Bijusī Nordea bankas sabiedrisko attiecību vadītāja Dagnija Lejiņa un bijušais žurnāla Klubs galvenais redaktors Juris Šleiers nodibinājuši kopuzņēmumu SIA Lejiņa un Šleiers, kas sniegs reputācijas menedžmenta pakalpojumus.
Kā atklāja D. Lejiņa, pamatā uzņēmums orientēsies uz premium klientiem, nodrošinot komunikācijas vadības pakalpojumus - reputācijas vadības stratēģijas un ieviešanu, ilgtspējīga biznesa pārvaldes konsultācijas, kā arī dažādas ikdienas komunikācijas konsultācijas. «Mēs strādāsim ar klientiem, kuri saprot reputāciju kā ilgtermiņa ieguldījumu un kuriem tikpat svarīgi kā labi biznesa rezultāti ir arī tas, kā tos sasniedz.»
Uzņēmums palīdzēšot klientiem izveidot un uzturēt attiecības gan ar saviem darbiniekiem, gan klientiem, gan arī ar investoriem vai piegādātājiem, gan sabiedrību kopumā, norāda D. Lejiņa.
Par to, kāpēc izveidojusies šāda savienība, D. Lejiņa skaidro, ka ar J. Šleieru satikusies 1998. gadā Rīgas Stradiņa universitātē, un jau tad sākuši strādāt kopīgos projektos, piemēram, Latvijas pirmajā hipsteru dzīvesstila žurnālā FF, kā arī Latvijas Televīzijā.
Tāpat D. Lejiņa uzsver, ka abiem ir vairāk nekā 15 gadu pieredze komunikācijas jomā.
D. Lejiņa patlaban vada Latvijas Sabiedrisko attiecību profesionāļu asociāciju (LASAP), ir partijas Latvijas attīstībai komunikācijas konsultante, pēdējos sešus gadus vadījusi sabiedriskās attiecības Nordea bankā Latvijā un koordinējusi komunikāciju Baltijā un Polijā.
Savukārt Juris Šleiers deviņus gadus bijis žurnāla Klubs galvenais redaktors, un šo amatu atstāja pagājušā gada maijā, tolaik norādot, ka «ir pienācis laiks doties tālāk». J. Šleiers žurnālistikā kopumā nostrādājis vairāk nekā 15 gadus.
SIA Lejiņa un Šleiers reģistrēta šī gada aprīļa beigās ar 2 800 eiro pamatkapitālu. Tās 51% daļu pieder Dagnijai Lejiņai, bet 49% Jurim Šleieram.