2011. gada pavasarī līdzīgi kā iepriekšējā periodā – 2011. gada ziemā – pēc klausīšanās laika sadalījuma Latvijā trīs visklausītākās radio stacijas bija nacionālās apraides radio stacijas Latvijas Radio 2 (25%), Latvijas Radio 1 (10%) un radio stacija Radio Skonto (8%), liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia veiktais radio auditorijas pētījums.
Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū 2011. gada pavasara pētījuma periodā vēl ierindojas tādas radio stacijas kā Radio SWH (6%), Krievijas Hiti (Russkoe radio) (5%), Latvijas Radio 4 (5%), Star FM (5%), European Hit Radio (4%), TOP radio (3%) un SWH+ (3%).
Analizējot radio staciju topu pēc kopējās nedēļas auditorijas, redzams, ka visvairāk klausītāju Latvijā kopumā 2011. gada pavasara periodā bija Latvijas radio 2, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 25,9% jeb 470 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. No trešās vietas 2011. gada ziemas periodā uz otro ar 15,0% jeb 272 tūkstošiem klausītāju pakāpusies radio stacija Radio Skonto, bet trešajā vietā ar 14,0 % jeb 254 tūkstošiem klausītāju ierindojusies radio stacija – Latvijas Radio, norāda TNS Latvia klientu vadītāja Signe Hokonena.
2011. gada pavasarī, salīdzinot ar 2010. gada pavasari, kopējais radio klausītāju skaits vidēji nedēļā ir saglabājies nemainīgs.
Ja 2010. gada pavasarī vidēji nedēļā radio klausījās 79% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, tad 2011.gada pavasarī tie bija 78% iepriekš minētās mērķa grupas pārstāvju. Savukārt vismaz reizi dienā 2011. gada pavasarī radio ir klausījušies vidēji 59% respondentu aptaujātajā vecuma grupā.
Viens radio klausītājs 2011. gada pavasarī vidēji dienā radio ir klausījies 275 minūtes jeb četras stundas un trīsdesmit piecas minūtes, savukārt, 2011. gada ziemas pētījuma periodā tā bija 281 minūte jeb četras stundas un četrdesmit viena minūte, liecina TNS Latvia regulārā radio auditorijas pētījuma pavasara perioda rezultāti.