Latvijas Nacionālā opera (LNO) nule kā noslēgusi vienošanos ar jauno LNO sadarbības partneri un LNO orķestra patronu – BMW.
Latvijas Nacionālās operas (LNO) orķestra jaunais patrons un sadarbības partneris, reģionālais BMW pārstāvis BMW Baltija uz gadu operai lietošanā nodevusi divas automašīnas – BMW 5.sērijas sedanu un BMW 5. sērijas Gran Turismo (GT).
Pēc LNO direktora Andreja Žagara stastītā, BMW Baltija arī apmaksās jauna mežraga un pikolo flautas iegādi, kā arī kontrabasa un vairāku citu stīgu instrumentu remontu
«Esmu gandarīts par to, ka LNO orķestris ieguvis savu patronu. Ikviens māksliniecisks kolektīvs savu kvalitāti uz entuziasma pamata vien nevar sasniegt un noturēt, tam ir nepieciešams arī finansiāls atbalsts. LNO orķestris to ir pelnījis. Pēdējā laikā mūsu straujā izaugsme mākslinieciskajā līmenī novērtēta ne tikai pašu mājās, bet starptautiskajā mūzikas tirgū. LNO orķestrī ir 98 izglītoti, savu darbu mīloši cilvēki, viņu pārziņā ir mūzikas instrumenti, kuru kopējā vērtība ir vismaz pusotrs miljons latu! To aprūpe prasa lielus līdzekļus, turklāt nepieciešams gan papildināt mūzikas instrumentu klāstu, gan atjaunot to. Sadarbība ar BMW mums sniegs šo iespēju,» skaidro LNO direktors A.Žagars.
«BMW ir iepriecināts uzsākt šo jauno sadarbību ar Latvijas lielāko kultūras simbolu – Latvijas Nacionālo Operu. Šis kopdarbs noteikti pastiprinās BMW piederību kultūras pasaulei, kas vairākkārt pierādīta jau citās pasaules valstīs un tagad arī Latvijā. Atbalstot LNO kā orķestra patrons, mēs, BMW, ticam, ka šis ir jauns sākums BMW zīmola attīstībai Latvijā un esam pārliecināti, ka ieguvēji būs visi, gan LNO, gan BMW pārstāvji Latvijā un galvenokārt visi skatītāji, kas mīl mākslu un kultūru,» atzīst BMW Baltijas vadītājs Jirki Kupila (Jyrki Kupila).
Jāatgādina, ka, iepriekš LNO patrona un sadarbības partnera lomu bija uzņēmies cits vācu autoražotājs, Audi.