Pēc stīvēšanās vairāku gadu garumā Cēsu alus pēc apgrozījuma pirmo reizi vēsturē apsteidzis Aldari, vēsta laikraksts Dienas bizness.
Akciju sabiedrības Cēsu alus apgrozījums pieaudzis par 12,5% - līdz 30,4 milj. Ls, savukārt uzņēmuma sīvākā konkurenta - akciju sabiedrības Aldaris - apgrozījums sarucis par 6,7% un pērn bijis 25,5 milj. Ls. Tomēr joprojām pelnošāks un rentablāks ir Aldaris, kas var lepoties ar 1,1 milj. Ls peļņu, tā gan ir nedaudz mazāka nekā nopelnītais 2009. gadā - 1,4 milj. Ls. Turpretim Cēsu alus, nemitīgi veicot investīcijas uzņēmuma attīstībā, sasniedzis ievērojamu peļņas apjomu - 980,4 tūkst. Ls. Interesanti salīdzināt strādājošo skaitu abos uzņēmumos, Aldaris nodarbina 328 cilvēkus ar lejupejošu tendenci, Cēsu alus - 207, saglabājot darbinieku skaitu. Līdz ar to Cēsu alū viens darbinieks ne tikai vairāk apgroza, bet arī nopelna savam uzņēmumam.
A/s Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone Zatlere iepriekš skaidroja, ka 2010.gads alus un dzērienu ražošanas nozarē bija smags gads un vienlaikus tas bija izaicinājums biznesa un ražošanas videi kopumā - kā ne tikai saglabāt, bet arī attīstīt uzņēmuma darbību ekonomiski grūtā un nestabilā laikā. Cēsu alus veiksmīgos pārdošanas rezultātus un tirgus daļas pieaugumu sekmējušas inovācijas jaunos un esošos produktos, kur viens no galvenajiem bija Cēsu Premium alus zīmola attīstība īpaša dizaina zaļā stikla pudelē. Savu artavu kopējā alus segmenta attīstībā pērn sniegusi arī nepieredzēti karstā vasara.