No saņemtajiem 125 Latvijas aviokompānijas airBaltic jaunā termināļa arhitektoniskajiem risinājumiem patlaban ir atlasīti vairāki varianti, kas nodoti izvērtēšanai arī plašākai sabiedrībai, liecina informācija airBaltic mājaslapā.
Db.lv jau vēstīja, ka arhitektiem koncepcija bija jāveido, paredzot termināļa sākotnējo pasažieru apkalpošanas jaudu 7 - 8 miljoni pasažieru gadā, kā arī iespēju to palielināt līdz 14 miljoniem pasažieru gadā. Interesi piedalīties konkursā bija izrādījuši arhitekti no 70 valstīm.
Konkursa žūrijā strādā britu arhitekts Markuss Lī, kurš pazīstams kā arhitekts Londonas Hītrovas 5.terminālim, kā arī Stirling balvas arhitektūrā saņēmējs par Madrides Barahas lidostas dizainu; īru izcelsmes inženiere, strādājusi arī pie Hītrovas lidostas 5.termināļa, Dervila Mičela; zviedru arhitekts, bijušais Zviedrijas arhitektu savienības priekšsēdētājs Oke Bejne; arhitektu biroja KUBS dibinātāja un līdzīpašniece Dace Putniņa; Rīgas pilsētas galvenais arhitekts Jānis Dripe un airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.
airBaltic uzdevumā konkursu organizē būvniecības inženieru biroja Ove Arup and Partners Londonas pārstāvniecība.
Balsot par sev tīkamo airBaltic jaunā termināļa konceptu varēs līdz šā gada 5. novembrim lidsabiedrības mājaslapā.