Jaunais BMW Z4 tiks laists pārdošanā 2009. gada maijā, un tas apvienos virkni jauninājumu, kas BMW 75 gadus ilgajā rodsteru izstrādāšanas laikā vēl nekad nav redzēti.
BMW Z4 ir pirmais modelis ar divdaļīgu elektrohidrauliski darbināmu nolaižamo cieto jumtu, kuru var pacelt vai nolaist 20 sekundēs. Bez tam jaunais rodsters ir pirmais auto, kas tiek piedāvāts ar adaptīvo M piekari. Elektroniski vadāmie amortizatori nodrošina trīs dažādas konfigurācijas un pazemina braukšanas augstumu līdz pat 10 mm, tādējādi sniedzot dinamiskāku braukšanas baudu. Salīdzinājumam - jaunās automašīnas Sport+ iestatījums ir salīdzināms ar iepriekšējā Z4 standarta braukšanas komforta līmeni.
Standarta dinamiskas braukšanas kontroles funkcija ir vēl viens jaunievedums, kas atkarībā no modeļa tehniskajiem parametriem ļauj vadītājam mainīt droseļvārsta un stūres iekārtas reakciju, braukšanas komforta līmeni, dinamiskās stabilitātes kontroles sistēmas reakciju un - automašīnām ar automātisko vai divu sajūgu pārnesumkārbu - pārnesumu pārslēgšanas laiku.
BMW Z4 dzinējspēkam būs pieejami trīs sešcilindru dzinēji. Lai nodrošinātu jaudas pārvadi uz ceļu, visu trīs Z4 standarta aprīkojums ir sešu pārnesumu manuālā pārnesumkārba. Z4 sDrive23i un Z4 sDrive30i pircēji, kuri dod priekšroku automātikai, var izvēlēties sešu pārnesumu Sport Automatic pārnesumkārbu ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām uz stūres rata. Z4 sDrive35i pircēji var izvēlēties modernāko septiņu pārnesumu divu sajūgu pārnesumkārbu, kam arī ir pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres rata.
Izmēru ziņā jaunais BMW Z4 ir lielāks nekā tā priekštecis; par 148 mm garāks, proti, 4239 mm, un par 9 mm platāks, tātad 1790 mm, un attiecīgi salona telpa un bagāžas nodalījums ir ietilpīgāki. Kad jumts ir pacelts, gabarītaugstums palielinās par 44 mm, savukārt, izvēršot automašīnas platumu un pilnveidojot konstrukciju, ir iegūta par 20 mm lielāka plecu telpa un par 43 mm lielāka elkoņu telpa.
Pirmo reizi BMW Z4 ir aprīkots ar īpaši izstrādātu uzglabāšanas nodalījumu, kas atrodas aiz vadītāja un pasažieru sēdekļiem. Šis aptuveni 15,5 litru ietilpības atsevišķais nodalījums vizuāli paplašina automašīnas salonu, un tam ir tīklojums, kas notur priekšmetus vietā. To pēc izvēles var papildināt ar uzglabāšanas komplektu, tādējādi vēl vairāk palielinot bagāžai paredzēto platību. BMW jaunākās paaudzes iDrive sistēma pirmo reizi ir pieejama Z4 modelī. BMW Professional multivides navigācijas sistēmai ir cietais disks, kurā var saglabāt 12 Gb audiofailu un kuram ir BMW ConnectedDrive darbības iespēja. Sistēmai ir astoņas programmējamas izlases pogas, kas izmantojamas kā sistēmas īsceļi.
BMW Z4 jumta konstrukcija nodrošina bagāžas nodalījumu ar maināmu ietilpību no 180 līdz 310 litriem, kas ir pietiekami daudz, lai tajā varētu pārvadāt pilnu golfa nūju komplektu. Pirmo reizi BMW Z4 modelī klienti var izvēlēties garu priekšmetu transportēšanas sistēmu, kas vēl jo vairāk papildina uzglabāšanas telpu. BMW Z4 ir uzlabota arī ceļa pārredzamība. Vispārējā redzamība ir uzlabota par 14 procentiem, savukārt sānu redzamība - par 40 procentiem, jo četri elektriski vadāmie logi veido lielāku stikloto platību. Nolaižamajā cietajā jumtā ir stikla aizmugurējais logs, un arī tas uzlabo redzamību par 52 procentiem.
Modelis, Jauda(ZS), Grieze (Nm), 0-100km/h (s), Max. ātrums (km/h), Vid.pat. (l/100km), CO2 (g/km)
Z4 sDrive 23i 204 250 6.6 (7.3) 252 (239) 8.5 (8.2) 199 (192)
Z4 sDrive 30i 258 310 5.8 (6.1) 250 8.5 (8.3) 199 (195)
Z4 sDrive 35i 306 400 5.2 (5.1) 250 9.4 (9.0) 219 (210)