Apdrošināšana

Pērn vislielākā – 3,2 miljonu latu atlīdzība pieteikta BTA

Ieva Mārtiņa,17.03.2011

Jaunākais izdevums

2010. gadā no visiem nedzīvības apdrošināšanas veidiem lielākā pieteiktā atlīdzība bija 3,2 miljoni latu, ko īpašuma apdrošināšanā pret uguns un dabas stihiju postījumiem izmaksā BTA. Savukārt otru lielāko lielāko atlīdzību virs 700 tūkstošiem latu par OCTA gadījumu plāno izmaksāt Seesam Latvia.

Finanšu un kapitāla tirgus komisijas apkopotā informācija liecina, ka no 18 nedzīvības apdrošināšanas veidiem vislielāko atlīdzību BTA varēru izmaksāt deviņos apdrošināšanas veidos (tajā skaitā nelaimes gadījumu, dzelzceļa transporta, gaisakuģu, kuģu, kravu, sauszemes un gaisa kuģu transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanā, kredītu apdrošināšanā).

BTA SE Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta direktore Ilva Priedniece Db.lv, skaidrojot lielo atlīdzību, atzina, ka šobrīd mainījusies pieteiktās atlīdzības summa. «Šis ir pārapdrošināšanas gadījums saistībā ar īpašuma apdrošināšanu, kurš šobrīd tiek atjaunots. Šo atlīdzības pieteikumu saņēma BTA SE Lietuvas filiāle par vienu ārzemēs notikušu negadījumu. Sākotnēji tika pieteikta atlīdzība par 3,2 milj Ls, bet šobrīd atlīdzības summa ir samazinājusies, jo faktiskie zaudējumi bija mazāki nekā sākumā aprēķināts, esam izmaksājuši daļu atlīdzības summas, daļa vēl ir pieteikta. Šobrīd kopējā pieteikuma summa ir 2,54 milj. Ls, bet galīgais tās apmērs būs zināms, kad viss īpašums tiks atjaunots,» tā viņa, norādot, ka sīkāk par gadījumu stāstīt nevar, kamēr nav saskaņots ar klientu.

Nedzīvības apdrošināšanas tirgū otru lielāko atlīdzību 716,5 tūkstošu latu apjomā OCTA apdrošināšanā paredzēts izmaksāt Seesam Latvia par par Vācijā notikušu satiksmes negadījumu. Seesam Latvia Mārketinga un sabiedrisko attiecību direktore Dace Gertnere informēja, ka pirmo reizi OCTA vēsturē Latvijā ir runa par tik lielu iespējamo atlīdzību. Precīza atlīdzības summa tiks paziņota, kad noslēgsies satiksmes negadījuma izmeklēšana un tiks apkopotas visas izmaksas. Pagaidām veikti tikai pirmie pārskaitījumi 11tūkst. eiro apmērā, lai segtu izdevumus par dažādām ekspertīzēm un veiktu priekšapmaksu par cietušā ārstēšanos. Tālākie maksājumi būs saistīti ar automašīnai nodarīto bojājumu atlīdzību, cietušās personas ārstēšanās izdevumu segšanu, invaliditātes iestāšanās kompensāciju un cietušās personas pārstāvošā advokāta pakalpojumu apmaksu.

D. Gertnere informēja, ka satiksmes negadījums, kurā kopumā bija iesaistīti vismaz pieci transporta līdzekļi, notika 2009. gada oktobrī Vācijā uz ātrgaitas maģistrāles - tam bija smagas sekas, jo straujas bremzēšanas dēļ starp divām smagajām automašīnām tika iespiesta vieglā automašīna. Lai gan visas negadījumā iesaistītās mašīnas brauca ar atļauto ātrumu, distance starp spēkratiem izrādījās nepietiekama. Vispirms strauji bremzēja smagais auto ar Čehijas reģistrācijas numuriem, jo tā šoferis tuvu priekšā pēkšņi pamanīja tikko notikušu ceļu satiksmes negadījumu. Aiz šīs mašīnas brauca 2006. gada izlaiduma Renault Espace, kuru vadīja 61 gadu vecs Austrijas pilsonis, bet tālāk sekoja Scania, pie kuras stūres sēdēja 39 gadus vecs šoferis no Latvijas. Izmeklētāji līdz pat šim brīdim nav precīzi noskaidrojuši, vai Renault Espace vadītājs paguva vai nepaguva nobremzēt savu auto pirms priekšā braucošās fūres. Līdz ar to nav skaidrs, vai vieglais auto pats ietriecies smagajā auto vai iestumts tajā – šoferis no Čehijas neatceras, vai uzreiz pēc apstāšanās sajutis vienu vai tomēr divus triecienus aizmugurē. Taču jebkurā gadījumā Scania no Latvijas nobremzēt nepaguva, tāpēc Renault Espace tika burtiski saplacināts starp divām fūrēm. Vieglās automašīnas vadītājs guva nopietnas traumas. Mediķiem neizdevās saglābt viņa kāju, ko nācās amputēt.

Dati liecina, ka pagājušā gada laikā lielākā pieteiktā atlīdzība KASKO apdrošināšanā bija 61,6 tūkstoši latu, ko paredz izmaksāt BAN, bet veselības apdrošināšanā lielāko vienu atlīdzību paredz izmaksāt Balva - 31,6 tūkstošu latu apjomā. Savukārt īpašuma apdrošināšanā pret citiem zaudējumiem lielākā atlīdzība pērn bijusi 115,9 tūkstoši latu un to izmaksā Ergo.

Dati liecina, ka īpašuma apdrošināšanā pret uguns un dabas stihiju postījumiem otra lielākā atlīdzība bija 545,1 tūkstoši latu, ko izmaksā Balta, kura uzrādījusi arī pērn trešo līdz piekto lielāko atlīdzību šajā apdrošināšanas veidā (no 92,4 tūkst. Ls līdz 187 tūkst. Ls). OCTA apdrošināšanā otra lielākā atlīdzība bija 246 tūkstošu latu apjomā, ko izmaksāja BTA, kas šajā veidā izmaksāja arī trešo līdz piekto lielāko atlīdzību (no 151 tūkst. Ls līdz 191,2 tūkst. Ls). Savukārt KASKO otra un trešā lielākā atlīdzība 36,9 tūkst. Ls un 31 tūkst. Ls apjomā pērn uzrādīta Baltai, bet attiecīgi 24,5 tūkst. Ls un 23,8 tūkst. Ls - BTA.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mežsaimniecība

Apdrošināt mežu – apdrošināt nākotni

Kristīne Komarovska,19.07.2022

"Reinsons un Partneri" vadītājs, mežu apdrošināšanas produkta izstrādātājs Reinis Reinsons.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mežu aizsardzības tematika Latvijā pēdējās nedēļās kļuvusi aktuāla, īpaši saistībā ar karstuma vilni un mežu ugunsgrēkiem – šogad to skaits sasniedzis jau 236, kas valsts līmenī (ap 200 ha izdegušo platību) nav pārlieku daudz, bet individuāli var nozīmēt lielus zaudējumus mežu īpašniekiem. Šis ir īstais laiks, lai parūpētos par sava meža vērtību, kas ir droša garantija un investīcija nākotnē. Ko nozīmē apdrošināt mežu un kam jāpievērš lielāka uzmanība, to darot?

Par to saruna ar "Reinsons un Partneri" vadītāju, mežu apdrošināšanas produkta izstrādātāju Reini Reinsonu.

Parasti apdrošināšana saistās ar OCTA, KASKO, jūs darbojaties tik specifiskā apdrošināšanas veidā kā lauksaimniecība, kā nonācāt līdz tam?

Man kā jau daudziem apdrošināšana kādreiz likās kā kas mītisks, ne līdz galam izprotams, kur svarīgākais uzrakstīts, tā teikt, maziem burtiņiem. Pēc izglītības un aicinājuma esot agronomam, ikdienā praktiski sadarbojoties ar zemniekiem, dzirdēju dažādu pieredzi par sējumu apdrošināšanu. Likās, ka idejai par to, ka zemnieks pats apdrošina savus laukus un neprasa kompensācijas valstij, jābūt labai un jāstrādā. Pat pilsētniekiem, kuri parasti raugās uz lauksaimnieku kompensācijām negatīvi, jābūt priecīgiem, ka zemnieki paši uzņemas risku vadību. Tomēr atsauksmes bija dažādas. Tas raisīja interesi izprast un panākt, lai viss strādā. Sāku kā sējumu zaudējumu novērtēšanas eksperts, tomēr visai drīz sapratu, ka galvenais uzdevums varētu būt vienkāršs – padarīt sējumu apdrošināšanu saprotamu zemniekiem un zemnieku rūpes saprotamas apdrošinātājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas nozare Latvijā 2022. gadā augusi par 14,4%, kas būtiski pārsniedz gada sākuma prognozes.

Kopumā apdrošinātāji prēmijās pērnā gada laikā parakstījuši 668 miljonus eiro, savukārt atlīdzībās klientiem izmaksājuši 429 miljonus eiro, kas ir 22,2% pieaugums pret iepriekšējo gadu, liecina Latvijas Apdrošinātāju asociācijas (LAA) apkopotie dati.

Visneveiksmīgākais 2022. gads ir bijis dzīvības apdrošināšanai, kura prēmijās gada laikā saņēmusi par 3% mazāk nekā 2021. gadā. Kopumā gada griezumā dzīvības apdrošināšana gan saglabājusi tirgus līdera lomu ar 145,5 miljonu eiro prēmijām un 21,8% tirgus daļu, lai arī cieši uz papēžiem min veselības apdrošināšana ar 129,3 miljoniem eiro gada prēmiju, 19,2% pieaugumu un 19,4% tirgus daļu.

Divciparu prēmiju pieaugums bijis arī pārējos lielākajos apdrošināšanas veidos: KASKO par 21,4%, OCTA par 33,2%, īpašuma apdrošināšana par 15,4%. Tāpat strauji pieaugusi ceļojumu apdrošināšana – par 48,4%, sasniedzot 15,3 miljonu eiro prēmijas un atspoguļojot pēckovida ceļošanas bumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kāpēc apdrošinātājs man nemaksā jeb kā strādā apdrošināšana?

Jānis Abāšins, Latvijas Apdrošinātāju asociācijas prezidents,24.09.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katra jauna un nestandarta situācija paplašina mūsu pieredzi un nes jaunas zināšanas un secinājumus. Tieši tā arī šīs vasaras jūlija nogales vētra atnesa jaunu pieredzi un jaunus secinājumus.

Apdrošinātājiem nācās ne tikai strādāt saspringtos apstākļos un pieņemt tūkstošiem atlīdzību pieteikumu, bet arī sastapties ar klientu neizpratni un jautājumiem. Kāpēc apdrošinātājs piesauc līgumu? Kāpēc nemaksā par visu? Kāpēc kaimiņam apdrošinātājs par lietus izraisītiem plūdiem atlīdzību maksā, bet man nemaksā? Kas tās tādas – biezākas un plānākas apdrošināšanas? Kas tie par apdrošinātiem un neapdrošinātiem riskiem?

Ņemot vērā neparasto un ārkārtējo situāciju, apdrošinātāji nāca pretī saviem klientiem un maksāja atlīdzības arī tiem klientiem, kuri riskus, kas viņu mājās iestājās, apdrošinājuši nebija. Taču skaidrs, ka tas nav ilgtermiņa risinājums un vienmēr tā nebūs. Tādēļ ļoti būtiskas ir divas lietas – detalizēts skaidrojums no apdrošinātāja puses un saprasta informācija no klienta puses jau polises iegādes laikā. Un pats pirmais solis tam ir – pamati par to, kā vispār strādā apdrošināšanas kompānija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Finanšu pakalpojumu dokumenti jāsaprot ne tikai juristiem

Aija Brikše, Latvijas Bankas Finanšu pratības daļas vadītāja,13.09.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šovasar Latviju satricināja vētra un stipras lietusgāzes, un to radītie postījumi bija mērāmi miljonos eiro. Sekoja turbulence un spriedze apdrošinātāju un to klientu attiecībās, apdrošinātājiem sākotnēji diskutējot par līguma nosacījumu definīcijām un negribīgi sedzot klientu īpašumam nodarīto kaitējumu.

Situācijā nācās iejaukties gan valdībai, gan Latvijas Bankai, neapmierinātību ar situāciju pauda arī Valsts prezidents. Lai gan apdrošinātāji operatīvi pārskatīja savu attieksmi un lielā daļā apdrošināšanas gadījumu panākts kompromiss, tomēr mieles pēc šīs situācijas palikušas. No kļūdām parasti gūstam mācību, tāpēc vienu no aspektiem, par ko līdz šim diskutēts mazāk, vēlētos izcelt īpaši – finanšu pakalpojumu dokumentu un piedāvājumu juridiski sarežģītā valoda. Krīzes situācijā top skaidrs, ka līguma nosacījumi ir ļoti būtiski noregulējuma panākšanai, tāpēc šiem dokumentiem jākļūst cilvēcīgākiem, saprotamākiem un salīdzināmiem.

Šajā laikā daudz runāts, cik lielā mērā iedzīvotāji izprot, kādus sava īpašuma riskus ir apdrošinājuši, kur izvēlējušies ietaupīt, un kāpēc, sastopoties ar apdrošināšanas gadījumu, piedzīvo vilšanos. Vēlme ietaupīt un izvēlēties izdevīgāko piedāvājumu ir izprotama un cilvēciska rīcība. Saņemot piedāvājumu no dažādiem pakalpojumu sniedzējiem, tas tiek salīdzināts lielās līnijās, nepievēršot uzmanību detaļām. Diemžēl tieši šīs nianses var izrādīties izšķirošas, iestājoties apdrošināšanas gadījumam. Protams, sabiedrībai kopumā vajadzētu daudz rūpīgāk pievērst uzmanību finanšu pakalpojumu dokumentiem un dažādu līgumu nosacījumiem, bet šoreiz ne par to. Lai iedzīvotāji un finanšu pakalpojumu sniedzēji saprastos labāk, ir jāmazina barjeras. Pretējā gadījumā veidojas "sabojātie telefoni", kad viena līgumslēdzēja puse gaida kaut ko citu, nekā otra puse piedāvā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

AS PNB Banka klientiem garantētajās atlīdzībās izmaksāti vairāk nekā 238 miljoni eiro

Žanete Hāka,22.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trīs mēnešu laikā valsts garantētajās atlīdzībās 42 400 AS PNB Banka klientiem izmaksāti vairāk nekā 238 miljoni eiro, informē AS Citadele banka.

Lielākais klientu pieplūdums bija bankas Daugavpils filiālē, uz kuru devās atbalsta komanda no Rīgas. Citadele garantēto atlīdzību izmaksu AS “PNB Banka” klientiem sāka 22. augustā un šobrīd savus garantētos finanšu līdzekļus saņēmuši 85% klientu.

Lielas rindas bija arī Rīgas filiālēs.

“Kopumā augusts un arī septembris no bankas viedokļa nav tas labākais jaunu izaicinājumu laiks, jo daudzi darbinieki tieši tad parasti dodas atvaļinājumos. Manā struktūrvienībā šajā laikā atvaļinājumā bija 40 darbinieki. Daudzi ieplānotās brīvdienas brīvprātīgi pārtrauca vai atcēla, par ko esmu viņiem ļoti pateicīga – tāpat arī visiem pārējiem Citadeles kolēģiem no citām struktūrvienībām, kuri mums nāca talkā brīžos, kad filiālēs bija liels klientu pieplūdums. Juristi, informācijas tehnoloģiju, mārketinga un citu struktūrvienību darbinieki labprātīgi pieslēdzās klientu apkalpošanai, kaut vai aprunājoties ar satrauktajiem cilvēkiem garajās rindās, pasniedzot kafiju, saldumus vai ūdeni,” par grūtāko posmu garantēto atlīdzību izmaksu veikšanā stāsta bankas Citadele privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītāja Anna Fišere-Kaļķe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Desmit gados pieckāršojies IT pakalpojumu eksports; nozarē sevi pieteikuši servisa centri un startup jomas uzņēmumi

Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) nozare attīstās strauji, un šobrīd neviens nav jāpārliecina par tās ilgtspēju un nākotnes potenciālu. Lai gan nozarē vēl aizvien ir dažādi stereotipi un ne visa sabiedrība izprot tās specifiku, pēdējos desmit gados šī joma piedzīvojusi lielas izmaiņas, arī rezultāti redzami – to apliecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Latvijā IKT sektorā strādājošo skaits ir palielinājies par 58%. 2008.gadā nozarē strādāja 18,9 tūkst. cilvēku, 2015. gadā – 28,3 tūkst., bet pērn vairāk nekā 30 tūkst., DB pamato Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju asociācijas (LIKTA) prezidente Signe Bāliņa. Palielinājies arī IKT uzņēmumu skaits – Latvijā 2008.gadā to bija 2,6 tūkst., bet 2015.gadā – vairāk nekā 6 tūkst. Novērojams arī IKT sektora pievienotās vērtības īpatsvara pieaugumus iekšzemes kopproduktā – no 3,6% 2008. gadā līdz 4,2 % 2015. gadā. Jāatzīmē, ka IKT nozarē atalgojums ir viens no augstākajiem valstī. Īpaši jāizceļ IT pakalpojumu eksporta lēciens. Atbilstoši Latvijas Bankas datiem, 2000. gadā IT attiecīgais rādītājs bija 16,34 milj. eiro, bet 2015. gadā – 256,98 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katru dienu Latvijā tiek reģistrēti vidēji desmit mājokļu aplaupīšanas gadījumi, un zādzības no mājokļiem ir otrs biežākais atlīdzību pieteikšanas cēlonis īpašuma apdrošināšanā, liecina Valsts policijas un apdrošināšanas sabiedrības Balta (PZU grupa) dati.

Nereti zādzības no īpašumiem tiek izdarītas tieši naktīs, turklāt pašiem saimniekiem klātesot.

Pēdējo trīs gadu laikā Balta atlīdzībās par zādzībām privātīpašumos izmaksājusi teju 0,9 miljonus eiro. Lai gan saņemtie atlīdzību pieteikumi liecina, ka visbiežāk zādzības tiek izdarītas mājokļa saimnieka prombūtnes laikā, ir gadījumi, kad īpašums tiek apzagts, saimniekiem esot mājās. Saskaņā ar BALTA informāciju šādos gadījumos zādzības visbiežāk tiek izdarītas naktīs, un zagļi par laupījumu izvēlas viegli sasniedzamas un ātri realizējamas lietas – juvelierizstrādājumus, mobilos tālruņus, planšetdatorus – vai citas nelielas elektropreces – darbarīkus, fotoaparātus. Retāk šādās situācijās tiek zagtas lielas mantas, jo to iznešana no mājokļa ir sarežģītāka – BALTA pieredzē ir gadījums, kad mēģinājums iznest televizoru beidzies ar tā pamešanu pie sētas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dabas katastrofām ļoti ilgstošas ietekmes uz finanšu tirgiem nemēdz būt

ASV plosoties viesuļvētrai Hārvijs, ekonomisti un finanšu tirgus dalībnieki jau tagad mēģina izrēķināt šīs katastrofas postījumu izmaksas un ietekmi uz dažādu vērtspapīru cenām. Vismaz pašlaik Hārvija prognozēto postījumu diapazons ir visai plašs un svārstās 30 līdz 100 miljardu ASV dolāru robežās. Jebkurā gadījumā – pašlaik skaidrs ir tas, ka Hārvija postījumu izmaksas būs visai lielas.

Daudzu ASV apdrošinātāju bilances pašlaik gan ir visai labāk stāvoklī – pieejamā informācija liecina, ka tiem ir pietiekams kapitāls, lai tie varētu veikt nepieciešamos maksājumus. ASV vairākus gadus iztikusi bez ļoti nopietnām dabas katastrofām, kas nozīmējis, ka apdrošinātājiem mazākā mērā nācies izmaksāt atlīdzības. Valdot šādam fonam, arī The Wall Street Journal aptaujātie eksperti norāda, ka Hārvijs, visticamāk, nebūs ļoti liels drauds šīs nozares finansiālajam spēkam. Šajā pašā laikā notiekošajam būšot negatīva ietekme uz vairāku individuālu apdrošinātāju, kuriem ir bizness katastrofas skartajos reģionos (tie, piem., ASV Teksasas štatā apdrošinājuši mājokļus, automašīnas un uzņēmumus), ceturkšņa rezultātiem. Kā pirmie rindā tiek izcelti tādi apdrošinātāji kā Travelers, Progressive (auto apdrošinātājs), State Farm, Allstate un Farmers Insurance. Nozīmīgs auto apdrošinātājs Teksasā ir arī Geico, kas pieder slavenā investora Vorena Bafeta stūrētajai Berkshire Hathaway. Tāpat cietēju vidū pēdējā laikā ir arī vairāku pārapdrošinātāju akcijas, kas pārdod lielu risku apdrošināšanu pašām apdrošināšanas kompānijām. Šīs nedēļas sākumā straujāk saruka, piemēram, tādu uzņēmumu kā Axis Capital Holdings, Aspen Insurance Holdings un XL Group akciju vērtības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atbalsta pasākumi uzņēmumiem saistībā ar ierobežojumiem Covid-19 izplatības mazināšanai Latvijā apstiprināti nepamatoti novēloti un varētu nākties tos pārskatīt, atzina banku analītiķi, prognozējot, ka novembrī atbalsta kritērijiem varētu kvalificēsies ļoti mazs skaits uzņēmumu.

Vienlaikus banku analītiķi pozitīvi novērtēja apņemšanos paplašināt atbalstu.

Bankas "Citadele" ekonomists Mārtiņš Āboliņš minēja, ka šobrīd jau ir pagājušās vairāk nekā divas nedēļas kopš Latvijā atkārtoti ir izsludinātā ārkārtējā situācija, taču atbalsta pasākumi ekonomikai ir apstiprināti tikai šobrīd, kas ir nepamatoti novēloti.

"Daudziem mazajiem un vidējiem uzņēmējiem nav laika gaidīt vairākas nedēļas, jo biznesā lēmumi ir jāpieņem nekavējoties. Kopš pavasara Covid-19 otrais vilnis ir bijis lielākais risks ekonomikai un 2021.gada budžeta projektā pat ir iekļauts makroekonomiskās attīstības scenārijs otrā Covid-19 viļņa gadījumā. Tādēļ man šī kavēšanās nav saprotama, jo ir bijis pietiekami daudz laika ekonomikas atbalsta instrumentus sagatavot savlaicīgi," sacīja Āboliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) kopš pērnā gada vidus ir sācis saņemt dokumentus no Nīderlandes Zaļās kartes biroja par ceļu satiksmes negadījumu (CSNg), kas izraisīts ar Latvijā reģistrētu vieglo transportlīdzekli, kura īpašnieks nebija iegādājies OCTA.

Šī varētu kļūt par visu laiku lielāko izmaksu no OCTA Garantijas fonda (GF) par CSNg, ko izraisījis neapdrošināts transportlīdzeklis. Kopējā atlīdzību summa, ko Nīderlandes puse pieprasījusi rezervēt kā atlīdzību CSNg cietušajam, ir 2 miljoni eiro, kas gan daļēji varētu samazināties pēc pilnīgas CSNg apstākļu noskaidrošanas.

2022.gada vasarā Nīderlandē neapdrošināts transportlīdzeklis, kas reģistrēts Latvijā, notrieca riteņbraucēju. Cietušais ir guvis smagas smadzeņu traumas un rehabilitācijas process prasīs ilgu laiku. CSNg apstākļi joprojām tiek izmeklēti, tomēr, atbilstoši likumam, Nīderlandes Zaļās kartes birojs pieteicis rezervēt 2 miljonus EUR, kas varētu tikt izmaksāti cietušajam no Latvijas GF.

Komentāri

Pievienot komentāru