Jaunākais izdevums

Ņujorkas kompānija Bondi Digital Publishing, kas nodarbojas ar žurnālu un laikrakstu repruducēšanu DVD, izdos DVD diskus ar repruducētiem 50. gadu Playboy žurnālu numuriem, ziņo New York Times.

DVD komplektā ietilps 72 numuri ar 50. gadu Playboy žurnāliem, kā arī pats pirmais žurnāla numurs, kurš iznāca 1953. gadā. Uz tā vāka bija redzama Merilina Monro, savukārt žurnāla vidus atvērumā bilde, kurā aktrise redzama puskaila. Komplektā ietilps arī dažādi papildus materiāli, kas saistīti ar Playboy.

Playboy DVD komplekts maksās 100 USD, un būs nopērkams mājaslapā covertocover.com

DVD formātā iznāks arī žurnāla Rolling Stone 1 024 numuri. Žurnālam Rolling Stone šogad aprit 40 gadu kopš tas pastāv.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Playboy koncentrēsies uz Brazīliju, Ķīnu un Indiju

Lelde Petrāne,19.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy Enterprises Inc, kas ir žurnāla Playboy izdevējs, plāno izaugsmi Latīņamerikā, Ķīnā un Indijā, ieskaitot jaunus klubus Brazīlijā, atsaucoties uz kompānijas vadītāja sacīto, ziņo Bloomberg.

«Vietējā Brazīlijas kultūra ir atvērtāka pret seksualitāti, » sacījis Playboy vadītājs Skots Flanders, piebilstot, ka klubu atvēršana tur ir kompānijas prioritāte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc lielu zaudējumu uzrādīšanas 2008. gada pēdējā ceturksnī Playboy vadība nolēmusi apsvērt iespēju pilnībā pārdot kompāniju, ziņo BBC.

Playboy Enterprises, kas pasaulē vislabāk atpazīstams ar žurnālu pieaugušajiem, pērn pēdējo trīs mēnešu laikā strādājis ar 145.7 miljonu lieliem zaudējumiem. Attiecīgajā laika periodā 2007. gadā kompānijas zaudējumi bija 1.1 miljons ASV dolāru.

2008. gadā Playboy skāra 157 miljonu dolāru lielas restrukturizācijas izmaksas. Kompānija pērn arī par 14% samazināja štatu.Playboy dibinātājs Hjū Hefners ar žurnāla modelēm

Arī Playboy valdē notikušas vērienīgas pārmaiņas, piemēram, Kristijai Hefnerei (Christie Hefner), kura ir kompānijas dibinātāja Hjū Hefnera (Hugh Hefner) meita, atstājot Playboy vadītāja amatu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar jau iepazītajām negācijām krīze papildus sarūgtinās tos lasītājus, kuri pavasarī gaidīja pasaules megazvaigznes – žurnāla Playboy pirmo izdevumu latviski, šodien raksta avīze Dienas bizness.

"Esam nolēmuši, ka ekonomiskās lejupslīdes laikos nebūtu prātīgi uzsākt jaunu projektu, tādēļ uz nenoteiktu laiku esam atlikuši plānu vēl šā gada pavasarī sākt izdot žurnālu Playboy," atzina I. Zariņš. Uzņēmējs prognozē, ka šis projekts plauktos varētu nogulēt pat divus gadus, arī šī zīmola īpašnieki ASV esot informēti par mainītajiem plāniem un viņi situāciju esot izpratuši.

Savukārt jau darbā pieņemtais Playboy redaktors pie kārotā amata pienākumu pildīšanas tā arī neticis, esot novirzīts darbā uz izdevniecības populārāko produktu Privātā dzīve, liecina Db rīcībā esošā informācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV 91 gada vecumā trešdien miris žurnāla Playboy dibinātājs Hjū Hefners.

Hefners miris trešdienas vakarā savās mājās, kur uzturējās kopā ar ģimeni, vēsta Playboy.

Hefnera dibinātais Playboy iznāk kopš 1953.gada. Uz pirmā numura vāka pozēja Holivudas sekssimbols Merilina Monro. Gada laikā žurnāla tirāža sasniedza 200 000 eksemplāru, bet pēc pieciem gadiem - jau miljonu. Septiņdesmitajos gados Playboy bija jau septiņi miljoni lasītāju, un tā panākumi sekmēja tādu žurnālu kā Penthouse un Hustler parādīšanos.

Konkurence un interneta efekts līdz 21.gadsimtam samazināja Playboy tirāžu līdz trīs miljoniem eksemplāru, bet gadā izdoto numuru skaits tika samazināts no 12 līdz 11. 2015.gadā žurnāls atteicās no pilnīgi kailu sieviešu fotogrāfiju publicēšanas, norādot uz internetā plaši sastopamo kailumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy izpilddirektore Kristija Hefnere (Christie Hefner) nolēmusi pamest savu amatu kompānijā, tādējādi pārtraucot 50 gadus ilgo Hefneru ģimenē pārmantoto Playboy vadītāja lomu, ziņo Financial Times.

K. Hefnere turpinās darboties Playboy valdē, kamēr tiks atrasts piemērots viņas amata aizstājējs. Savukārt Playboy vadītāja pienākumus uz laiku līdz tiks atrasts jaunais pieaugušo izklaides kompānijas boss pildīs ilgus gadus kompānijas direktora amatā esošais Džeroms Kerns (Jerome Kern).

Pats H. Hefners joprojām paliks Playboy radošās komandas vadītāja amatā, kurā viņš atrodas kopš nodeva kompāniju savas meitas rokās.

Pēc šīm ziņām Playboy akcijas cena palielinājās par 14%.

Kompānija Playboy dibināta 1953. gadā

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepnieks neiztur pārbaudes laiku Playboy galvenā redaktora amatā

Dienas Bizness,21.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Paldies liels Inga Gorbunovai, Dienas žurnāliem un Playboy kolēģiem. Bija ļoti patīkami, interesanti un auglīgi. Jūs esat lieliski!» pēc aiziešanas no Playboy galvenā redaktora amata savā Twitter kontā raksta Jurģis Liepnieks.

Savu aiziešanu pats Liepnieks sociālajā portālā Twitter saista ar bijušo premjeru un tagadējo uzņēmēju Andri Šķēli.

Savukārt, SIA Dienas mediji mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļa vēsta: «Darba attiecību pārbaudes perioda laikā ir izlemts pārtraukt sadarbību ar žurnāla Playboy galveno redaktoru Jurģi Liepnieku. Ievērojot vienošanos izdevniecība nekomentēs attiecību pārtraukšanas iemeslus.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy Enterprises nepieciešams pieņemt stratēģiskus lēmumus, lai paplašinātu vīriešu žurnālu izdošanu nākamajā desmitgadē, intervijā Bloomberg Television norādīja bijusī Playboy izpilddirektore Kristija Hefnere (Christie Hefner).

Playboy šogad nopietnas grūtības ir vairākās nodaļās: jo īpaši maksas TV, kā arī drukātajos izdevumos. Ienākumi būtiski samazinājušies visos šā gada ceturkšņos. Tāpat kritusies Playboy žurnāla tirāža no 2.6 līdz 1.5 miljoniem.

Db.lv jau ziņoja, ka kompānija Iconix Brand Group veic pārrunas par Playboy Enterprises iegādāšanos. Darījuma vērtība varētu sasniegt 300 miljonus USD. Jāatzīmē, ka lēmums jāpieņem Playboy dibinātājam Hjū Hefneram, kas kontrolē ap 70% balsstiesīgo kompānijas akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Koronavīrusa krīze pieliek punktu "Playboy" drukātajam izdevumam ASV

LETA--DPA/AFP,19.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slavenais vīriešu žurnāls "Playboy" pēc 66 gadiem ASV pārtrauc drukāto izdevumu regulāru izdošanu, šādu lēmumu skaidrojot ar koronavīrusa krīzes radīto ietekmi.

"Playboy" jau iepriekš bija nomocījušas finanšu problēmas, taču koronavīrusa krīze pielikusi punktu žurnāla drukātajai versijai, teikts izdevēja "Playboy Enterprises" paziņojumā.

Gaidāmais pavasara numurs būs pēdējais regulārais drukātais "Playboy" žurnāls. Gaidāms, ka drukātā veidā no nākamā gada varētu iznākt neregulāri speciālizdevumi.

"Pagājušajā nedēļā, kad koronavīrusa pandēmijas traucējumi satura veidošanai un piegāžu tīkliem kļuva aizvien skaidrāki un skaidrāki, mēs bijām spiesti paātrināt diskusijas, kas jau kādu laiku risinājās uzņēmuma iekšienē," skaidro "Playboy".

Taču "Playboy" ASV joprojām nonāks pie lasītājiem elektroniskā versijā, kā arī tiks drukāts vairākos ārvalstu tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bijušais KNAB šefs: Strīķe savulaik ignorējusi aizdomas par korumpētu ministru Dombrovska valdībā

Dienas Bizness,05.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Viņa ir politiska ieliktene, intrigante un mele,» prasīts raksturot savas toreizējās darba attiecības ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) vadītāja vietnieci Jutu Strīķi žurnālam Playboy norāda bijušais biroja šefs Normunds Vilnītis, kurš cita starpā atklāj arī, ka savulaik Strīķe ignorējusi aizdomas par korumpētu ministru bijušā premjera Valda Dombrovska valdībā.

Turpinājumā fragments no Playboy intervijas ar bijušo KNAB šefu:

«PLAYBOY: Bet sākumā jums taču bija labas attiecības, aculiecinieki stāsta, ka regulāri gājāt kopā pusdienās.

VILNĪTIS: Tas bija sākums. Tieši šie kopīgie gājieni uz kafejnīcu man arī pirmo reizi lika aizdomāties par to, ka varbūt šis te Žannas d’Arkas tēls ir tikai tēls. Tāds smieklīgs piemērs: ir kompleksās pusdienas, kurās ietilpst zupa, otrais ēdiens un kefīrs; mēs ejam, runājamies un seko darbības – kefīra vietā tiek paņemta tomātu sula, kas neietilpst kompleksajās pusdienās un maksā konkrētu summu, bet pie kases tiek izmests: tas ir sarkanais kefīrs, un nesamaksājot aiziets. Tie bija pirmie signāli, kas liecināja par cilvēka būtību un radīja jautājumus par to, kas tad ir šī cīnītāja starptautiskā mērogā? Nu, nav ne starptautiskā mēroga, ne cīnītājas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Iconix Brand Group un Džima Griffita vadītā firma, bijušais kompānijas izklaides biznesa prezidents, veic pārrunas par Playboy Enterprises Inc. iegādāšanos. Darījuma vērtība varētu sasniegt 300 miljonus ASV dolāru, ziņo vedomosti.ru.

Lēmumu pārdot jāpieņem Playboy dibinātājam Hjū Hefneram, kas kontrolē ap 70% balsstiesīgo kompānijas akciju.

Iepriekš izdevniecības Žurnāls Santa valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš Db apliecināja, ka jau 2009.gadā lasītājiem būs iespējams iegādāties mūsu lasītāju interesēm adaptētu žurnālu Playboy. Tomēr vēlāk (06.02.2009) viņš Db norādīja, ka prognozes par Playboy izdošanu Latvijā esot bijušas pārāk optimistiskas. «Esam nolēmuši uz nenoteiktu laiku atlikt plānu,» atzina I. Zariņš. Uzņēmējs prognozēja, ka šis projekts plauktos varētu nogulēt pat 2 gadus, arī šī zīmola īpašnieki ASV esot informēti par mainītajiem plāniem un viņi situāciju esot izpratuši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Playboy galvenais redaktors būs Jurģis Liepnieks

Gunta Kursiša,20.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2013. gada par žurnāla Playboy galveno redaktoru kļūs publicists Jurģis Liepnieks. Playboy kā mērķi izvirzījis tuvāko gadu laikā panākt žurnāla auditorijas kāpumu līdz līdera pozīcijām Latvijas vīriešu dzīvesstila žurnālu vidū, informē Dienas žurnāli pārstāvji.

Līdzšinējais redaktors Egīls Zirnis turpinās aktīvu darbību Playboy satura veidošanā.

Savukārt, paredzot potenciālos jautājumus sakarā ar J. Liepnieka iepriekšējo līdzdarbību politiskajos procesos, viņa darba līgumā iekļauti nosacījumi, kas tamlīdzīgas aktivitātes pilnībā izslēdz, piebilst I. Gorbunova.

«Playboy ienāca Latvijā niknākajā krīzes gadā un, neņemot vērā skeptiķu prognozes, strauji iekaroja stabilas pozīcijas tirgū. Par to liels paldies redakcijai un, pirmkārt, līdzšinējam galvenajam redaktoram Egīlam Zirnim, kurš paralēli šim amatam visu šo laiku ir turpinājis veidot publikācijas vairākiem izdevumiem – ne tikai Playboy, bet arī Dienai un SestDienai,» pauž Izdevniecības Dienas žurnāli valdes priekšsēdētāja un galvenā redaktore Inga Gorbunova. Viņā skaidro, ka «tā kā tik aktīva publicista darbība ir ļoti grūti savienojama ar galvenā redaktora pienākumiem, vienojāmies, ka E. Zirņa administratīvā slodze tiks samazināta».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Playboy Enterprises saņēmusi piedāvājumu no Hjū Hefnera (Hugh Hefner), kurš izteicis interesi par pieaugušo izklaides organizācijas pārpirkšanu, raksta Reuters.

H. Hefners piedāvājis iegādāties visas kompānijas akcijas, kuras viņam vēl nepieder, par 5,50 ASV dolāriem katru. Šī cena ir par aptuveni 40% lielāka nekā piektdien biržas slēgšanas brīdī. Hefnera piedāvājums Playboy Enterprises novērtē par 185 miljoniem ASV dolāru.

Šogad jūnija beigās Playboy samazināja štatu, lai virzītos uz mērķi – samazināt izdevumus par 3 miljoniem dolāru gadā.

Savā piedāvājumu H. Hefners norādījis, ka viņš nav ieinteresēts kompānijas tālākā pārdošanā vai Playboy Enterprises apvienošanā ar kādu citu uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Penthouse īpašnieks piedāvā 210 miljonus dolāru par Playboy

Lelde Petrāne,16.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Žurnāla Penthouse īpašnieks piedāvājis iegādāties konkurējošo Playboy Enterprises Inc par 210 miljoniem ASV dolāru, ziņo Reuters.

Šis piedāvājums par 13% pārsniedz Hjū Hefnera (Hugh Hefner) šonedēļ izteikto Playboy iegādes priekšlikumu.

Lai «piedāvājumu padarītu saldāku», Penthouse izdevējs FriendFinder Networks norādījis, ka H. Hefners ir lapni aicināts saglabāt Playboy žurnāla redakcionālo kontroli un turpināt dzīvot Playboy Savrupmājā. Šī nekustamā īpašuma vērtība ir aptuveni 40 miljoni ASV dolāru.

FriendFinder ir gatavi maksāt Playboy akcionāriem 6,25 ASV dolārus par akciju. H. Hefners un viņa partneris Rizvi Traverse Management piedāvāja 5,50 ASV dolārus par akciju jeb 185 miljonus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē populārā vīriešu žurnāla Playboy īpašnieks Playboy Enterprises ir piesaistījusi profesionālus investīciju baņķierus, kuri sākuši pētīt pārdošanas iespējas, atsaucoties uz kompānijai tuvu stāvošām personām, raksta New York Times.

Kompānija, kas nesen mainīja žurnāla stratēģiju, atsakoties no kailiem modeļiem, piesaistot investīciju kompāniju Moelis&Company.

Pēc tam, kad kompānija paziņoja, ka pārdos Playboy Mansion, potenciālie pircēji ineresējušies, vai netiek pārdots viss uzņēmums, kas kompānijai licis sākt vērtēt iespējas to pārdot. Potenciālie pircēji ir no ASV un citām valstīm. Pagaidām gan Playboy pārstāvji nav tikušies ar viņiem. Pašreizējā Playboy vērtība tiek lēsta ap 500 miljoniem ASV dolāru.

Playboy lielākie ienākumi patlaban ir no dažādu produktu un zīmolu licencēšanas, taču žurnāla tirāžas skaits sarucis no aptuveni 5,6 miljoniem 1975.gadā līdz aptuveni 800 tūkstošiem pēdējos gados.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

83 gadus vecais Hjū Hefners (Hugh Hefner) nolēmis pārdot savu pirms 56 gadiem dibināto pieaugušo izklaides industrijas ikonu Playboy. Par iespējamo pircēju tiek minēta kompānija Virgin, ziņo Daily Mail.

Tiek lēsts, ka H. Hefners kompāniju varētu pārdot par 300 miljoniem ASV dolāru, un par vienu no iespējamajiem pircējiem tiek minēts Virgin Media, taču oficiālu apstiprinājumu šiem apgalvojumiem nav.

Playboy pārstāvis norādījis, ka kompānija nav saņēmusi nevienu pārpirkšanas piedāvājumu. Viņš arī noliedza, ka H. Hefners patlaban meklētu kādu pircēju, taču norādīja, ka kompānija «uzklausīs tos piedāvājumus, kuru rezultātā labumu gūs Playboy akcionāri».

Jau ziņots, ka Latvijā šī gada janvārī gaidītais Playboy latviešu valodā tā arī savu dienasgaismu neieraudzīja, savukārt Lietuvas koncerns MB Baltic pēc vairāku mēnešu sarunām ir parakstījis līgumu ar uzņēmumu Playboy Enterprise par pasaules slavenā erotiskā žurnāla izdošanu Lietuvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piedaloties Playboy dibinātājam Hjū Hefneram (Hugh Hefner), oficiāli atklāts Playboy Club London, vēsta ārvalstu mediji.

Atklāšanā Hefneru pavadījusi arī līgava Kristela Harisa (Crystal Harris) un divi dēli - Marstons and Kūpers.

Klubam esot divi stāvi, un tā dizainā jūtamas atskaņas no oriģinālā Playboy Club London, kas tika atvērts pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados.

«Es esmu saviļņots būt šeit šajā ļoti īpašajā gadījumā, kad tiek svinēta Playboy Club un tā ikonisko «zaķu» atgriešanās Londonā,» teicis Hefners. «Cilvēki joprojām ar lielu mīlestību atceras izsmalcinātību un romantiku, ko piedāvāja oriģinālais Londonas klubs, atveroties 1966.gadā,» viņš piebildis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy dibinātājs Hjū Hefners apprecējis savu trešo sievu Kristelu Harisu, «bēgošo līgavu», kura atcēla viņu pirmās kāzas 2011. gadā, vēsta telegraph.co.uk.

Pāris, kuru vecums atšķiras par 60 gadiem, apprecējies Vecgada vakarā.

«Laimīgu Jauno gadu no Mr. un Mrs. Hjū Hefners!» vietnē Twitter rakstījis Playboy dibinātājs. 86 gadus vecais Hefners arī publicējis fotogrāfiju, kurā viņš redzams violetā zīda pidžamā un melnā peldmētelī kopā ar savu 26 gadus veco sievu, kura joprojām tērpusies kāzu kleitā. Hefneram galvā bijusi viņam jau ierastā kapteiņa cepure.

Stundu agrāk Hefners arī ievietojis fotogrāfiju, kurā redzams smokingā kopā ar Harisu kāzu ceremonijā Playboy villā Kalifornijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas koncerns MB Baltic pēc vairāku mēnešu sarunām ir parakstījis līgumu ar uzņēmumu Playboy Enterprise par pasaules slavenā erotiskā žurnāla izdošanu Lietuvā.

Vēl gada sākumā Žurnāls Santa arī Latvijā bija plānojis izdot Playboy žurnālu. Bija pat izraudzīts arī izdevumam atbilstošs redaktors. Tomēr izdevniecības valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš atzīst, ka prognozes esot bijušas pārāk optimistiskas un ekonomiskās lejupslīdes dēļ projekts uz nenoteiktu laiku ir atlikts. Uzņēmējs prognozē, ka šis projekts plauktos varētu nogulēt pat divus gadus, arī šī zīmola īpašnieki ASV esot informēti par mainītajiem plāniem un viņi situāciju esot izpratuši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvākajā laikā vīriešu izklaides žurnāla Playboy numuri būs pieejami internetā, paziņojuši žurnāla izdevēji, vēsta Reuters.

Tiks digitalizēti visi jebkad publicētie Playboy numuri, un par noteiktu samaksu tos varēs aplūkot interneta arhīvā i.Playboy.com. Pakalpojums būs īpaši piemērots iPad lietotājiem.

iPlayboy kopskaitā būs 130 tūkstoši lappušu – tajās būs redzama jebkura fotogrāfija, raksts vai reklāma, kas ir bijusi jebkurā no Playboy numuriem kopš 1953. gada.

Jūnijā pakalpojums tiks papildināts ar ekskluzīviem videomateriāliem, kā arī ar dažādiem rakstiem par mākslu, modi un tehnoloģijām.

Pakalpojuma abonēšana izmaksās 8 ASV dolārus mēnesī un 60 dolārus gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aptauja: 65% cilvēku veic pirkumus žurnālu un avīžu reklāmas mudināti

Sanita Igaune,18.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāma drukātajā presē – žurnālos un avīzēs ir bijusi drīzāk noderīga jeb noderīga 72% Latvijas iedzīvotāju, 65% atzīst, ka reklāma žurnālos un avīzēs mudinājusi veikt preces, produkta vai pakalpojuma pirkumu, secināts TNS Latvia pētījumā.

Savukārt reklāma televīzijā ir bijusi drīzāk noderīga un noderīga 54% Latvijas iedzīvotāju.

Lielākai daļai jeb 90% no žurnālu lasītāju patīk, ka reklāmu žurnālos lasītājs var izpētīt sev vēlamā laikā un vietā. Katrs otrais žurnālu lasītāju arī atzīst, ka reklāmu žurnālos viņi mēdz pārskatīt atkārtoti.

«Žurnāliem cilvēki uzticas, tāpēc uzticas arī tajos ievietotajai reklāmai ,jo nereti visai konkrēti saista produktu ar mediju, kas to piedāvā. Reklāma žurnālos tiek ievērota vairāk un izpētīta pamatīgāk, jo reti kuru žurnālu izšķirsta vienreiz un noliek malā,» skaidro izdevniecības Dienas Žurnāli galvenā redaktore un direktore Inga Gorbunova.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pavasara periodā kaut vienu preses izdevumu ir lasījuši vai caurskatījuši 96% aptaujāto respondentu 15 līdz 74 gadu vecumā, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia veiktais preses auditorijas pētījums.

Aptaujas periodā no 2008. gada 4. februāra līdz 2008. gada 27. aprīlim vidēji viens Latvijas iedzīvotājs vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lasījis vai caurskatījis vidēji 5,6 drukātos preses izdevumus.

TNS Latvia preses un interneta projektu vadītāja Elīna Krūze norāda, ka Pavasaris 2008 periodā, salīdzinot ar iepriekšējo pētījuma periodu Ziema 2008, ir palielinājies lasītāju skaits atsevišķās žurnālu kategorijās. Jaunākie dati liecina, ka vismaz vienu mēneša žurnālu mēnesī ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 42 % Latvijas iedzīvotāju 15 līdz 74 gadu vecumā (Ziema 2008 periodā - 39 %). Par 3 procentpunktiem ir palielinājies arī divnedēļu žurnālu lasītāju īpatsvars – no 17 % ziemas periodā līdz 20 % pavasara periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī HD DVD atskaņotāji pasaulē iegādāti vairāk nekā Blu-ray tehnoloģijas atskaņotāji, Blu-ray diski šā gada pirmajā pusē pārdoti divreiz vairāk nekā HD DVD formāta diski, ziņo BetaNews.

Arī viena no lielākajām ASV filmu nomas kompānijām Blockbuster apgalvo, ka Blu-ray formāta filmu diskus klienti pieprasa vairāk nekā HD DVD formāta filmu diskus.

Taču HD DVD disku izplatītāji gan apgalvo, ka lielāko daļu Blu-ray disku iegādājušies Sony ražotās konsoles PlayStation 3 īpašnieki, kas nozīmē, ka filmu diksi pašlaik ir pieprasītāki HD DVD nekā Blu-ray formātā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Koncertmeistars valdes priekšsēdētājs Ēriks Naļivaiko lūdzis Rīgas domi piešķirt 19.6 tūkstošus latu kā līdzfinansējumu Mārtiņa Brauna un grupas Sīpoli koncertam un tā ieraksta veikšanai, kā arī CD un DVD izdošanai.

Šā gada jūnijā iecerēts grupas Sīpoli un komponista M. Brauna koncerts, kas būs 2008. gada 18. novembrī notikušā īpašā koncerta atkārtojums. Koncerta rīkotājs SIA Koncertmeistars savā iesniegumā raksta, ka tikai par saviem līdzekļiem nevar realizēt šo projektu, un piedāvā Rīgas domei kļūt par koncerta – ieraksta un DVD un CD izdošanas līdzfinansētāju.

Iesniegumam pievienota izmaksu tāme par 38 tūkstošiem latu, tai skaitā mākslinieciskās izmaksas 3.6 tūkst. Ls, gaismas un skaņu aparatūras īre 4.4 tūkst. Ls, Dailes teātra telpu īre un personāla atalgojums 7.2 tūkst. Ls, TV tehnikas īre un personāls 5 tūkst. Ls, bet DVD un CD ierakstīšanas un izdošanas izmaksas lēstas 11.2 tūkst. Ls. Pati SIA Koncertmeistars apņēmusies segt 15.2 tūkstošus latu, bet Rīgas domei lūgusi 19.6 tūkstošus latu. Koncerta rīkotājs Ē. Naļivaiko projekta īstenošanā aicinājis piedalīties Latvijas Televīziju un Ivetas Mielavas vadīto mūzikas izdevniecību Upe tuviem un tāliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc tam, kad kompānija Toshiba atteicās no HD DVD formāta, videospēļu konsoles Xbox ražotājs Microsoft arī nolēmis pārtraukt ražot HD DVD formāta paplašinājumus savām videospēļu konsolēm Xbox 360, ziņo BBC.

Microsoft bija viena no lielākajām kompānijām, kas cīņā ar Blu-ray formātu, kāds ir integrēts Sony ražotajām PlayStation 3 konsolēm, pastāvēja par HD DVD formātu.

Microsoft gan norāda, ka turpinās garantijas apkopi HD DVD formāta Xbox 360. Savus Xbox 360 aprīkot ar HD DVD paspējuši apmēram 300 000 konsoles īpašnieku.

Db.lv jau ziņoja, ka kompānija Toshiba pēc tam, kad lielās filmu studijas izteica atbalstu Blu-ray formātam, nolēma pārtraukt HD DVD formāta atskaņotāju ražošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Strauji samazinājies HD DVD atskaņotāju pieprasījums, kas savukārt ir izraisījis milzīgu lēcienu Blu-ray atskaņotāju pārdošanas apjomā, ziņo NYTimes.

Ja 2007. gadā HD DVD un Blu-ray tirgus daļa katram bija 50%, tad šā gada sākumā Blu-ray tirgus daļa jau ir sasniegusi 90%, kamēr HD DVD tikai 10%.

Šāds iznākums jau tika pareģots, kad kompānija Warner Bros. Entertainment (4. janvārī) paziņoja, ka tā turpmāk izdos filmas tikai Blu-ray. Tādu pašu lēmumu pieņēma viena no lielākajām pornogrāfisko filmu industrijas kompānijām Digital Playground.

Bet vai šā gada pārdošanas rādītāji liecina, ka HD DVD ir pagātne?

Kompānijas Toshiba digitālās un audio nodaļas viceprezidente Džodija Salija (Jodi Sally) norādīja, ka HD DVD vēl nav pagātne. Zemos pārdošanas rādītājus var skaidrot ar to, ka kompānijai Toshiba tikko ir beigusies Ziemassvētku izpārdošana, bet Blu-ray pārdošanas apjomi ir auguši, jo Blu-ray atskaņotāji tiek doti līdzi televizoriem kā dāvana.

Komentāri

Pievienot komentāru