Pasaulē

Playboy koncentrēsies uz Brazīliju, Ķīnu un Indiju

Lelde Petrāne,19.02.2010

Jaunākais izdevums

Playboy Enterprises Inc, kas ir žurnāla Playboy izdevējs, plāno izaugsmi Latīņamerikā, Ķīnā un Indijā, ieskaitot jaunus klubus Brazīlijā, atsaucoties uz kompānijas vadītāja sacīto, ziņo Bloomberg.

«Vietējā Brazīlijas kultūra ir atvērtāka pret seksualitāti, » sacījis Playboy vadītājs Skots Flanders, piebilstot, ka klubu atvēršana tur ir kompānijas prioritāte.

Čikāgā bāzētā Playboy meklējot partnerus, lai palielinātu ieņēmumus no licencētajām precēm, paplašinātu klubu un kazino tīklu un attīstītu jaunu televīzijas programmu, kas pievilks abus dzimumus. Šie soļi ir daļa no pārstrukturēšanās plāna, kas 2011.gadā kompānijai atnesīšot peļņu, sacījis vadītājs.

Kompānija pašlaik runājot ar dažiem potenciālajiem partneriem, kas palīdzētu atvērt vairāk klubu Latīņamerikā. Šobrīd notiekot arī sarunu process ar vietējo operatoru Ķīnas Makao, kur klubs varētu tikt atvērts gada laikā.

Kā pilsētas, kuras Brazīlijā interesē Playboy, S. Flanders minējis Riodežaneiro un Sanpaulu.

Kompānija tikko paziņoja, ka tās ceturtā ceturkšņa tīrie zaudējumi bijuši 27,8 miljoni ASV dolāru. Tajā pašā laika posmā pirms gada kompānijas zaudējumi bija krietni lielāki - 146,8 miljoni ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV 91 gada vecumā trešdien miris žurnāla Playboy dibinātājs Hjū Hefners.

Hefners miris trešdienas vakarā savās mājās, kur uzturējās kopā ar ģimeni, vēsta Playboy.

Hefnera dibinātais Playboy iznāk kopš 1953.gada. Uz pirmā numura vāka pozēja Holivudas sekssimbols Merilina Monro. Gada laikā žurnāla tirāža sasniedza 200 000 eksemplāru, bet pēc pieciem gadiem - jau miljonu. Septiņdesmitajos gados Playboy bija jau septiņi miljoni lasītāju, un tā panākumi sekmēja tādu žurnālu kā Penthouse un Hustler parādīšanos.

Konkurence un interneta efekts līdz 21.gadsimtam samazināja Playboy tirāžu līdz trīs miljoniem eksemplāru, bet gadā izdoto numuru skaits tika samazināts no 12 līdz 11. 2015.gadā žurnāls atteicās no pilnīgi kailu sieviešu fotogrāfiju publicēšanas, norādot uz internetā plaši sastopamo kailumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepnieks neiztur pārbaudes laiku Playboy galvenā redaktora amatā

Dienas Bizness,21.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Paldies liels Inga Gorbunovai, Dienas žurnāliem un Playboy kolēģiem. Bija ļoti patīkami, interesanti un auglīgi. Jūs esat lieliski!» pēc aiziešanas no Playboy galvenā redaktora amata savā Twitter kontā raksta Jurģis Liepnieks.

Savu aiziešanu pats Liepnieks sociālajā portālā Twitter saista ar bijušo premjeru un tagadējo uzņēmēju Andri Šķēli.

Savukārt, SIA Dienas mediji mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļa vēsta: «Darba attiecību pārbaudes perioda laikā ir izlemts pārtraukt sadarbību ar žurnāla Playboy galveno redaktoru Jurģi Liepnieku. Ievērojot vienošanos izdevniecība nekomentēs attiecību pārtraukšanas iemeslus.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bijušais KNAB šefs: Strīķe savulaik ignorējusi aizdomas par korumpētu ministru Dombrovska valdībā

Dienas Bizness,05.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Viņa ir politiska ieliktene, intrigante un mele,» prasīts raksturot savas toreizējās darba attiecības ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) vadītāja vietnieci Jutu Strīķi žurnālam Playboy norāda bijušais biroja šefs Normunds Vilnītis, kurš cita starpā atklāj arī, ka savulaik Strīķe ignorējusi aizdomas par korumpētu ministru bijušā premjera Valda Dombrovska valdībā.

Turpinājumā fragments no Playboy intervijas ar bijušo KNAB šefu:

«PLAYBOY: Bet sākumā jums taču bija labas attiecības, aculiecinieki stāsta, ka regulāri gājāt kopā pusdienās.

VILNĪTIS: Tas bija sākums. Tieši šie kopīgie gājieni uz kafejnīcu man arī pirmo reizi lika aizdomāties par to, ka varbūt šis te Žannas d’Arkas tēls ir tikai tēls. Tāds smieklīgs piemērs: ir kompleksās pusdienas, kurās ietilpst zupa, otrais ēdiens un kefīrs; mēs ejam, runājamies un seko darbības – kefīra vietā tiek paņemta tomātu sula, kas neietilpst kompleksajās pusdienās un maksā konkrētu summu, bet pie kases tiek izmests: tas ir sarkanais kefīrs, un nesamaksājot aiziets. Tie bija pirmie signāli, kas liecināja par cilvēka būtību un radīja jautājumus par to, kas tad ir šī cīnītāja starptautiskā mērogā? Nu, nav ne starptautiskā mēroga, ne cīnītājas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Koronavīrusa krīze pieliek punktu "Playboy" drukātajam izdevumam ASV

LETA--DPA/AFP,19.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slavenais vīriešu žurnāls "Playboy" pēc 66 gadiem ASV pārtrauc drukāto izdevumu regulāru izdošanu, šādu lēmumu skaidrojot ar koronavīrusa krīzes radīto ietekmi.

"Playboy" jau iepriekš bija nomocījušas finanšu problēmas, taču koronavīrusa krīze pielikusi punktu žurnāla drukātajai versijai, teikts izdevēja "Playboy Enterprises" paziņojumā.

Gaidāmais pavasara numurs būs pēdējais regulārais drukātais "Playboy" žurnāls. Gaidāms, ka drukātā veidā no nākamā gada varētu iznākt neregulāri speciālizdevumi.

"Pagājušajā nedēļā, kad koronavīrusa pandēmijas traucējumi satura veidošanai un piegāžu tīkliem kļuva aizvien skaidrāki un skaidrāki, mēs bijām spiesti paātrināt diskusijas, kas jau kādu laiku risinājās uzņēmuma iekšienē," skaidro "Playboy".

Taču "Playboy" ASV joprojām nonāks pie lasītājiem elektroniskā versijā, kā arī tiks drukāts vairākos ārvalstu tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy Enterprises nepieciešams pieņemt stratēģiskus lēmumus, lai paplašinātu vīriešu žurnālu izdošanu nākamajā desmitgadē, intervijā Bloomberg Television norādīja bijusī Playboy izpilddirektore Kristija Hefnere (Christie Hefner).

Playboy šogad nopietnas grūtības ir vairākās nodaļās: jo īpaši maksas TV, kā arī drukātajos izdevumos. Ienākumi būtiski samazinājušies visos šā gada ceturkšņos. Tāpat kritusies Playboy žurnāla tirāža no 2.6 līdz 1.5 miljoniem.

Db.lv jau ziņoja, ka kompānija Iconix Brand Group veic pārrunas par Playboy Enterprises iegādāšanos. Darījuma vērtība varētu sasniegt 300 miljonus USD. Jāatzīmē, ka lēmums jāpieņem Playboy dibinātājam Hjū Hefneram, kas kontrolē ap 70% balsstiesīgo kompānijas akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Playboy galvenais redaktors būs Jurģis Liepnieks

Gunta Kursiša,20.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2013. gada par žurnāla Playboy galveno redaktoru kļūs publicists Jurģis Liepnieks. Playboy kā mērķi izvirzījis tuvāko gadu laikā panākt žurnāla auditorijas kāpumu līdz līdera pozīcijām Latvijas vīriešu dzīvesstila žurnālu vidū, informē Dienas žurnāli pārstāvji.

Līdzšinējais redaktors Egīls Zirnis turpinās aktīvu darbību Playboy satura veidošanā.

Savukārt, paredzot potenciālos jautājumus sakarā ar J. Liepnieka iepriekšējo līdzdarbību politiskajos procesos, viņa darba līgumā iekļauti nosacījumi, kas tamlīdzīgas aktivitātes pilnībā izslēdz, piebilst I. Gorbunova.

«Playboy ienāca Latvijā niknākajā krīzes gadā un, neņemot vērā skeptiķu prognozes, strauji iekaroja stabilas pozīcijas tirgū. Par to liels paldies redakcijai un, pirmkārt, līdzšinējam galvenajam redaktoram Egīlam Zirnim, kurš paralēli šim amatam visu šo laiku ir turpinājis veidot publikācijas vairākiem izdevumiem – ne tikai Playboy, bet arī Dienai un SestDienai,» pauž Izdevniecības Dienas žurnāli valdes priekšsēdētāja un galvenā redaktore Inga Gorbunova. Viņā skaidro, ka «tā kā tik aktīva publicista darbība ir ļoti grūti savienojama ar galvenā redaktora pienākumiem, vienojāmies, ka E. Zirņa administratīvā slodze tiks samazināta».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piedaloties Playboy dibinātājam Hjū Hefneram (Hugh Hefner), oficiāli atklāts Playboy Club London, vēsta ārvalstu mediji.

Atklāšanā Hefneru pavadījusi arī līgava Kristela Harisa (Crystal Harris) un divi dēli - Marstons and Kūpers.

Klubam esot divi stāvi, un tā dizainā jūtamas atskaņas no oriģinālā Playboy Club London, kas tika atvērts pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados.

«Es esmu saviļņots būt šeit šajā ļoti īpašajā gadījumā, kad tiek svinēta Playboy Club un tā ikonisko «zaķu» atgriešanās Londonā,» teicis Hefners. «Cilvēki joprojām ar lielu mīlestību atceras izsmalcinātību un romantiku, ko piedāvāja oriģinālais Londonas klubs, atveroties 1966.gadā,» viņš piebildis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē populārā vīriešu žurnāla Playboy īpašnieks Playboy Enterprises ir piesaistījusi profesionālus investīciju baņķierus, kuri sākuši pētīt pārdošanas iespējas, atsaucoties uz kompānijai tuvu stāvošām personām, raksta New York Times.

Kompānija, kas nesen mainīja žurnāla stratēģiju, atsakoties no kailiem modeļiem, piesaistot investīciju kompāniju Moelis&Company.

Pēc tam, kad kompānija paziņoja, ka pārdos Playboy Mansion, potenciālie pircēji ineresējušies, vai netiek pārdots viss uzņēmums, kas kompānijai licis sākt vērtēt iespējas to pārdot. Potenciālie pircēji ir no ASV un citām valstīm. Pagaidām gan Playboy pārstāvji nav tikušies ar viņiem. Pašreizējā Playboy vērtība tiek lēsta ap 500 miljoniem ASV dolāru.

Playboy lielākie ienākumi patlaban ir no dažādu produktu un zīmolu licencēšanas, taču žurnāla tirāžas skaits sarucis no aptuveni 5,6 miljoniem 1975.gadā līdz aptuveni 800 tūkstošiem pēdējos gados.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Penthouse īpašnieks piedāvā 210 miljonus dolāru par Playboy

Lelde Petrāne,16.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Žurnāla Penthouse īpašnieks piedāvājis iegādāties konkurējošo Playboy Enterprises Inc par 210 miljoniem ASV dolāru, ziņo Reuters.

Šis piedāvājums par 13% pārsniedz Hjū Hefnera (Hugh Hefner) šonedēļ izteikto Playboy iegādes priekšlikumu.

Lai «piedāvājumu padarītu saldāku», Penthouse izdevējs FriendFinder Networks norādījis, ka H. Hefners ir lapni aicināts saglabāt Playboy žurnāla redakcionālo kontroli un turpināt dzīvot Playboy Savrupmājā. Šī nekustamā īpašuma vērtība ir aptuveni 40 miljoni ASV dolāru.

FriendFinder ir gatavi maksāt Playboy akcionāriem 6,25 ASV dolārus par akciju. H. Hefners un viņa partneris Rizvi Traverse Management piedāvāja 5,50 ASV dolārus par akciju jeb 185 miljonus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Iconix Brand Group un Džima Griffita vadītā firma, bijušais kompānijas izklaides biznesa prezidents, veic pārrunas par Playboy Enterprises Inc. iegādāšanos. Darījuma vērtība varētu sasniegt 300 miljonus ASV dolāru, ziņo vedomosti.ru.

Lēmumu pārdot jāpieņem Playboy dibinātājam Hjū Hefneram, kas kontrolē ap 70% balsstiesīgo kompānijas akciju.

Iepriekš izdevniecības Žurnāls Santa valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš Db apliecināja, ka jau 2009.gadā lasītājiem būs iespējams iegādāties mūsu lasītāju interesēm adaptētu žurnālu Playboy. Tomēr vēlāk (06.02.2009) viņš Db norādīja, ka prognozes par Playboy izdošanu Latvijā esot bijušas pārāk optimistiskas. «Esam nolēmuši uz nenoteiktu laiku atlikt plānu,» atzina I. Zariņš. Uzņēmējs prognozēja, ka šis projekts plauktos varētu nogulēt pat 2 gadus, arī šī zīmola īpašnieki ASV esot informēti par mainītajiem plāniem un viņi situāciju esot izpratuši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Playboy Enterprises saņēmusi piedāvājumu no Hjū Hefnera (Hugh Hefner), kurš izteicis interesi par pieaugušo izklaides organizācijas pārpirkšanu, raksta Reuters.

H. Hefners piedāvājis iegādāties visas kompānijas akcijas, kuras viņam vēl nepieder, par 5,50 ASV dolāriem katru. Šī cena ir par aptuveni 40% lielāka nekā piektdien biržas slēgšanas brīdī. Hefnera piedāvājums Playboy Enterprises novērtē par 185 miljoniem ASV dolāru.

Šogad jūnija beigās Playboy samazināja štatu, lai virzītos uz mērķi – samazināt izdevumus par 3 miljoniem dolāru gadā.

Savā piedāvājumu H. Hefners norādījis, ka viņš nav ieinteresēts kompānijas tālākā pārdošanā vai Playboy Enterprises apvienošanā ar kādu citu uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy dibinātājs Hjū Hefners apprecējis savu trešo sievu Kristelu Harisu, «bēgošo līgavu», kura atcēla viņu pirmās kāzas 2011. gadā, vēsta telegraph.co.uk.

Pāris, kuru vecums atšķiras par 60 gadiem, apprecējies Vecgada vakarā.

«Laimīgu Jauno gadu no Mr. un Mrs. Hjū Hefners!» vietnē Twitter rakstījis Playboy dibinātājs. 86 gadus vecais Hefners arī publicējis fotogrāfiju, kurā viņš redzams violetā zīda pidžamā un melnā peldmētelī kopā ar savu 26 gadus veco sievu, kura joprojām tērpusies kāzu kleitā. Hefneram galvā bijusi viņam jau ierastā kapteiņa cepure.

Stundu agrāk Hefners arī ievietojis fotogrāfiju, kurā redzams smokingā kopā ar Harisu kāzu ceremonijā Playboy villā Kalifornijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvākajā laikā vīriešu izklaides žurnāla Playboy numuri būs pieejami internetā, paziņojuši žurnāla izdevēji, vēsta Reuters.

Tiks digitalizēti visi jebkad publicētie Playboy numuri, un par noteiktu samaksu tos varēs aplūkot interneta arhīvā i.Playboy.com. Pakalpojums būs īpaši piemērots iPad lietotājiem.

iPlayboy kopskaitā būs 130 tūkstoši lappušu – tajās būs redzama jebkura fotogrāfija, raksts vai reklāma, kas ir bijusi jebkurā no Playboy numuriem kopš 1953. gada.

Jūnijā pakalpojums tiks papildināts ar ekskluzīviem videomateriāliem, kā arī ar dažādiem rakstiem par mākslu, modi un tehnoloģijām.

Pakalpojuma abonēšana izmaksās 8 ASV dolārus mēnesī un 60 dolārus gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk vīriešiem, kuri ikdienā strādā pie datora, nebūs saviem priekšniekiem jāiestāsta, ka Playboy mājas lapu tie atvēruši tur esošo rakstu dēļ, jo kompānija Playboy Enterprises izveidojusi mājas lapu TheSmokingJacket.com, kas, kā apgalvo pati kompānija, ir «darbam droša», ziņo Associated Press.

Jaunajā mājas lapā nebūs atrodamas intervijas vai gari raksti, kādi ir mājaslapā Playboy.com. Jaunajā interneta vietne, kura mērķa auditorija ir vīrieši vecumā no 25 līdz 34 gadiem, būs vairāk tendēta uz nelieliem izklaidējošiem rakstiem.

Patlaban Playboy.com mēneša laikā apmeklē vidēji 6 miljoni unikālo apmeklētāju. Kompānijas pārstāvji cer, ka TheSmokingJacket.com tiks pie vismaz viena miljona unikālo apmeklētāju mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mārdža Simpsone - zilmatainā Amerikas vismīlētākās disfunkcionālās ģimenes māte - novembrī rotās žurnāla Playboy vāku.

Uz žurnāla Playboy vāka novembrī būs attēlota multiplikācijas seriāla Simpsoni māte Mārdža Simpsone, tādējādi kļūstot par pirmo multfilmu tēlu, kas nokļuvis uz izdevuma vāka, tā vēsturē, ziņo BBC.

Uz vāka attēlojot Mārdžu Simpsoni, žurnāls cenšas piesaistīt jaunāku auditoriju, kā arī atzīmē Simpsonu 20.gadadienu.

Pagaidām neesot zināms, cik daudz Mārdža parādīsies žurnāla iekšējās lapās.

BBC piebilst, ka Playboy īpašnieks Hju Hefners (Hugh Hefner) zināms kā liels Simpsonu fans.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sarunas par Playboy pārdošanu ir beigušās

,17.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy Enterprises Inc sarunas ar Iconix Brand Management ir noslēgušās, tomēr tās vēl var atsākties, ziņo Los Angeles Times, atsaucoties uz darījumam tuvu stāvošām personām.

Playboy notika sarunas ar diviem potenciālajiem pircējiem. Nesen ziņots, ka darījuma summa varētu sasniegt 300 miljonus dolāru.

Pagaidām Playboy vadītājs Skots Flanders (Scott Flanders), kurš šogad amatu pārņēma no Hjū Hefnera meitas Kristijas, turpinās centienus, lai uzņēmums izkļūtu no grūtībām.

Lēmumu pārdot Playboy Enterprises Inc. Pieņēmis uzņēmuma dibinātās Hjū Hefners, kurš pašlai kontrolē 70 % uzņēmuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vīriešu žurnāls Playboy jūnija numurā saviem lasītājiem centrālajā atvērumā piedāvās trīsdimensionālu fotogrāfiju, ziņo Associated Press.

Uz Associated Press jautājumu, ko cilvēki vēlētos redzēt 3D bildē, žurnāla dibinātājs Hjū Hefners (Hugh Hefner) atbildēja: «Visticamāk, kailu sievieti.»

Jāatzīmē, ka H. Hefners atklāti norāda, ka viņš nav 3D piekritējs. «Es neesmu 3D piekritējs. Es pametu reālo dzīvi, lai aizietu uz 2D filmu un tas mani apmierina,» uzsver H. Hefners.

Taču, tai pat laikā, viņš uzsver, ka jauninājums varētu palielināt žurnāla pārdošanas apjomus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Kalvītis: rupjākā Latvijas valsts kļūda bija ļaut ņemt kredītus ārvalstu valūtā

Dienas Bizness,04.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rupjākā kļūda, ko Latvijas valsts pieļāva, ir tā, ka atļāva cilvēkiem bankās ņemt kredītus ārvalstu valūtās, apgalvo kādreizējais premjers Aigars Kalvītis, uzsverot, ka šo kļūdu pieļāva Latvijas Centrālā banka un Finanšu un kapitāla tirgus komisija.

«Tās ir viņu [Latvijas Centrālā bankas un Finanšu un kapitāla tirgus komisijas] funkcijas, un valdība nevar ietekmēt viņu lēmumus,» intervijā žurnālam Playboy saka Kalvītis.

«Parādiet man vienu normālu, attīstītu valsti, kurā atļauj svešā valūtā ņemt kredītus! Tu nevari ASV paņemt kredītu Japānas jenās vai Vācijā Latvijas latos. Kāpēc tā ir? Tāpēc, ka tajā brīdī, kad ārvalstu investors nāk uz Latviju pelnīt naudu, arī viņam ir jāuzņemas zināms risks. Jo biznesā visur ir riski. Bet tagad, izsniedzot Latvijas iedzīvotājiem kredītus eiro, viņi [kredītu sniedzēji] ne ar ko neriskē. Mēs vienā naktī varējām norakstīt pusi savas krīzes zaudējumu uz Zviedrijas bankām, ja mēs būtu izsnieguši kredītus latos,» žurnālam Playboy skaidro ekspremjers, runājot par devalvāciju kā iespējamo krīzes risināšanas instrumentu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Normunds Bergs: piecus ziloņus nekad nesapakosi tā, lai nebūtu vietas bariņam peļu

Dienas Bizness,06.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmuma SAF Tehnika īpašnieks Normunds Bergs apzinās nozares lielo spēlētāju spēku un savu uzņēmumu pozicionē kā specifisku nišas spēlētāju, taču tajā pat laikā Latvijas uzņēmumam uz laiku ir izdevies kļūt par nozares uzņēmumu nr.1 apjomīgajā Ķīnas tirgū, izstumjot no tā milzi Ericsson.

«Skaidrs, ka mēs nekad nebūsim pirmie. Nekad. Droši vien var atrast valstis, kur kādu laiku esam pirmie – kā patlaban tajā pašā Somālijā. Vai 2003. gadā Ķīnā, kad uz īsu brīdi izsitām no turienes ārā Ericsson. Uz kādu pusgadu. Bet viņi atnāca atpakaļ,» intervijā žurnālam Playboy saka Bergs, piebilstot - ja karo ar pretinieku, kurš ir tūkstošreiz lielāks, tad vārds «nekad» ir ļoti vietā.

«Mēs esam specifiski nišas spēlētāji, kas ražo mikroviļņu radio. Savukārt lielie ražo visu mobilā tīkla infrastruktūru,» žurnālam Playboy stāsta Bergs, par piemēru minot 2007. gadu, kad lielās kompānijas pārpakoja produktu. Viņi aizgāja pie operatora un teica: «mēs tev uzbūvēsim un operēsim biroju, bet tev būs jāmaksā tikai par to, kur tu sēdi.» Tas faktiski nozīmē, ka lielais visu izdara operatora vietā un saka: «mēs tev izīrējam šo tīklu, un tu mums maksā tikai par izīrēšanu.» Tajā brīdī, lai cik labu produktu mēs ražotu, tas pārstāj būt par iepirkuma subjektu. Un viņi tevi uzvar, ar tevi vispār necīnoties. Tas ir jāsaprot. Tajā pašā laikā tu nekad nevarēsi vienā būrī sapakot piecus ziloņus tā, lai tur nebūtu vietas arī veselam baram peļu. Un mēs esam tās peles – mūsu priekšrocība ir tāda, ka vienmēr atradīsim spraugu, caur kuru izsprukt.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kono dimantu raktuves Sjerraleonē ir vieta, kur 1972. gada 14. februārī tik atrasts trešais lielākais dimants pasaules vēsturē. Vietējie dimantu racēji savu "lielo akmeni" tur meklē ik dienu, bet nepiederošu baltādainu personu klātbūtne šajā vietā ir izņēmums, turklāt žurnālistu iekļūšana dimantu dzīslā ir ārkārtīgs retums.

Arī žurnālista Ivara Āboliņa un viņa kolēģu atrašanās dimantu raktuvēs, kā stāsta viņš pats, bijusi iespējama tikai dažādu apstākļu sakritību, nejaušību, palīdzīgas rokas un gadījuma dēļ.

Pavisam nesen no Kono pēc piekaušanas un aparatūras salaušanas esot padzīta BBC filmēšanas grupa, kas vēlāk kadrus no dimantu raktuvēm vienkārši inscenēja, savā rakstā žurnālam Playboy min Āboliņš.

Par nelielu samaksu kļūt par pavadoni uz Kono, nodrošinot ne tikai iekļūšanu raktuvēs, bet arī drošību, piekritis Latvijas valstspiederīgā Guntara, kurš ir žurnāla Playboy stāsta galvenais varonis un Sjerraleonē, nodarbojoties ar dimantu biznesu, dzīvo jau desmit gadus, uzņēmējdarbības partneris Sass Levi, kurš ir ne tikai Kono iedzimtais, bet arī reģionā ietekmīga persona. Viņš arī vairākas reizes aicināts iesaistīties politikā, taču vienmēr atteicies, priekšroku dodot biznesam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Playboy piekrīt Hefnera akciju atpirkšanas piedāvājumam

Lelde Petrāne,10.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hjū Hefners pirmdien paziņojis, ka viņš iegādāsies un padarīs privātu mediju kompāniju, kuru viņš dibināja - Playboy Enterprises Inc., maksājot 6,15 ASV dolārus par akciju, ziņo cbsnews.com.

Šajā darījumā kompānijas vērtība būs 207 miljoni ASV dolāru.

Pagājušā gada jūlijā Hefners par vienu kompānijas akciju piedāvāja maksāt 5,50 ASV dolārus.

Kā vēstīts, žurnāla Penthouse īpašnieks pagājušā gada jūlijā piedāvāja iegādāties konkurējošo Playboy Enterprises Inc par 210 miljoniem ASV dolāru.

84 gadus vecais Hefners Playboy dibināja 1953.gadā, bet pēdējos gados kompānijai klājas grūtāk, jo ir samazinājušies ieņēmumi no reklāmām.

Kā vēstīts, Hefners nesen paziņoja par saderināšanos ar 24 gadus veco Kristelu Harisu. Šī viņam būs jau trešā laulība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Latvietis, kuru Āfrikas dimantu biznesa aprindās dēvē par «misteru Džonu»

Dienas Bizness,08.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau desmit gadus latvietis Guntars dzīvo Sjerraleonē, kur viņš nonācis, dodoties glābt savas investīcijas dimantu biznesā, kuras veicis laikā, kad vēl strādājis Krievijas banku nozarē.

Šobrīd Guntaram, kuru satikt bija devies Latvijas Playboy žurnālists Ivars Āboliņš, Sjerraleonē ir savs birojs, sava komanda, sava māja labā pilsētas rajonā un aiz muguras akcionāri, kuru vārdus mūsu tautietis gan vēlējies paturēt noslēpumā.

Vietējie viņu pazīst kā «misteru Džonu», jo izrunāt vārdu Guntars šejieniešiem esot neiespējamā misija.

«Jūtos šeit ļoti labi. Esmu absolūti relaksēts un nodarbojos ar to, kas man patīk. Es pērku dimantus, pārdodu dimantus un nodarbojos ar visu, kas saistīts ar dimantiem. Tas, protams, joprojām ietver arī ieguvi un tālāku apstrādi. Esmu dimantu biznesā un esmu šeit, Sjerraleonē - laimīgs,» saka Guntars.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

FOTO,VIDEO: Jaunā Brazīlija būs modernākais pludmales sporta centrs Baltijā

Laura Mazbērziņa,13.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mārupes pagasta Lavandās top jaunā Brazīlija, kas būs modernākais pludmales sporta centrs Baltijā.

13. decembrī jaunās ēkas pamatos iemūrēta vēstījuma kapsula. Vēstījuma kapsulā ievietots jaunās Brazīlijas projekts, tikko sarakstītā un pagaidām vēl nepublicētā Latvijas pludmales volejbola vēsture, kā arī vēstule nākamajām paaudzēm.

Jaunā Brazīlija piedāvās sešus pludmales laukumus, ko savā starpā dalīs volejbolisti un tenisisti. Tāpat būs pieejami arī āra laukumi. Kopējās investīcijas veido 2 miljonus eiro.

Brazīlijas pirmsākumi meklējami 2009. gadā. Sākotnēji tā bija volejbola entuziasta Andra Blakas ideja, kurš savu mīļāko sporta veidu nevēlējās atmest pat ziemā. Iesākumā sporta centrs tika iecerēts kā pludmales volejbola profesionāļu, entuziastu, kā arī to ģimeņu un draugu pulcēšanās vieta. Brazīlija šo ieceri pārspēja, kļūstot ne tikai par iekštelpu pludmales volejbola aizsācēju Latvijā, bet arī padarot to par vienu no mūsu valsts populārākajiem un visātrāk augošajiem sporta veidiem. Tagad uz Brazīliju spēlēt brauc ne tikai profesionāļi un entuziasti, bet tajā norisinās arī dažādi turnīri. Pēdējos gados pludmales volejbolam pievienojies arī pludmales teniss.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izdevniecība Dienas Žurnāli laidusi klajā leģendārā vīriešu dzīvesstila žurnāla Playboy latvisko versiju, informē mārketinga projektu vadītāja Santa Veselovska.

Žurnāla galvenais redaktors ir pazīstamais dzejnieks, humorists un publicists Egīls Zirnis, mākslinieciskais redaktors – daudzu Latvijas preses izdevumu dizainu veidotājs Kirils Šmeļkovs, bet galvenā redaktora vietnieks – kādreizējais žurnāla Klubs žurnālists Ivars Āboliņš.

«Lielāko daļu - 85% žurnāla - veido vietējais saturs. Savukārt pārējos 15% – karikatūras un joki, Playboy arhīva fotogrāfijas un konkrēti pirmajā numurā – rakstnieka Kurta Vonnegūta stāsta pirmpublicējums latviešu valodā,» stāsta izdevniecības galvenā redaktore un direktore Inga Gorbunova.

Pirmā numura interviju varoņi ir Latvijas pelnošākais basketbolists Andris Biedriņš un pasaules atzinību guvušais pianists Vestards Šimkus. Numurā varēs lasīt arī Lato Lapsas pētījumu par lielākajiem dividenžu izņēmējiem, bet sleju autoru pulkā būs Jurģis Liepnieks, Guntis Bojārs un Normunds Malnačs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Berga bazāra īpašnieks konsultējis Daimler par korupciju Rīgā

Dienas Bizness,05.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijai Daimler konsultācijas par Latvijas procesiem saistībā ar kukuļošanu Mercedes Benz autobusu iepirkumā Rīgai sniedzis Berga bazāra īpašnieks, ASV praktizējošais latviešu advokāts Justs Karlsons.

Intervijā žurnālam Playboy Karlsons stāsta, ka šo kompāniju pārstāvējis Latvijā viņš nav, bet konsultējis gan. «Es teiktu, ka mēs firmai daļēji palīdzam izmeklēt un izsijāt šo lietu, jo viņiem jau bija jāsamaksā liels sods Amerikā. Mēs palīdzam viņiem uzturēt uzraudzības kārtību, lai nekas tāds nenotiktu vēlreiz. Bet kukuļdošana ir liela problēma, it sevišķi Āzijā, kur kukuļošana ir pilnīgi iekšā kultūrā,» par globālo skandālu saka latviešu advokāts.

Kā savu panākumu atslēgu, lai kļūtu par ietekmīgu advokātu, viņš vispirms min savas valodu zināšanas, plašo interešu loku un studijas Vācijā. «Tas man ļāva uzsākt darbu ar vācu klientiem, kurus Amerikā var aizstāvēt maz advokātu. Tagad tās pašas autofirmas pārstāvam arī Ķīnā, Singapūrā, Malaizijā... Mūsu nišā mūs neviens tā īsti neapdraud. Sāku ar Volkswagen, un man palīdzēja tas, ka viena no māsīcām, pusvāciete, bija apprecējusi bagātāko beļģi, kuram piederēja VW fabrikas Beļģijā. Caur to kontaktu Volkswagen man nāca kā klients. Bijām astoņi tajā firmā un orientējām darbību uz Eiropu. Man tad bija kādi 29 gadi. Volkswagen man uzticēja dažas smagas lietas, tās man iznāca labi, un ar to gājām tālāk. Tad nāca BMW, Audi, tagad Mercedes, ko aizstāvam visā pasaulē,» intervijā Playboy saka Karlsons.

Komentāri

Pievienot komentāru