Interneta meklētājs Google turpmāk varēs izmantot arī Yahoo interneta meklētāju, lai tur izvietotu reklāmas, par to liecina abu uzņēmumu noslēgtā vienošanās, ziņo BBC News
Vienošanās paredz, ka Google reklāmas parādīsies kopā ar vairākiem Yahoo meklēšanas rezultātiem ASV un Kanādā.
Paziņojums nāca klajā pēc tam, ka Yahoo atzina neveiksmi pārliecināt Microsoft atjaunināt tās piedāvājumu iegādāties interneta uzņēmumu.
Yahoo norāda, ka vienošanās ar Google uzņēmumam gadā varētu ienest līdz pat 800 miljoniem USD (363.2 miljonus latu).
"Šis komerciālais darījums ļaus Yahoo nogādāt lietotājiem krietni atbilstošākas reklāmas un nodrošināt reklāmdevējus un izdevējus ar labākām reklamēšanās tehnoloģijām," sacīja Google valdes loceklis un izpilddirektors Ēriks Šmits (Eric Schmidt).
Plānots, ka abu interneta meklētāju vienošanās ilgs trīs gadus, taču, ja Yahoo izlemtu to pagarināt, tas varētu ilgt pat desmit.
Google vēl norādīja, ka abu interneta meklētāju vienošanās par sadarbību reklamēšanās jomā neprasa regulatoro insitūciju atļauju. Tomēr tiek prognozēts, ka šis darījums izsauks Vašingtonas regulatoru interesi.