Kopš šā gada jūnija apdrošināšanas sabiedrība Balta piedāvā klientiem atlīdzību pieteikšanas sistēmu internetā, kas pilnībā izslēgs nepieciešamību apmeklēt apdrošinātāja filiāli atlīdzības saņemšanai.
Proti, nebūs nepieciešamība apmeklēt filiāles, lai iesniegtu čekus par kompensējamajiem izdevumiem saistībā ar veselības apdrošināšanu vai veiktu bojājumu fiksēšanu par negadījumiem ar auto vai īpašumu, Db.lv informēja Baltā. Kompānija prognozē, ka atlīdzību pieteikšanā internetā atvieglos atlīdzību pieteikumu izskatīšanas procesu, kas ļaus cietušajiem ātrāk saņemt atlīdzību izmaksu.
«Paredzams, ka tas īpaši atvieglos veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikšanu, kas pašlaik ir visintensīvāk izmantotais pakalpojums – veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumi veido aptuveni 70 % no kopējā pieteikumu skaita. Tagad klients čekus par saņemtajiem pakalpojumiem varēs vienkārši augšupielādēt Baltas mājas lapā. Šīs sistēmas ieviešana ļauj arī optimizēt mūsu servisu, un līdzšinējo četru dienu vietā, kas ir vajadzīgas atlīdzību prasību apstrādei, būs nepieciešamas tikai divas dienas, lai klients saņemtu naudu savā bankas kontā,» skaidro Baltas atlīdzību direktors Ingus Savickis.
Baltas tiešsaistes atlīdzību pieteikšanas sistēma ļaus iesniegt apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus par veselības apdrošināšanas, KASKO un OCTA negadījumiem, fizisko peronu īpašumam nodarītajiem bojājumiem un dažādiem nelaimes gadījumiem, aizpildot atlīdzības pieteikumu elektroniski. Savukārt visus nepieciešamos dokumentus pieteikumam iespējams pievienot, vienkārši tos nofotografējot vai ieskenējot.
Šā gada pirmajā ceturksnī par dažādiem apdrošināšanas gadījumiem Balta atlīdzībās ir izmaksājusi 4,492 milj. Ls. Līdz ar jaunās sistēmas ieviešanu tiek plānots, ka aizvien vairāk klientu izmantos internetu atlīdzību pieteikšanai, un paredzams, ka jau šogad internetā tiks saņemti vairāk nekā 10 000 veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu.