2010. gadā Liepājas ostā pārkrautas aptuveni 4,38 miljoni tonnu kravu, kas ir par 0,1% vairāk nekā 2009. gadā. Lielāko kravu apgrozījumu – 1.9 milj. t veidoja ģenerālkravas.
2010. gadā Liepājas ostā ienākuši 1366 kuģi, bet iebraukuši un izbraukuši 10,6 tūkstoši pasažieru. Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks Guntars Krieviņš uzsver, ka kravu apgrozījums ir saglabājies iepriekšējā gada līmenī, un tas bija vien no galvenajiem šā gada uzdevumiem, paralēli ostas padziļināšanai un terminālu rekonstrukcijai un modernizācijai.
Ģenerālkravas kopējā kravu struktūrā veido 44%, bet, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaugums bijis 11,1 %. Šajā kravu grupā dominējuši kokmateriāli, apaļkoki un ro-ro tipa kravas. Galvenokārt kravu pieaugumu sekmēja Scandlines prāmja līnijas
Liepājas -Trāveminde atgriešanās.
2010. gadā pārkrauts 1,9 milj. t tonnu beramkravu jeb 43% no visām Liepājas ostā pārkrautajām kravām. Nelielais samazinājums ir saistīts ar terminālu modernizāciju. Lielākie rekonstrukcijas darbi 2010. gadā notika SIA Transit service terminālā, bet šogad turpināsies LSEZ a/s Liepājas osta LM beramkravu termināla paplašināšana.
Lejamkravu apjoms bijis 13% no visām kravām.
Lielākais stividors tradicionāli bijusi a/s Liepājas osta LM – 1,5 milj. t kravu, kas bija par 28,02 % vairāk nekā 2009. gadā. Otrs lielākais kravu apjoms bija Tansit Services – 0,77 milj.t., kas gan saistībā ar termināla rekonstrukciju ir par 32,55 % mazāk nekā gadu iepriekš.
2011. gadā plānotais kravu apgrozījums ir piesardzīgi optimistisks – 4,5 milj. tonnu. 2011. gadā Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde turpinās infrastruktūras sakārtošanu un pilnveidošanu, izmantojot Es struktūrfondu līdzekļus - turpināsies Liepājas ostas padziļināšana, veiks ostas kuģu vadības sistēmas modernizāciju, plānots uzsāks Karostas kanāla attīrīšanu. Arī ostas stividorkompānijas turpinās terminālu modernizāciju.