanu.