Jaunākais izdevums

Aizvadīta pasaulē lielākā luksusa pulksteņu un juvelierizstrādājumu izstāde Baselworld.

Izstāde ir gada lielākais notikums visiem pulksteņu un juvelierizstrādājumu meistariem un entuziastiem. Šogad, Šveices pilsētā Bāzelē, no 17. līdz 24. martam, bija apskatāmi jaunākie modeļi un nozares tendences, kur tiek apvienotas mūsdienu tehnoloģiju iespējas ar klasiskām vērtībām un elegantiem dizainiem, informē Action PR Latvia pārstāve Elīna Ansaberga.

Šī gada Baselworld izstādē pulksteņu zīmoli ir sagādājuši dažādus pārsteigumus, tā, piemēram, Blancpain iepriecināja ūdenssporta un niršanas cienītājus ar Fifty Fathoms modeli. Zīmols Bulova plašākai publikai prezentēja Mēness pulksteni jeb Bulova Moon Watch, kas radīts iedvesmojoties no rokaspulksteņa, ko 1971.gadā NASA astronauts Deivs Skots ņēma līdz Apollo 15 misijā, dodoties uz Mēnesi. Modes zīmols Chanel šogad īpašu uzmanību vērš rokas pulksteņiem, kuru galvenā auditorija ir gados jauni vīrieši.

Līdzās pasaules slavenajiem zīmoliem arī luksusa klases pulksteņu un juvelierizstrādājumu zīmols Chopard, Baselworld izstādē prezentē L.U.C kolekcijas jaunāko Perpetual Chrono modeli, kas radīts par godu L.U.C rokas pulksteņu līnijas divdesmitajai gadadienai.

Katru gadu tiek pārdoti vairāki miljoni Šveicē ražotu pulksteņu, to kopējā vērtība tiek lēsta ap 8 miljardiem dolāru. Pulksteņi, kuru cena pārsniedz 5000 dolārus, ik gadu tiek pārdoti vairāk nekā 2 miljoni eksemplāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO: Izstādē Baselworld izrāda jaunākās tendences pulksteņu tirgū

Žanete Hāka,04.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 23. līdz 30.martam Šveices pilsētā Bāzelē noritēja ikgadējā pulksteņu un juvelierizstrādājumu izstāde Baselworld.

Ar katru gadu izstāde kļūst arvien lielāka - šogad tās platība bija vairāk nekā 140 tūkstoši kvadrātmetru jeb 20 futbola laukumi. Izstādē piedalījās vairāk nekā 1 400 uzņēmumi, lai prezentētu savus jaunākos pulksteņus un juvelierizstrādājumus, un izstādi aplūkot bija ieradušies aptuveni 120 000 viesi no visas pasaules, informē Chopard Boutique.

Pēc izstādes apmeklējuma Chopard Boutique Rīga vadītājs Nikolajs Ceipe sniedz ieskatu par gaidāmajām tendencēm pulksteņu tirgū.

Aktuālie materiāli ir oglekļa šķiedra jeb karbons, keramika, porcelāns, jauni patentēti sakausējumi un bronza. Materiālu maiņa pulksteņos ir veids, kā atsvaidzināt klasisku un populāru kolekciju pulksteņus, piedāvājot klientiem jau pazīstamu laikrādi, ietērptu jaunā un mūsdienīgā apvalkā. Pēc viņa teiktā, 2017.gads iekrāsosies melnā tonī, jo tieši melnā krāsa pulksteņu elementos ir pamanāma it visur, kā ciparnīcā, tā aprocē.

Komentāri

Pievienot komentāru