The Coca-Cola Company peļņa uz vienu akciju bija 0.61 dolārs, kas, salīdzinot ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā, ir samazinājusies par 24%, un 1.01 dolārs, kas ir pieaugums par 19%, ja tiek ņemti vērā faktori, kas ietekmē datu salīdzināšanu.
Visā pasaulē kopējais produkcijas apjoma pieaugums ceturksnī bija lielāks par 3%. Kompānijas ražoto gāzēto dzērienu apjoms šogad pieauga par 1%, bet negāzēto dzērienu – tai skaitā sulu, sulas dzērienu, tējas un ūdens zīmolu – apjoms pieauga par 13%.
Kompānijas prezidents un izpilddirektors Muhtars Kents (Muhtar Kent) uzsver: „Esam sasnieguši šādus rezultātus pateicoties mūsu starptautiskajai darbībai, kur kopējais produkcijas apjoma pieaugums bija 5%, turklāt mēs saglabājām pārdošanas apjomus Ziemeļamerikā - par spīti visām grūtībām un izaicinājumiem šajā tirgū. Latīņamerikas tirgus turpina būt viens no būtiskākajiem kompānijas darbības rezultātu nodrošinātājiem, jo tam raksturīga stabilitāte, salīdzinot ar tādiem strauji augošiem tirgiem kā Ķīna, Turcija, Indija, Austrumeiropa, Ziemeļ - un Rietumāfrika un Vidējie Austrumi.“
Eiropas Savienības grupā kompānijas tīrie ieņēmuši šajā ceturksnī pieauga par 13%, savukārt kopējie ieņēmumi no pamatdarbības pieauga par 16%. Kopējais produkcijas apjoms šajā ceturksnī samazinājās par 1%, tomēr, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērnajā gadā, tas ir pieaudzis par 5%.
The Coca-Cola Company ir pasaulē lielākais dzērienu ražotājs, kas piedāvā patērētājiem vairāk nekā 450 gāzēto un negāzēto dzērienu zīmolu. Lai gan Coca-Cola ir atzīts par pasaulē visvērtīgāko zīmolu, kompānijas portfolio ietilpst arī 12 citi miljardiem dolāru vērti zīmoli, piemēram, Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid un Georgia Coffee. Globālā mērogā kompānija ir galvenais gāzēto dzērienu, sulu un sulas dzērienu un gatavo tēju un kafiju piegādātājs. Ar pasaulē lielākās piegādes sistēmas starpniecību, kuras rādītājs ir 1.5 miljardi piegāžu dienā, cilvēki var baudīt kompānijas dzērienus vairāk nekā 200 valstīs visā pasaulē. Kompānija ir apņēmusies pastāvīgi atbalstīt sabiedrību un tās intereses, fokusējoties uz vides aizsardzību, resursu taupīšanu un palīdzot ekonomiski attīstīties sabiedrībām, kurās kompānija darbojas.