No šī gada 1. jūnija Tomass Gavlovskis (Tomas Gawlowski) ieņem Coca-Cola Hellenic Baltics ģenerāldirektora amatu un nomaina iepriekšējo Baltijas vadītāju Gokhanu Bilgiču (Gokhan Bilgic), kurš turpmāk būs Coca-Cola Hellenic Īrija ģenerāldirektors.
Tomass Gavlovskis Baltijā ieradās no Ungārijas, kurš viņš no 2006.gada marta ieņēma Coca-Cola Hellenic komercdirektora amatu. Ungārijā pavadītajā darba periodā Tomass ar ļoti labiem panākumiem vadīja savu komandu gan tirdzniecības rādītāju, gan gūtās peļņas ziņā visās dzērienu kategorijās, kā arī veicināja jauno biznesa virzienu attīstību, Db.lv informē Coca-Cola Hellenic Latvia Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Sanita Heinsberga.
“Ar nepacietību gaidu iespēju strādāt Latvijā, Igaunijā un Lietuvā, jo zinu, ka pievienojos organizācijai ar lieliskiem rezultātiem. Kompānijas sasniegumi demonstrē spēju jau iepriekš paredzēt un piepildīt patērētāju vēlmes,” saka Tomass Gavlovskis.
Tomass Gavlovskis Coca-Cola sistēmā sāka strādāt jau 1992.gadā – uzņēmumu grupā Coca-Cola Amatil. 1998.gadā viņš pievienojās Coca-Cola Beverages kā Čehijas pārstāvniecības tirdzniecības kanālu un mārketinga vadītājs un 2000.gadā kļuva par korporatīvo klientu vadītāju. Tomass Gavlovskis Coca-Cola Hellenic pievienojās 2003.gadā un ieņēma Čehijas komercdirektora amatu līdz pat 2006.gadam, kad piekrita kļūt par komercdirektoru Ungārijā.
Baltijā Coca-Cola Hellenic izplata šādu zīmolu bezalkoholiskos dzērienus: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Bonaqua, Schweppes, Pilskalna kvass, Burbulināde, sporta dzēriens Powerade, enerģijas dzēriens Burn, Nestea ledustējas, Cappy 100% sulas un Cappy Ice Fruit sulu dzērienus. 2007.gadā Coca-Cola Hellenic tirdzniecības apjoms Baltijā bija 27.7 miljoni vienību.
Coca-Cola Hellenic ir viens no pasaulē lielākajiem Coca-Cola Company produktu izplatītājiem un grupas uzņēmumi strādā 28 valstīs, apkalpojot 550 miljonus iedzīvotāju.