Auto atlīdzību pieteikšanas ziņā tehnoloģiski attīstītākā ir If Latvia, bet pieejamākā, ātrākā — BTA.
Par to liecina LD/DB veiktā piecu lielāko apdrošināšanas kompāniju izpēte, izvērtējot astoņus kritērijus, tostarp — atlīdzības gadījumu pieteikšanas veidus, darba laikus atlīdzību pieteikšanas struktūrvienībai, klientu apkalpošanas dienestu esamību, atlīdzības lietas izskatīšanas līdzi sekošanas iespējas un lēmuma pieņemšanas termiņi KASKO un OCTA gadījumos.
Vērtēšanas kritērijs (pēc 10 punktu skalas) BTA Balta Gjensidige Baltic If Latvia Ergo Latvija 1 Atlīdzības gadījuma pieteikšanas veids: www 10 10 0 10 10 e-pasts 10 10 0 10 10 tālrunis 10 10 0 10 10 klātienē, filiāles Latvijā (skaits)/punkti 105 / 10 45 / 4,2 35 / 3,3 3 / 0,2 19 / 1,8 klātienē, filiāles ārpus Latvijas (skaits)/punkti 13 / 10 0 1 / 0,7 1 / 0,7 0 sistematizēta klientu pieņemšana ar kārtas nummuru piešķiršanu 10 10 0 0 0 svarīguma pakāpe - 25 % 15 11,05 1 7,725 7,95 2 Darba laiks specializētajai atlīdzību pieteikšanas, noformēšanas struktūrvienībai/punkti d.d. 9.00-17.00 (pirmd.9.00-19.00) / 10 d.d. 8.30-18.00 / 8,6 d.d. 8.30-17.30 / 8,1 d.d. 9.00-18.00 / 8,1 d.d. 8.30-17.00 / 7,7 svarīguma pakāpe - 7 % 0,7 0,602 0,567 0,567 0,539 3 Atlīdzību lietas izskatīšanas līdzsekošana izmantojot distances saziņas līdzekļus: e-pasts 10 10 0 10 10 internets 0 0 0 10 0 tālrunis 10 10 10