No nākamā gada marta biznesa limuzīnu saimē tirdzniecībā parādīsies jaunākās paaudzes BMW 5. sērijas sedans, kurš ieguvis nesalīdzināmi pievilcīgāku un harmoniskāku izskatu nekā līdz šim. Viens ir skaidrs, ka odiozā un skandalozā Krisa Bengla jeb iepriekšēja BMW šefdizainera eksperimentu ēra Minhenē ir beigusies!
Ar nepacietību gaidītā jaunākās paaudzes BMW 5. sērijas modeļa pirmizrāde ir notikusi !!! Protams, par dizainu gan BMW atbalstītāji, gan noliedzēji varēs vēl ilgi strīdēties. Viens ir skaidrs, ka BMW limuzīns turpmāk atkal būs viens no spilgtākajiem klases pārstāvjiem, ar rafinētu tehnisko arsenālu un jaudīgiem, bet tajā pašā laikā ekonomiskiem dzinējiem. Stilistiski ir jūtama 7. sērijas modeļa dizaina aristokrātiskā, bet tajā pašā laikā sportiskā stāja, kura vajadzīgās devās ir papildināta ar 3. sērijas modeļa dizaina līnijām.
Sākotnēji 5.serijas BMW tiks piedāvāts ar trijiem sešcilindru un vienu V8 benzīna motoru, kā arī diviem sešcilindru un vienu četru cilindru dīzeļdzinēju. Prestižākais spēka agregāta tituls piederēs 4.4 litru V8 twin turbo motoram ar 407 ZS lielu jaudu. 535i modifikācija tiks apgādāta ar trīs litru twin turbo motoru, kurš attīsta 306 ZS, bet 528i un 523i atmosfēriskie sešu cilindru benzīmotori varēs lepoties, attiecīgi ar 258 un 204 ZS lielu jaudu. BMW 530d modifikācijas sešu cilindru dīzeļdzinējs attīstīs 245 ZS, kuru papildus varēs aprīkot ar BluePerformance tehnoloģiju, tādējādi izpildot Euro 6 atgāzu normatīvus. Bavārieši visvairāk lepojas ar mazāko dīzeļmotoru, proti, ar 520d modelim paredzētais četru cilindru dīzeli, kas standartā tikšot komplektēts ar Start/Stop tehnoloģiju, tādējādi kombinētajā ciklā nodrošinot nepilnus piecus litru lielu degvielas patēriņu uz 100 km. Jāpiebilst, ka, izņemot BMW 530d BluePerformance, visi jaunie 5.sērijas dzinēji atbilst Euro5 izmešu normām.
Paredzams, ka Latvijā jaunā BMW jaunā zvaigzne tirdzniecībā nonāks 2010. gada martā. Precīzas modeļu cenas būšot zināmas tuvāko nedēļu laikā.