Laikraksts Diena šodien, 23.maijā, publicējis stāstu par to, ko Aināra Šlesera reklāmās nestāsta.
«Es jums nelikšu taupīt, bet ļaušu nopelnīt. Rīgai vajag saimnieku, kas saimnieko, nevis izsaimnieko. No LPP/LC Rīgas mēra kandidāta Aināra Šlesera reklāmām pretī raujas nepārprotams vēstījums - viņš ir labs saimnieks, kura rokās uzņēmumi zeļ un plaukst. Enerģijas vai lielu plānu trūkumu Šleseram pārmest tiešām nevar. Taču, izpētot viņa četru gadu darba mantojumu satiksmes nozarē, parādās ainava, kurā liela plānu daļa palikusi tikai solījumos. Turklāt Šlesera laikā Satiksmes ministrijas (SM) uzņēmumiem no valsts ievajadzējās 20.32 miljonu latu subsīdiju. To sauca par samaksu par pakalpojumiem, kas sniegti zem pašizmaksas vai vajadzīgi valstij. Pirms tam veiksmīgi strādājošajiem uzņēmumiem papildu piešprici no valsts nevajadzēja. Šlesera izveidotais astoņkājis, «sabīdot» SM uzņēmumu vadībā savējos, bieži bez kompetences un pat augstākās izglītības, bija nepieredzēta apjoma un nekaunības. Līdzīgi rīkojās arī citi, bet ar tādu vērienu - neviens,» vēsta laikraksts Diena.
Aprakstot A. Šlesera veikumu aviācijas nozarē, Diena norāda, ka «klausoties Šleserā, var rasties iespaids, ka pirms viņa Rīgā lidostas nebija. Bija, turklāt nevis «teju bankrotējusi», bet pelnoša. Tas, kā Rīgā nebija - lēto lidsabiedrību.»
Diena arī piemin to, ka «Šlesera laikā SM sāka subsidēt vietējos reisus uz Ventspili un Liepāju, kuri lidoja pustukši, bet valstij izmaksāja 2.33 miljonus latu. Sāka subsidēt arī lidostu - divos gados 10.3 miljoni samaksāti par «drošības pasākumiem».» 2006.gadā Čas A. Šlesers apgalvojis, ka Ryanair Rīgā ierīkos bāzi, grib atvērt servisa centru un savu pirmo viesnīcu Eiropā. Nekas no tā nav noticis.
Rakstot par A. Šlesera padarīto ceļu jomā, Diena norāda, ka «Latvijā ir dārgākie ceļi Baltijā». «Ir jāpanāk, lai piecos sešos gados uzlabotu valsts galveno ceļu kvalitāti atbilstoši Eiropas līmenim,» Diena atgādina A. Šlesera paziņojumu 2004.gadā. Termiņš apritētu šogad rudenī. Vēl viens solījums - būs autobānis uz Jelgavu. «Nebūs - vismaz līdz 2020.gadam,» norāda laikraksts.
«Dzelzceļa satiksme uz lidostu, ko viņa popularizēšanas mājaslapā Šlesers sola sagādāt rīziniekiem, realizēsies ar vai bez viņa Rīgas mēra krēslā, jo to paredz dzelzceļa attīstības plāns,» rakstot par A. Šlesera veikumu attiecībā uz pasažieru pārvadājumiem, informē Diena.