Vairumā Latvijas banku darbinieki zemā servisa līmenī piedāvā pakalpojumus, kas saistīti ar naudas noguldīšanu.
Bankas aicina iedzīvotājus veidot noguldījumus, uzkrājumus, ar reklāmas kampaņu palīdzību noguldīt bankā depozītus, bet realitātē, nonākot līdz sarunai ar bankas darbinieku, var negūt pietiekamu atsaucību. Apsekojot 12 Latvijas bankas ar Kontrolpirkuma metodi, kurā klients interesējies par 3000 Ls noguldīšanu uz gadu, liels vairums banku darbinieku konsultācijās snieguši to pašu informāciju, ko var izlasīt banku interneta mājas lapās, liecina servisa audita kompānijas Dorus veiktais pētījums par banku servisa kvalitāti šogad jūnijā/jūlijā.
Banku darbinieki 3000 Ls pamatā piedāvājuši ieguldīt depozītos un tikai dažas bankas uzskaitījušas arī citus ieguldījumu produktus, piem., ieguldījumu fondus, tostarp arī piedāvājot konsultācijas pie attiecīgā speciālista.