Viens no uzņēmēju vidū lasītākajiem laikrakstiem Dienas Bizness no šodienas piedzīvo jaunas izmaiņas un gatavs būt uz viļņa arī šajā pārmaiņu laikā.
To Db vadība uzsvēra uzņēmuma rīkotajās brokastīs ar sadarbības partneriem - mediju aģentūrām. Tikšanās laikā reklāmas nodaļas vadītājs Juris Rožkalns apbalvoja 2008. gada labākos Dienas Biznesa sadarbības partnerus, kuru Reklāmas aģentūru TOP 3 iekļuvuši Media House, Omnicom Media Group (OMG Latvia, OMD Latvia PHD Latvia) un MMS Communications (Starcom, Zenithoptimedia, Reactive). Tāpat viņš atzinīgi novērtēja veiksmīgu sadarbību ar vadošajām Reklāmas aģentūrām: Media Scope, Inspired Communicatins, Mediacom Latvia, Carat, Media Bridge, Creative Media Services, Media Pool, Media Planning Group, Reklāmas līnija L un L.
Mediji tiek pelti par ļaunajiem avīžu virsrakstiem, tos uzskata pat par krīzes vaininiekiem, bet medijiem ir jāatspoguļo patiesība. Mēs maināmies un jaunajā izskatā būs arī labākas reklāmas iespējas, uzsver SIA Izdevniecība Dienas Bizness valdes priekšsēdētājs Gastons Neimanis. Savukārt ziņu redaktors Miks Lūsis atklāja, ka līdz šim Db jau trīs reizes piedzīvojis gan vizuālas, gan saturiskas pārmaiņas, līdz ar to jaunākās izmaiņas būs kā laikraksta ceturtā jaunība. Turpmāk Dienas biznesā iecerēts koncentrēti skatīties uz būtisko, lielāku uzmanību pievēršot notikumu analīzei. Avīze ir ērtāka lasīšanai, tai būs modernāks dizains un iespēja izlasīt vairāk aktualitāšu. Jaunais nedēļas nogales laikraksts Dienas Bizness Numurs gaismu ieraudzīs 3. aprīlī un tajā būs vairāk lasāmvielas, analītika, kā arī vieglākas tēmas. Db vadība uzsver, ka turpinās sniegt noderīgu biznesa informāciju, kā arī lobēs uzņēmējus un cīnīsies pret biznesa traucēkļiem.
Sasniedz elastīgākos
Kā liecina TNS Latvia publiskotā jaunākā informācija, Dienas Bizness ir lasītākais laikraksts visās kategorijās un vienu laikraksta numuru izlasa vidēji 16 tūkstoši uzņēmumos. Bet Saldo ir trešais lasītākais biznesa žurnāls aiz Bilances un Kapitāla. TNS Latvia vecākā projektu direktore Ilva Pudule norādīja, ka Dienas Bizness un tā pielikumi sasniedz elastīgākos uzņēmumus un aktīvāko un turīgāko uzņēmumu vadītāju mērķauditoriju, turklāt vairākums šos izdevumus uzskata par noderīgiem darbam. Pēc TNS Latvia datiem, pērn Baltijas mediju reklāmas tirgus audzis par 4 %, savukārt Latvijā pieaugums bija par 3 %, sasniedzot 97.1 miljonu Ls. Pērn visstraujāk audzis reklāmas apjoms interneta medijos – par 44 %. Ar portāla db.lv attīstību Dienas Bizness saista lielas cerības un jau šobrīd to unikālo apmeklētāju skaits ik dienas tuvojas 20 000.
TOP sadarbības partneri:
Media House
Omg
MMS Communications
Reklāmas līnija L un L
Media Bridge
inspired communications
Media Planning Group
Media Pool
Carat
Media Scope
Mediacom Latvia
Creative Media Services