Pārtikas ražotāji un tirgotāji Lieldienās jau tradicionāli gaida lielākus realizācijas apjomus.
Salīdzinoši ar pārējiem mēnešiem un periodiem, majonēžu patēriņš uz Lieldienām noteikti pieaug, taču pieredze liecina, ka pieprasījums vēl lielāks ir Ziemssvētkos, skaidro Spilvas Tirdzniecības un mārketinga direktore Dana Erciņa. Lieldienās majonēžu kategorijas pārdošanas apjomi aug vidēji par 15 - 20%. Salīdzinoši ar pagājušo gadu, šogad kopējais pārdoto kg skaits uz šo brīdi ir salīdzinoši līdzīgs +1%, taču klienti izvēlas vairāk akcijas majonēzi un lētāku variantu.
To, ka Lieldienu laikā majonēzes pārdošanas apjomu pieaugums varētu saglabāties 10%-15% robežās, salīdzinot ar ikdienu, paredz Milda KM izpilddirektore Līga Aboliņa, piebilstot, ka uz lielāku pieaugumu neļauj cerēt šī brīža ekonomiskais stāvoklis.