Vācijas kompānija Bayer AG pārsteigusi analītiķus, paziņojot, ka ceturtajā ceturksnī cietusi zaudējumus. Sliktā darbības rezultāta pamatā esot augstās izmaksas, tai skaitā 405 miljonu eiro norakstīšana saistībā ar zīmolu Schering, vēsta The Wall Street Journal.
Farmācijas un ķīmisko vielu konglomerāts informējis, ka 2010.gada pēdējos trīs mēnešos tas strādājis ar tīrajiem zaudējumiem 145 miljonu eiro apmērā. Atbilstošajā laika posmā iepriekšējā gadā kompānija nopelnīja 153 miljonus eiro.
Pagājušā gada ceturtā ceturkšņa rādītājs pilnībā neatbilst analītiķu prognozēm, kas paredzēja 159 miljonu eiro peļņu.
Apgrozījums tomēr pieaudzis līdz 9 miljardiem eiro no 7,9 miljardiem eiro iepriekš.
Tāpat kā daudzi konkurenti arī Bayer guvusi labumu no tā, ka pērn bija vērojama spēcīga pieprasījuma pēc ķīmiskajām vielām atlabšana. Taču farmaceitisko biznesu negatīvi ietekmējusi spēcīgā konkurence un sarūkošās zāļu cenas.