«Krievijā ražotas lidmašīnas var radīt revolūciju visā lidmašīnu ražošanas nozarē un, iespējams, būs spēcīgs konkurents Boeing un Airbus».
To North Hub Riga rīkotajā starptautiskajā aviācijas konferencē sacīja airBaltic prezidents Bertolds Fliks. Šaja konferencē savus jaunakos lidmašīnu modeļus, no kuriem daļu vēl ir tikai plānots ieviest regulārajā aviosatiksmē prezentē gan Airbus, gan Bombardier, kā arī Krievijas lidmašīnu ražotājs IRKUT.
Jaunais IRKUT lidmašīnu modelis MS-21 ir izstrādāts 200- 400 pasažieriem, tajā ir vairākas modernas inovācijas gan aerodinamikā, gan lidmašīnas fizelāžā. Salonā tiek izmantots LED apgaismojums, pilota kabīnē ir LCD multifunkcionāli displeji, kā arī šīs lidmašīnas vadīšanai nākotnē būs nepieciešams tikai viens pilots. Arī airBaltic ir piedalījies MS-21 modeļa izstrādē.
«Arī mums kā aviosabiedrībai Austrumu virziens nākotne būs arvien interesantāks, piemēram, mūsu pasažieru skaits uz/no Maksavas pašlaik jau divas reizes pārsniedz pasažieru skaitu uz Kopenhāgenu. Mēnesī Maksavas maršrutā mēs pašlaik jau apkalpojam 35 tūkst. pasažieru, līdzīga attīstība ir arī Kijevā. Par nozīmīgu lidojumu gala mērķi kļuvusi līdz šim nenovērtētā Polija, kas ir reģions ar augstu IKP un vairāk nekā 40 milj. iedzīvotāju. Tāpēc mēs Polijā atveram gan jaunus lidojumu gala mērķus, gan, piemēram, uz Varšavu turpmāk lidosim trīs reizes dienā,» nākotnes vīziju iezīme B. Fliks, solot jaunus lidojumu gala mērķus arī citās Austrumeiropas valstīs.