Polija pārtraukusi līgumu ar Ķīnas uzņēmumu China Overseas Engineering Group (COVEC) par autoceļa Varšava-Berlīne posma izbūvi, jo tas nav norēķinājies ar Polijas apakšuzņēmumu. Diemžēl izrādās, ka šā paša projekta ietvaros cietis arī Latvijas uzņēmums Ceļu pārvalde, vēsta laikraksts Dienas bizness.
Uz laikraksta jautājumiem par radušos situāciju atbildējis a/s Ceļu pārvalde valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lauva.
Viņš stāstījis: «Mēs bijām vieni no COVEC apakšuzņēmējiem, taču arī mūsu sadarbība diemžēl pārtrūka. Jāteic gan, ka šī sadarbība izvērtās ļoti negatīva, jo ķīnieši nesamaksāja par jau paveiktajiem darbiem. Rezultāts ir tāds, ka Ceļu pārvaldei šogad ir negatīva naudas plūsma.»
Vaicāts, par cik lielu summu ir runa, Lauva teicis: «Par to es šobrīd nevaru runāt, bet summa nav maza. Divas trīs mūsu brigādes piecus mēnešus strādāja Polijā uz pilnu slodzi, veicot dažādus darbus. Bijām nodarbināti gan pie pašas maģistrāles būvniecības, gan arī cēlām pievedceļus. Pateikt precīzu ceļa kilometru apjomu, ko izbūvēja Ceļu pārvalde, gan nav iespējams, jo darbu tiešām bija daudz, dažādi. Mēs no savas puses visus darbus, par ko bija vienošanās, izpildījām, bet ķīnieši naudu nesamaksāja.»
Tagad, pamatojoties uz līgumiem, uzņēmums mēģinās atgūt naudu.