Reklāma drukātajā presē – žurnālos un avīzēs ir bijusi drīzāk noderīga jeb noderīga 72% Latvijas iedzīvotāju, 65% atzīst, ka reklāma žurnālos un avīzēs mudinājusi veikt preces, produkta vai pakalpojuma pirkumu, secināts TNS Latvia pētījumā.
Savukārt reklāma televīzijā ir bijusi drīzāk noderīga un noderīga 54% Latvijas iedzīvotāju.
Lielākai daļai jeb 90% no žurnālu lasītāju patīk, ka reklāmu žurnālos lasītājs var izpētīt sev vēlamā laikā un vietā. Katrs otrais žurnālu lasītāju arī atzīst, ka reklāmu žurnālos viņi mēdz pārskatīt atkārtoti.
«Žurnāliem cilvēki uzticas, tāpēc uzticas arī tajos ievietotajai reklāmai ,jo nereti visai konkrēti saista produktu ar mediju, kas to piedāvā. Reklāma žurnālos tiek ievērota vairāk un izpētīta pamatīgāk, jo reti kuru žurnālu izšķirsta vienreiz un noliek malā,» skaidro izdevniecības Dienas Žurnāli galvenā redaktore un direktore Inga Gorbunova.
DB jau ziņoja, ka četri Latvijas lielākie žurnālu izdevēji – Izdevniecība Rīgas Viļņi, Žurnāls Santa, Dienas Žurnāli un Lilita, 2010.gada 22.septembrī parakstīja Latvijas žurnālu izdevēju iniciatīvu par kopīgu nozares attīstību. Līdz ar tās parakstīšanu, lielākie žurnālu izdevēji vienojas par saliedētību un, ieguldot katrs savus resursus, visi kopā izvirza kopīgus mērķus nozares attīstībai: akcentēt žurnālu vietu un lomu sabiedrībā, popularizēt reklāmu efektivitāti žurnālos, īstenot nozares sakārtošanos un nodrošināt žurnālu pieejamību sabiedrībai.