«Ļoti bieži grūtos laikos mode ir daudz interesantāka nekā laikos, kad viss ir pārāk forši, pārāk droši,» BBC sacījis dizaineris Karls Lāgerfelds.
Lāgerfelds, kurš ir Chanel radošais direktors, uzskata - tas skaidrojams ar faktu, ka dizaineri šādos periodos ir gatavi vairāk riskēt.
«Sliktos brīžos pārmaiņas ir labākais, kas var notikt,» viņš piebildis.
77 gadus vecais dizaineris arī atklājis, ka Ķīna un citi jaunie tirgi tagad Chanel skatījumā ir tikpat svarīgi kā ASV. Viņš piebildis, ka augošie pārdošanas apjomi Ķīnā, Krievijā un Latīņamerikā kompensē vājumu Rietumos.
Pēc Lāgerfelda domām, nav pareizi tādas valstis kā Ķīna raksturot ar vārdiem jaunās ekonomikas, jo «dažām no tām veicas labāk nekā mums». Viņš piebildis: «Amerika bija vissvarīgākais tirgus, un joprojām ir svarīgs tirgus, bet pasaules krīze luksusa nozarei ir nedaudz mazāk bīstama, jo ir Ķīna... Tuvie Austrumi, Persijas līča valstis un Krievija.» «Pasaule mainās, un pārmaiņām seko nauda,» sacījis populārais dizaineris.
Pēc viņa domām, ir svarīgi neveidot speciālas kolekcijas jaunajiem tirgiem, jo tie to nevēlas.
Lāgerfelds pensijā doties neplānojot, un turpinot nākt klajā ar jaunām idejām.
«Smadzenes ir muskulis, un ar to ir jāstrādā,» viņš sacījis, turpinot: «Francijā saka - jūs kļūstat izsalcis ēdot, un jums rodas idejas domājot.»