Šā gada maijā kompānija BMW visā pasaulē pārdevusi kopumā 147,6 tūkstošus BMW, MINI un Rolls Royce spēkratu, kas ir par 22,1% vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī, kad Vācijas autoražotājs pārdeva 120,9 tūkstošus automašīnu, vēsta RTT News.
BMW zīmola automašīnu pārdošanas apjomi minētajā laika periodā auguši par 19%, kamēr MINI spēkratu pārdoti par 38,5% vairāk. Motociklus ražojošā BMW meitas uzņēmuma BMW Motorrad pārdošanas apjomi uzlabojušies par 3,5%.
ASV kompānija BMW šī gada pirmajos piecos mēnešos pārdevusi vairāk nekā 116 tūkstošus braucamrīku, kas ir par 18,7% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, liecina pārdošanas rezultātu apkopojums.
BMW maijā ASV ir pārdeva vairāk nekā 26 tūkstošus braucamrīku, kas, salīdzinot ar šo pašu mēnesi pirms gada, ir 19,7% liels pieaugums.
Maijā viens no vislabāk pārdotajiem modeļiem bija jaunais BMW X3. Sākot no šī gada janvāra vidus ASV tika pārdoti vairāk nekā desmit tūkstoši X3 modeļu, kas ir par 280,7% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.
Arī BMW 5 sērijas automobiļiem vērojams pārdošanas apjomu ievērojams kāpums – šī gada maijā tie ir pārdoti par 83,5% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā mēnesī. Savukārt gada pirmajos piecos mēnešos BMW 5 pārdošanā vērojams 74,6% liels pieaugums, salīdzinot ar attiecīgo periodu pirms gada.
«Šomēnes BMW un MINI pārdošanas apjomi ir turpinājuši pieaugt, kas liecina par nelīdzsvarotību ekonomikā – patērētāju noskaņojums ik mēnesi mainās no pesimistiska uz optimistisku un otrādi,» skaidro Džims Odonels (Jim O’Donnell), BMW Ziemeļamerikas reģiona vadītājs.