Astoņu gadu laikā kopš norisinās pozitīvisma kampaņa «Uzslavē labu servisu!» šogad pieteicies rekordliels uzņēmumu. Kopumā ikviens klients martā varēs uzslavēt 1400 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā, informē kampaņas organizatori.
Pieteikušies visdažādāko nozaru pārstāvji – Rimi, Statoil, Lido, McDonald’s, Starptautiskā lidosta Rīga, Valmieras pašvaldība, Banku augstskola, Lattelecom, K-Rauta, Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, Elkor, ZeDonats, Cinamon, Oriflame, davanuserviss.lv, Madara, Hotel Jūrmala SPA & Conference Centre, Double Coffe, Lursoft, Venden, Zvaigzne ABC un daudzi citi zīmoli.
Kampaņā iesaistīties vēl šonedēļ var iesaistītes jebkurš uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus privātām personām vai B2B (Business-to-business) uzņēmumiem, kā arī aicināta iesaistīties jebkura valsts un pašvaldības iestāde.
Kampaņas laikā apkalpošanas vietās martā tiks izvietoti aicinājumi uzslavēt labu servisu. Tāpat tiks norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt apkalpošanu – internetā, pašā apkalpošanas vietā vai pa informatīvo tālrunu 1188. Uzslavētākās iestādes un uzņēmumi tiks noteiktas un paziņotas 12. aprīlī.
«Uzslavē labu servisu!» veido divas vienlīdz būtiskas sadaļas – sabiedrības uzslavas, kas tiek izteiktas visu marta mēnesi par dalībnieku, un klientu servisa novērtējums, ko veic sadarbības partneris DIVE Latvija. Kampaņas galvenie partneri ir Swedbank, Lattelecom un Rīgas dome. Kvalitatīvā pētījuma daļa tiek veikta sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru un DIVE Latvija. Kampaņas lieldraugi ir Draugiem.lv un McĀbols.