Uzņēmumu stratēģiskajās sacensībās S3 uzvarēja komanda Lattelecom, atstājot
aiz sevis Eko Investors un Latvija Statoil.
Desmitniekā iekļuva arī Cēsu alus, Latvijas Mobilais telefons, SEB
banka, Nordea banka, Swedbank, Fazer maiznīcas un Tieto.
Pēc kārtas jau trešo stratēģisko sacensību dalībniekiem - 25 uzņēmumu komandām - bija jāveido Latvijas leģenda jeb Nokia. Pirmajā posmā bija «jāizzina
tirgus», meklējot kontrolpunktus. Otrajā - jāvāc resursi, jāveido reklāma, jāpieveic birokrātijas labirints (jāorientējas naktī mežā). Trešajā - «jāiekaro
tirgus», veicot dažādas sarežģītības pakāpes intelektuālus, spēka, sadarbības
un komunikācijas uzdevumus. Piemēram, trešā līmeņa spēka uzdevums - uz svārsta,
kam viens gals virs ūdens, jāpiesmeļ spainis, vienlaikus noturot līdzsvaru.
Ceturtais posms jeb Slavas zāle - jāparāda, cik sasniegtais noturīgs. Piemēram,
jānosēdina ola no 20 m augsta tramplīna.
Rezultātu vērtēšana notika laika izteiksmē. Katram posmam bija noteikts
kontrollaiks. Nopelnītie papildu punkti tika pārvērsti laikā un atņemti no
kontrollaika, savukārt soda punkti tika pārvērsti laikā un pieskaitīti kopējam
laikam. Tādējādi - jo mazāks laiks, jo labāks rezultāts.
Visu komandu rezultāti apskatāmi portālā Diena.lv Biznesa sadaļā.
S3 ģenerālsponsors ir Latvijas Mobilais Telefons. To organizē pasākumu
attīstības un marketinga aģentūra Nords Event Communications (NECom)
sadarbībā ar laikraksta Diena biznesa žurnālu Lietišķā Diena. S3
organizatoriskais partneris ir Aktīvā tūrisma centrs Eži.