Facebook šonedēļ paziņoja, ka viena mēneša laikā korporatīvajām lapām būs jāmaina savs izskats sociālajā tīklā, adaptējot laika skalas jeb Timeline dizainu. Tādēļ turpmāk, domājot par mārketinga pasākumiem, korporatīvo Facebook lapu veidotājiem sociālo mediju eksperti iesaka ņemt vērā pārmaiņas, kas līdz ar Timeline ieviešanu radīsies korporatīvās lapas izskatā un komunicēšanas iespējās.
#1/5
Pārejot uz laika skalas jeb Timeline izskatu, korporāciju lapas augšgalā atradīsies liels attēls, savukārt cilnes – fotogrāfijas, zīmola apraksts u.c., turpmāk atradīsies zem galvenā attēla lapas augšpusē un būs viena no pirmajām lietām, ko pamanīs lapas apmeklētājs.
#2/5
Manchester United savā Facebook lapā kā galveno attēlu ievietojis emocijām pilnu attēlu.
#3/5
Manchester United laika skalā kopš futbola kluba dibināšanas publicējusi attēlus, kas stāsta par kluba vēsturi.
#4/5
Red Bull par savu galveno ziņu ir izvēlējusi spēli. Saskaņā ar sociālo mediju mārketinga ekspertes V. rensomas teikto, līdz ar iespēju laika skalā izcelt kādu ierakstu augstāk, daudzas kompānijas speciāli veidos ziņas, kas paredzētas lapas augšējai daļai.
#5/5
Kafejnīcas un ēdināšanas iestādes savās Facebook lapās nereti publicē sevis pasniegtos produktus, tā, piemēram, šeit attēlā redzama Starbucks kafijas krūze, bet labajā kolonnā - Facebook lietotāja draugu un citu sociālajā medijā reģistrēto lietotāju teiktais par Starbucks.