Aizvadīta pasaulē lielākā luksusa pulksteņu un juvelierizstrādājumu izstāde Baselworld.
Izstāde ir gada lielākais notikums visiem pulksteņu un juvelierizstrādājumu meistariem un entuziastiem. Šogad, Šveices pilsētā Bāzelē, no 17. līdz 24. martam, bija apskatāmi jaunākie modeļi un nozares tendences, kur tiek apvienotas mūsdienu tehnoloģiju iespējas ar klasiskām vērtībām un elegantiem dizainiem, informē Action PR Latvia pārstāve Elīna Ansaberga.
Šī gada Baselworld izstādē pulksteņu zīmoli ir sagādājuši dažādus pārsteigumus, tā, piemēram, Blancpain iepriecināja ūdenssporta un niršanas cienītājus ar Fifty Fathoms modeli. Zīmols Bulova plašākai publikai prezentēja Mēness pulksteni jeb Bulova Moon Watch, kas radīts iedvesmojoties no rokaspulksteņa, ko 1971.gadā NASA astronauts Deivs Skots ņēma līdz Apollo 15 misijā, dodoties uz Mēnesi. Modes zīmols Chanel šogad īpašu uzmanību vērš rokas pulksteņiem, kuru galvenā auditorija ir gados jauni vīrieši.
Līdzās pasaules slavenajiem zīmoliem arī luksusa klases pulksteņu un juvelierizstrādājumu zīmols Chopard, Baselworld izstādē prezentē L.U.C kolekcijas jaunāko Perpetual Chrono modeli, kas radīts par godu L.U.C rokas pulksteņu līnijas divdesmitajai gadadienai.
Katru gadu tiek pārdoti vairāki miljoni Šveicē ražotu pulksteņu, to kopējā vērtība tiek lēsta ap 8 miljardiem dolāru. Pulksteņi, kuru cena pārsniedz 5000 dolārus, ik gadu tiek pārdoti vairāk nekā 2 miljoni eksemplāru.