BNS grupas uzņēmums Mediju monitorings no Kristiana Rozenvalda iegādājies Media Intelligence biznesu, tai skaitā vairākus pakalpojumus, arī ilgtermiņa klientu portfeli un darbiniekus. "Šī darījuma rezultātā esam nostiprinājuši savas līderpozīcijas Baltijas mediju monitoringa tirgū, kā arī būtiski spēcinājuši pozīcijas Latvijas tirgū," uzskata SIA Mediju Monitorings valdes priekšsēdētājs Gunārs Valdmanis.
G.Valdmanis informē, ka līdzšinējiem Media Intelligence klientiem būs iespēja arī turpmāk saņemt tos pašus pakalpojumus. Līdz gada beigām līgumus plānojam pārslēgt, bet respektējot līdzšinējās vienošanās. „Papildus piedāvāsim pārlūkot visu reģionālo presi, arī radio un TV,” klientu iespējas skaidro G.Valdmanis.
Līdzšinējā Media Intelligence direktore Sandra Niedre turpmāk strādās Mediju Monitorigs par mārketinga direktori.
K.Rozenvalds atzīst, ka mediju monitoringa bizness kļūst ļoti inovatīvs un no tehnoloģijām atkarīgs. Lai nezaudētu kvalitāti, attīstībai nepieciešami lieli ieguldījumi. Līdzšinējo sava uzņēmuma darbību K.Rozenvalds uzskata par veiksmīgu, taču nākotnē konkurēt ar lielajiem un globālajiem uzņēmumiem viņam būtu ļoti grūti.
Būdams radošs cilvēks, K.Rozenvalds vēlas turpmāk vairāk laika un līdzekļus veltīt tādiem projektiem, kuri ir ne tikai ienesīgi, bet arī radoši izaicinoši. „Plānoju pilnveidot korporatīvo mediju centru CorpMedia, kurš šobrīd izdod vairākas organizāciju un nozaru avīzes, kā arī aktīvi darboties Biznesa Vadības koledžā kā sabiedrisko attiecību un reklāmas programmas direktors,” par saviem plāniem stāsta K.Rozenvalds, pieļaujot, ka iespējams aktīvi līdzdarbosies arī politikā ne tikai kā sabiedrisko attiecību konsultants.
Media Intelligence darbības pirmsākumi bija 2000.gadā, kad K.Rozenvaldam piederošā RKT Holdings paspārnē tikai izveidots mediju monitoringa centrs RKT Bibliotēka. Līdz ar cita RKT Holdings meitas uzņēmuma – sabiedrisko attiecību centra RKT Publicitāte pārdošanu 2006.gada nogalē, tika mainīts arī RKT Bibliotēka nosaukums, to pārsaucot par Media Intelligence.