Kā pierāda nesen veiktais pētījums par iedzīvotāju zvanīšanas paradumiem, 23% zvanītāju, ja neizdodas uzreiz sazvanīt nepieciešamo iestādi vai uzņēmumu un tur neceļ klausuli, un automātiskais atbildētājs saka, ka būs jāgaida savienojums, vai telefonā skan gaidīšanas signāls, norāda, ka sāk dusmoties jau mazāk nekā pēc 30 gaidīšanas sekundēm. Savukārt jau gandrīz puse – 46% – zvanītāju būs neapmierināti pēc pirmās gaidīšanas minūtes. Tāpat aptauja liecina, ka vairāk nekā puse zvanītāju vairāk par 2 reizēm vienam uzņēmumam nezvanīs. Pēc otrā neatbildētā zvana tiks zvanīts konkurentam.
CSC Telecom secinājums – modernām telekomunikācijām ir būtiska ietekme uz iestāžu un uzņēmumu reputāciju. Tām valsts un pašvaldības iestādēm, kas savas telekomunikācijas ir atstājušas novārtā, tas nozīmē neapmierinātu iedzīvotāju klātienes apmeklējumus un rindas, savukārt privātuzņēmumiem – zaudētus klientus un līdz ar to arī ieņēmumus.
Ja runājam par telekomunikāciju izmaksu optimizāciju, pirmajā brīdī varbūt liekas, ka neko vairāk uzlabot nav iespējams un arī būtiska izmaksu samazināšana nav iespējama, ja nu vienīgi uz sakaru kvalitātes rēķina. Tomēr šāds priekšstats ir maldīgs. Kā liecina CSC Telecom – viena no vadošajiem telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem Latvijā – pieredze, ar jauno pakalpojumu Cloud PBX uzņēmumu izdevumus par telekomunikācijām ir iespējams samazināt no 20% līdz pat 70%, turklāt būtiski uzlabojot telekomunikāciju funkcionalitāti, sasniedzamību un līdz ar to arī zvanītāju apmierinātību, kas ir ļoti svarīgs faktors.
Cloud PBX ir telekomunikāciju risinājums, kas vienotā sistēmā integrē galda un mobilos telefonus, datoru un faksu, un to ir ērti pārvaldīt ar mobilo aplikāciju. Tas nodrošina dažādas ienākošo/izejošo zvanu pāradresācijas iespējas, kā arī ienākošo zvanu dublēšanu gan uz galda, gan mobilo tālruni. Ar zvanu vadības sistēmu un virtuālo asistentu ir iespējams piefiksēt klienta tālruņa numuru un operatīvi atzvanīt klientam gadījumā, ja neizdodas viņam momentā atbildēt, ko pētījumā novērtē arī aptaujātie iedzīvotāji. Tādējādi uzņēmums nezaudēs nevienu klienta zvanu, jo, kā zināms, neatbildēts zvans ir zaudēts klients un līdz ar to arī ieņēmumi.
Ar Cloud PBX visiem uzņēmuma darbiniekiem ir pieejams vienots biroja kalendārs un uzņēmumā strādājošo telefonu grāmata. Vairāku darbinieku vienlaicīgai saziņai pieejamas vienkārši organizējamas telefonkonferences. Papildu vadu un kabeļu ievilkšana birojā nav nepieciešama, nav jāpērk vai jānomā arī dārgās telefonu centrāles, kurām ir jāparedz vieta serveru skapī, jānodrošina atbilstoša klimata kontrole, sakaru kanāla pieslēgums un vēl jāmaksā par apkalpošanu, – tas viss ir pagātne. Ar Cloud PBX klienti jūsu uzņēmumu vienmēr varēs sazvanīt, turklāt telefona rēķini būs mazāki. Tāpēc CSC Telecom klientu vidū ir arī lielie zvanu centru uzņēmumi, kas vienlaicīgi apkalpo ļoti lielu klientu zvanu skaitu.
Lai uzzinātu vairāk par Cloud PBX risinājumiem, uzņēmumiem ir iespējams pieteikties bezmaksas konsultācijai. Nosūtiet pieteikumu CSC Telecom mājaslapā www.csc.lv vai zvaniet pa tālruni 8844. CSC Telecom speciālisti sazināsies ar jums, lai vienotos par izdevīgāko tikšanās laiku, kā arī bez maksas izstrādās jūsu biznesam atbilstošāko telekomunikāciju risinājuma piedāvājumu.