Latvijas koncertdzīve pēdējos gados ir ievērojami atdzīvojusies, taču tās nākotni nodrošinās vidēja līmeņa koncerti, nevis lieli pasākumi arēnās, kas mazam tirgum ir tikai loģiski, uzskata koncertaģentūras Positivus Music vadītājs Ģirts Majors.
Positivus vadītājs sarunā ar raidījumu Dienas Rīts norādīja, ka par panīkumu Latvijas koncertdzīvē ir jārunā pagātnes formā. Lejupslīde neesot novērojama un cilvēki pērk biļetes, sacīja Ģ. Majors, uzsverot, ka ir tikai loģiski, ka Latvijas tirgū koncertdzīvi nodrošinās vidēja līmeņa koncerti, bet pasākumi arēnās būšot īpašs notikums.
Runājot par Positivus festivālu, viņš apliecināja, ka pēdējos gados ir gandarījums par divu dienu programmām uz galvenajām – Tele 2 un Nordea – skatuvēm, kas nav orientētas uz lielām zvaigznēm. «Programmas ir augstvērtīgas – ārvalstu mākslinieki, kas ir karjeras augšupejas brīdī. Programma netiek vērsta uz vienu vai divām zvaigznēm un tas rada kvalitātes sajūtu. Mums ir svarīgi, lai visa programma ir daudzveidīga,» sacīja Ģ. Majors.
Tāpat koncertaģentūras vadītājs uzsvēra, ka Positivus festivāls neesot atkarīgs no lielām zvaigznēm. Festivālā sastopami mūziķi, kas kļūst aktuāli, un ir svarīgi, lai festivālā cilvēki, kas interesējas par mūziku, redzētu kaut ko vairāk nekā vienu – divus izpildītājus.
Positivus vadītājs arī akcentēja, ka neesot veltījis laiku, lai piesaistītu valsts finansējumu. Viņš norādīja, ka tas varētu būt interesanti, tomēr uzskatot, ka dzīvotspējīgam projektam vispirms sevi jāpierāda, un tikai pēc tam būtu loģiski, ka «valsts atbalsts tiek dzīvotspējīgām lietām, lai nav jākaisa vējā».
Db.lv jau vēstīja, ka šā gada festivālā Positivus Salacgrīvā savu dalību apstiprinājuši pirmie mākslinieki, kas uzstāsies uz abām lielākajām skatuvēm. Tāpat festivālā Positivus šogad tiks izveidota arī Palladium skatuve, kuras atbalstītājs būs alus zīmols Tuborg. Uz jaunās skatuves uzstāsies Baltijas mūziķi, bet sestdienas programmu organizēs Tallin Music Week konferences rīkotāji.