Latvijas reklāmas tirgus no vietējo pārtikas produktu reklamēšanas, kas sākusies pēc Krievijas embargo pārtikas produktu importam, neiegūs, jo lielākie reklāmdevēji ir ārzemju zīmolu turētāji, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam Baltic Business Service norādīja Latvijas Reklāmu asociācijas valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.
Viņa minēja, ka Latvijas reklāmu veidotājiem iekšējais patēriņš ir svarīgs, norādot, ka pēc aicinājuma vairāk reklamēt vietējos produktus saistībā ar Krievijas noteikto embargo veikalos parādījušās dažādas akcijas. «Kaut kas jau notiek veikalos, akcijas u.tml. Domāju, ka tas ir labi, cilvēkiem produkti kļūst pieejamāki. Pieļauju, ka viņi izvēlēsies vietējo jogurtu zīmolus ārzemju jogurta zīmolu vietā. No otras puses, ņemot vērā to, ka lielākie reklāmdevēji ir ārzemju zīmolu turētāji, reklāmas tirgus no tā neiegūs. Skatoties no valsts pozīcijām, protams, svarīga ir vietējo ražotāju zīmolu izvēle, īpaši runājot par pienu,» teica Liepiņa.
Vienlaikus viņa uzsvēra, ka ražotājiem ir jāsaprot, ka vietējo produktu cenai jābūt adekvātai. «Nesāks visi tagad pirkt vietējos tomātus, kas maksā četrus piecus eiro kilogramā, tikai tāpēc, ka tie ir vietējie, ja Spānijas tomāti maksās nedaudz virs viena eiro vai Lietuvas piena produkti būs lētāki,» sacīja Liepiņa.
Latvijas Reklāmas asociācija ir sabiedriska organizācija, kas dibināta 1994. gadā un apvieno Latvijas lielākās reklāmas, mediju aģentūras, medijus, lielākos reklāmdevējus. Asociācijas galvenie uzdevumi ir sakārtot reklāmas tirgu, uzlabojot reklāmas kvalitāti, veidojot pozitīvu reklāmas tēlu sabiedrībā un cīnoties pret jaunu likuma normu izstrādāšanu, kas ierobežotu reklāmas izvietošanu medijos.