Noslēgumam tuvojas Liepājas ostas auto pievadceļa būvniecība, kas ir trešā un pēdējā sadaļa ES Kohēzijas fonda atbalstītajam projektam Liepājas ostas pievadceļi.
Liepājas ostas auto pievadceļš savienos autoceļu A9 jeb Liepājas - Rīgas šoseju ar Pulvera ielas apli. Projekta ietvaros izbūvēts jauns autoceļš 2,7 km garumā, no kuriem 2,1 km būs divu joslu ceļš, bet pievadu Pulvera ielas aplim veidos divas aptuveni 600 m garas ieskriešanās joslas. Jaunā autoceļa būvniecības darbus veic SIA Aizputes ceļinieks.
Šobrīd ir uzklātas divas no trim asfaltbetona kārtām – apakškārta un saistes kārta. Tuvākajā laikā SIA Aizputes ceļinieks sola uzklāt arī virskārtu. Šobrīd uzņēmums gaida analīžu rezultātus, vai virskārta atbilst noteiktajām prasībām. Tiklīdz uzņēmums saņems atļauju no būvuzrauga un laika apstākļi to atļaus, tas sāks virskārtas uzklāšanu, informē SIA Aizputes ceļinieks valdes priekšsēdētājs Egils Muižulis. Pakāpeniski notiek arī labiekārtošanas darbi. Egils Muižulis norāda, ka vienīgais šķērslis, kas varētu kavēt autoceļa nodošanu ekspluatācijā, ir laika apstākļi – ilglaicīgs un spēcīgs lietus. Saskaņā ar līgumu termiņš ir oktobra beigas.
Db.lv jau rakstīja, ka Liepājas ostas pievadceļi ir projekts, kas sastāv no trim ostas infrastruktūras attīstības sadaļām – dzelzceļa pievadceļa, ostas auto pievadceļa būvniecība un Karostas izgriežamā tilta rekonstrukcija. Projekta kopējās izmaksas 9, 5 milj. latu. Projektu finansē no ES Kohēzijas fonda, Valsts budžeta, Liepājas SEZ pārvaldes un Liepājas domes finanšu līdzekļiem.