Pusgada laikā vairums banku darbinieku pacentušies uzlabot savas prasmes, piedāvājot naudas noguldījumus, ceturtdien informē laikraksts Dienas bizness.
To, ka vairumā Latvijas banku darbinieki zemā servisa līmenī pērn jūnijā/jūlijā piedāvāja pakalpojumus, secināja servisa audita kompānija Dorus veiktajā pētījumā par banku servisa kvalitāti. Toreiz ,apsekojot 12 Latvijas bankas ar Kontrolpirkuma metodi, kurā klients interesējies par 3000 Ls noguldīšanu uz gadu, secināts, ka vairums banku darbinieku konsultācijās sniedza to pašu informāciju, ko var izlasīt banku interneta mājaslapās. Lai varētu salīdzināt tendences, Dorus veica tādu pašu pētījumu šogad februārī, klientam interesējoties izvietot 5000 - 8000 eiro brīvos līdzekļus uz gadu.
Secināts, ka, salīdzinot ar 2010. gadu, darbinieku sniegumā vērojamas nelielas pozitīvas tendences, bet trīs bankās - PrivatBank, Latvijas Krājbankā un DnB NORD bankā - būtiskas izmaiņas. Vien Nordea bankas līmenis palicis nemainīgs, bet kvalitatīvs, savukārt bankai Citadele servisa līmenis vienīgajai ir pazeminājies līdz kritiski zemam līmenim.
Līdzīgi kā iepriekš, arī šoreiz pētījums apliecina, ka servisa kvalitātes atšķirības starp bankām ir būtiskas.