Arī Dienas biznesā 18. februārī notika Ēnu diena. Ēnas iepazinās gan ar žurnālistu, gan arī reklāmas un mārketinga speciālistu darbu.
Laikraksta Dienas bizness galvenā redaktore Dace Andersone, teic, ka ēnas Dienas biznesā viesojas jau vairākus gadus un tas ir veids, kā topošam lasītājam vai, iespējams, kādreiz potenciālajam Dienas biznesa darbiniekam pastāstīt un parādīt, kas ir Dienas bizness un ko SIA Izdevniecība Dienas bizness dara. «Tā ir iespēja iepazīstināt ar žurnālista darbu. Arvien biežāk dzirdams, ka jaunieši labprātāk grib strādāt reklāmas un sabiedrisko attiecību nozarē, bet jauni, par savu lietu degoši žurnālisti noder arī žurnālistikā,» saka D. Andersone.
Dienas gaitā skolēniem bija iespēja redzēt, kā strādā žurnālisti, dodoties uz preses konferenci un gatavojot rakstu par to, iespēja redzēt, kā strādā biznesa ziņu portāls un kāds ir reklāmas un mārketinga speciālistu darbs.
Ēnu dienai Latvijā pieteicās 300 uzņēmumi ar 1200 ēnu vakancēm un gandrīz 3000 skolēni. Tā sniedz skolēniem iespēju apmeklēt kādu noteiktu darba vietu un vērot profesionāļu darbu, apjaust karjeras iespējas un redzēt, kā skolā apgūtās zināšanas reāli tiek izmantotas darbā. Latvijā Ēnu diena pirmo reizi norisinājās 2001. gadā. Latvijā projektu organizē biedrība Junior Achievement-Latvija (JAL).
Vairāk lasiet ceturtdienas laikrakstā Dienas Biznesā.
#1/6
Laikraksta Dienas bizness žurnāliste Sandra Dieziņa ar savu ēnu – Miku Ruzgas preses konferences laikā.
#2/6
SIA Izdevniecība Dienas bizness valdes priekšsēdētājs Gastons Neimanis (centrā) un Dienas bizness galvenā redaktore Dace Andersone (otrā no labās) skolēnus iepazīstina ar uzņēmumu un laikrakstu.
#5/6
Laikraksta Dienas bizness žurnāliste Sandra Dieziņa ar savu ēnu – Miku Ruzgas, Mežciema pamatskolas skolēnu.