Cannelle Bakery ceptie Ņujorkas bāgeļi ir iekarojuši pasaulē pazīstamā izgudrotāja Alana Amrona absolūtu atzinību un ar viņa atbalstu solās ieņemt arī savu nišu ASV tirgū.
A. Amrons ir daudzu komerciāli ļoti veiksmīgu izgudrojumu autors, ieskaitot laikam gan ikvienam zināmos līmpapīriņus, kas pazīstami ar 3M ražoto PostIt zīmolu. (Skat. db.lv Līmlapiņu izgudrotājs: Esmu vēstures daļa) Ģimenes saikņu dēļ A. Amrons ir arī Latvijas patriots un sava veida ideju ģenerators daudzsološiem biznesa projektiem, lai Latvijā izveidojušās kompetences komercializētu globāli. (Skat. arī db.lv Ar Ģirta Cēlāja un Alana Amrona izgudrojumu NPK Expert iekaros ASV tirgu.
Tagad ar reklāmas kampaņu ASV patērētāji ir sākti iepazīstināt ar A. Amrona nākamo «krustbērnu» ‒ Cannelle zīmola American Bagel Latvijā tapušiem un ražotajiem saldētajiem bāgeļiem, kam Amerikā ir milzīgs tirgus. Kompānijas angliskajā reklāmas materiālā, kas šajās dienās tiek izplatīts ASV, ir citēts amerikāņiem labi pazīstamais izgudrotājs, kurš saka, ka, reiz pagaršojis Cannelle bāgeli brokastīs Latvijā, ir pārgājis tikai uz šā zīmola produktu.
Viņš db.lv stāsta, ka noticis tas ir gluži nejauši. Reiz brokastīs kādā Latvijas viesnīcā viņš, ilggadējs ņujorkietis, kas pēc definīcijas nozīmē bāgeļu pazinēju, ir bijis izbrīnīts par unikāli garšīgo bāgeli un sācis interesēties, kas kaut ko tik garšīgu gatavo. Tā viņš drīz vien nonācis pie Cannelle un pārliecinājis kompāniju arī par to, ka šādu produktu vajag patentēt un ar to ieņemt savu acīmredzamo vietu Amerikas tirgū.
Cannelle Bakery valdes priekšsēdētājs Ivars Skrebelis db.lv saka, ka ASV tirgū kompānija darbojas jau vairākus gadus, bet sava zīmola bāgeļi tur tiešām būs jauns produkts. Latvijas beķeru izstrādātajai receptei un tehnoloģijai, kuru saprotama iemesla dēļ uzņēmējs neatklāj, patlaban ir pieteikts patents ASV kā American Bagel, un I. Skrebelis prognozē, ka pēc rūpīgas tirgus analīzes un attiecīgā produkta noieta plāna šis patents tiks arī izņemts gada laikā un likts lietā. Tas nav lēts prieks, tāpēc pašlaik rit priekšdarbi izsvērtam un paredzami veiksmīgam Latvijā tapušā un ražotā produkta pieteikumam.
Izcili garšīgais Cannelle bāgelis tiešām ir nācis «no neticama avota», kā teikts angliskajā relīzē, jo Latvijā tas ir ļoti mazpazīstams produkts, un I. Skrebelis saka, ka pēc viņa novērojumiem tas nav iedzīvojies arī neviena Latvijas lielveikala ceptuvju sortimentā, jo vienkārši nav pieprasījuma. Savukārt saldēto maizes un konditorejas produktu kategorijā, kas ir milzīgs un Latvijas ražotājiem daudzsološs tirgus, šim produktam ir iespējami labi panākumi.
Kompānijas vadītājs atklāj, ka A. Amrons ar savu ņujorkieša gaumi un garšu ir bijis klāt arī pie American Bagel oriģinālās receptes tapšanas. «Viņš šo garšu un arī biznesa ideju pārnesa pie mums – pie ražotājiem.»
«Mēs eksporta tirgos piedāvājam tos produktus, kas attiecīgajās valstīs ir pieprasīti. Tas ir iespējams, izmantojot mūsu tehnoloģijas, zināšanas un saldēto produktu ražošanas priekšrocības. Tas viss ir sakritis arī American Bagel,» komentē I. Skrebelis. «Acīmredzot Amerikā bāgeļus cep citādi, bet mūsu produkts ir no Latvijas izejvielām. Svarīgi, ka tas ir absolūti ekoloģisks – sastāvā nav nevienas E-vielas. Sastāvs ir it kā ļoti vienkāršs – četras piecas izejvielas, bet tai pašā laikā gan receptes kombinācijas, gan tehnoloģijas dēļ iznākums ir unikāla garša. Man pašam nav liela pieredze ar bāgeļiem, bet tas produkts, ko esam izstrādājuši, tiešām ir izdevies.»
Ar LIAA atbalstu Cannelle pēc Jāņiem no 25. līdz 27. jūnijam piedalās Ņujorkas pārtikas izstādē Fancy Food Show, kur ne bez A. Amrona turpinošas klātbūtnes tiks meklēti biznesa sadarbības partneri ASV un Kanādā.