Jaunākais izdevums

No 28. septembra rīta norisinās Ulmaņbikšu kampaņa pūļa finansēšanas vietnē Indiegogo. Tajā Ulmaņbikšu radītāji aicina kļūt par otrreizējās apģērbu pārstrādes un izmantošanas idejas nesēju pasaulē caur Ulmaņbikšu produktiem.

Ulmaņbikšu mērķis ir savākt 15 150 eiro, kas ļaus nodarbināt šuvēju pilnam darba apjomam, apgādājot viņu ar atbilstošu profesionālu tehniku, izstrādāt jaunu produktu - mēteli no vilnas un kokvilnas segām, kā arī sākt ražot lielākos apjomos, lai piedāvātu Ulmaņbikses gan vairākiem veikaliem tepat Latvijā, gan arī sākotnēji jau noskatītos modes un reciklētā dizaina veikalos Berlīnē, Tallinā un Oslo.

Ulmaņbikses ir otrreizējās apģērbu pārstrādes modes projekts, kas darbojas no 2011. gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ampple prezentējis aizsargvāciņu-skaļruni, kas ar savu skaņas kvalitāti uzlabo mūzikas, spēļu un video skatīšanās pieredzi iPad Pro, iPad Air un iPad Mini planšetdatoros

Ampple nodrošina spēcīgu skaņu, izmantojot Coneq skaņas korekcijas algoritmu, inovatīvu akustisko dizainu un iekšējos skaņas kanālus. Papildināts ar t.s. zilzobja tehnoloģiju, Ampple aizsargvāciņš-skaļrunis var tikt savienots ne vien ar iPad ierīcēm, bet arī ar citām, kas izmanto šo tehnoloģiju. Ampple aprīkots ar 5000 mAh bateriju, kas darbojas līdz desmit stundām, tāpēc aizsagvāciņš neizmanto iPad jaudu.

Indiegogo pūļa finansējuma kampaņas mērķis ir 50 tūkstoši dolāri un Ampple cena ir, sākot no 95 dolāriem (https://www.indiegogo.com/projects/ampple-your-ipad-s-sound-amplified--3#/).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Highku» vēlas uzsākt zeķu ražošanu ar sudraba diegiem; šobrīd notiek kampaņa pūļa finansējuma vietnē «Indiegogo» pirmā ražošanas pasūtījuma noformēšanai

«Highku» projekta vadītājs Mārtiņš Plēsums stāsta, ka projekta mērķis ir uzlabot cilvēku ikdienas un sporta dzīves apstākļus, kā arī pēdu veselību kopumā ar Latvijā ražotām sudraba diegu zeķēm. «Šie diegi zeķēs padara pēdas drošas no baktērijām un nepatīkamas smakas līdz pat septiņām dienām bez zeķu mazgāšanas! Arī man sākumā tas šķita nereāli gluži kā no kādas reklāmas, solot absolūtas pasakas. Patiesībā tur nav nekādu brīnumu – sudrabs ir antibakteriāls un pasīvi veic nelabvēlīgo baktēriju neitralizāciju,» viņš apgalvo.

Ideja radās pagājušā gada vasaras sākumā. «Lietoju klasiskas melnas kokvilnas zeķes un katru dienu, pārnākot mājās, man oda zeķes. Arī tad, kad pārnācu ap pusdienas laiku un biju bijis kurpēs vien četras piecas stundas. Skaidrs, ka pagājušā vasara bija ļoti karsta, bet birojs man bija cokolstāvā, kur vienmēr ir optimāla temperatūra,» stāsta M. Plēsums. Viņa gadījumā izrādījās, ka pie vainas bija jaunās kurpes, kas, lai arī bija no ādas, tika apstrādātas ar speciālu kopšanas līdzekli, lai varētu valkāt arī sliktos laika apstākļos. «Principā apavi bija padarīti par «plastmasas maisiņu». Jā, tie atgrūda ūdeni un netīrumus, bet apavu līdzeklis vairs neļāva kājām elpot,» teic M. Plēsums. Tomēr laika gaitā, kamēr meklēja problēmas iemeslu un iespējamo risinājumu, viņš uzzināja par zeķēm ar sudraba diegiem. Tās piedāvā vairāki ražotāji, bet pārsvarā šīs zeķes ir paredzētas aktīvam sportam. Tāpēc M. Plēsumam radās ideja par to, ka varētu ražot vienkāršas un klasiskas ikdienas zeķes ar sudraba diegiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā izstrādātā iPad aizsargvāciņa-skaļruņa Ampple komanda otrā kampaņas dienā stabilizē piesaistīto finansējuma apmēru pūļa finansējuma vietnē Indiegogo

Šobrīd Ampple sasniedzis 33% no sava mērķa un ar savu naudu par šo iPad aksesuāru «balsojuši» jau 129 atbalstītāji, kopumā piedāvājot 16,3 tūkstošus eiro. Indiegogo pūļa finansējuma kampaņas mērķis ir 50 tūkstoši dolāri un Ampple cena ir, sākot no 95 dolāriem (https://www.indiegogo.com/projects/ampple-your-ipad-s-sound-amplified--3#/). Parasti pūļa finansējuma platformās komandas finansējumu saņem vien tad, ja pilnībā sasniedz vai pārsniedz izvirzīto mērķi. Indiegogo piedāvā ar «elastīgo» mērķi, kas nozīmē, ka projekts saņems finansējumu arī tad, ja netiks savākta visa plānotā summa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ulmaņbikses ar savāktiem 11 eiro beidz mēģinājumu Indiegogo kampaņā savākt 15 150 eiro

LETA,19.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu pārstrādes projekts Ulmaņbikses ar savāktiem 11 eiro nesekmīgi noslēdzis kolektīvā finansējuma vietnē Indiegogo rīkoto kampaņu, kuras mērķis bija savākt 15 150 eiro, aģentūra LETA uzzināja vietnē Indiegogo.com.

Projektu atbalstījuši divi cilvēki.

Komentējot kampaņas iznākumu, viena no projekta autorēm Ruta Garklāva aģentūrai LETA sacīja, ka kampaņa bijusi domāta ārzemju pircējiem un ar blogu un tamlīdzīgu rīku palīdzību ārzemēs reklamēta, bet atsaucība bijusi ļoti maza. «Noteikti rīkosim vēl kādu kampaņu, visticamāk, ka pamainīsim platformu,» sacīja Garklāva. «Pašu Ulmaņbikšu projektu šīs kampaņas iznākums neietekmēs.»

Kā ziņots, kampaņa vietnē Indiegogo tika sākta ar mērķi savākt 15 150 eiro, kas uz pilnu slodzi ļautu noalgot šuvēju un iegādāties atbilstošu profesionālu tehniku, izstrādāt jaunu produktu - mēteli no vilnas un kokvilnas segām, kā arī palielināt ražošanas jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Kolektīvā finansējuma vietnē Indiegogo vāc līdzekļus Grieķijas parāda atmaksai

LETA,30.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kolektīvā finansējuma vākšanas vietnē Indiegogo sākta kampaņa, kuras mērķis ir septiņu dienu laikā savākt Grieķijai nepieciešamos 1,6 miljardus eiro tuvākā maksājuma Starptautiskajam Valūtas fondam (SVF) atmaksai, aģentūra LETA uzzināja vietnē indiegogo.com.

Kā liecina indiegogo.com atrodamā informācija, vienas dienas laikā kampaņā iesaistījušies 7880 atbalstītāju, kas Grieķijas glābšanai kopā savākuši 125 815 eiro.

Kampaņas atbalstītājiem apmaiņā pret finansējumu tiek piedāvāta pastkarte trīs eiro vērtībā, ko rotā Grieķijas premjerministra Alekša Cipra foto, par sešiem eiro atbalstītājiem būs iespējams tikt pie fetas un olīvu salātiem, bet pudele grieķu vīna atbalstītājiem izmaksās 25 eiro.

Tikmēr dāsnākie atbalstītāji par 160 eiro savā īpašumā varēs iegūt grozu ar grieķu ēdieniem, nedēļu garas brīvdienas divām personām Atēnās izmaksās 5000 eiro, bet tie, kas kampaņu atbalstīs ar vienu miljonu eiro, saņems pateicību no Eiropas, jo īpaši Grieķijas pilsoņiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interjera gaismu zīmols Moodberries uzsāk pūļa finansēšanas kampaņu vietnē Indiegogo ar mērķi iegūt finansējumu 26 tūkstošu dolāru apmērā

«Lai gan liela daļa šķiet noguruši no šādām kampaņām, tās aizvien ir labs veids, kā pārbaudīt globālo tirgu, iegūt lojālus klientus un gūt publicitāti. Moodberries tipa produkti nav biežs viesis pūļa finansēšanā, tāpēc ceram pārsteigt publiku ar ko interesantu,» saka Kristiāns Līcis, SIA GreyNut vadītājs. Vaicāts par šī projekta ambīcijām, viņš teic, ka tās esot lielas – veiksmīga Indiegogo pūļa finansēšanas kampaņa (https://www.indiegogo.com/projects/moodberries-lights-with-personality#/) un produkta masveida ražošana. K. Līcis uzskata, ka Moodberries ir potenciāls būt lielam spēlētājam interjera dizaina pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pūļa finansējuma piesaistes kampaņā vietnē Indiegogo Latvijā radītais aizsargvāciņš-skaļrunis Ampple, kas domāts iPad planšetdatoriem, sasniedzis savu mērķi un piesaistījis 51,3 tūkstošus dolāru

«Kampaņa bija grūta, jo pieļāvām daudz kļūdu tās sākumā. Patiesībā nebijām labi sagatavojušies un, dažādu iemeslu dēļ, bija grūti kampaņai piesaistīt pietiekami daudz «acu». Pēdējā nedēļā beidzot sapratām, kā dabūt cilvēkus uz Indiegogo lapu un attiecīgi būtiski pieauga pasūtījumu skaits. Bet, lai to saprastu, mums bija daudz ne tik veiksmīgu mēģinājumu pa ceļam,» atklāj Viesturs Sosārs, Ampple vadītājs. Vaicāts par tālākajiem soļiem, viņš atzīst, ka tagad viss tikai sākas – jāsāk gatavot ražošana un jāpiesaista nopietnāks sēklas raunda finansējums. «Darba pilnas rokas,» tā V. Sosārs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Dzeramnaudu lietotne Tipit nepārvar Virgin konkursa pirmo kārtu

LETA,07.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzeramnaudu aplikācija Tipit, kā arī digitālā aģentūra it's digital, Baby! nav pārvarējusi Virgin rīkotā konkursa Pitch to Rich pirmo kārtu, kas ļautu savas idejas prezentēt Ričardam Brensonam, pastāstīja viena no uzņēmuma dibinātājām, Anglijā dzīvojošā latviešu uzņēmēja Renāte Kalniņa.

Kā vēsta konkursa mājaslapa virginmediabusiness.co.uk/pitch-to-rich, nedz kategorijā Jaunuzņēmums izvirzītais Tipit, nedz kategorijā Jaunās lietas izvirzītais it's digital, Baby! publikas balsojumā nav iekļuvis labāko piecdesmitniekā, kas bija priekšnoteikums, lai nokļūtu konkursa otrajā kārtā.

Tikmēr neoficiālajā līderu tabulā vietnē voomleaders.co.uk redzams, ka aplikācija Tipit ar 374 balsīm finišēja 122.vietā, kamēr projektam, kas noslēdza labāko piecdesmitnieku, bija 870 balsis.

Savukārt it's digital, Baby! finišēja 116.vietā ar 221 balsi, kamēr 50.vietā esošajam projektam ir 529 balsis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Indiegogo kampaņā Grieķijas parāda atmaksai savāc 1,93 miljonus eiro

LETA,07.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kolektīvā finansējuma vākšanas vietnē Indiegogo ar savāktiem 1,93 miljoniem eiro noslēgusies Grieķijas parāda atmaksas kampaņa, aģentūra LETA uzzināja vietnē indiegogo.com.

Kā liecina indiegogo.com atrodamā informācija, kampaņā iesaistījušies 108 652 atbalstītāji, kas Grieķijas glābšanai kopā savākuši 1,93 miljonus eiro.

Tā kā kampaņā prasītie 1,6 miljardi eiro, ko Grieķijai 30.jūnijā bija jāatmaksā Starptautiskajam valūtas fondam (SVF), netika savākti pilnībā, visa nauda tiks atdota atbalstītājiem.

Kā ziņots, kampaņas mērķis bija līdz 7.jūlijam savākt Grieķijai nepieciešamo 1,6 miljardus eiro nenotikušā maksājuma SVF atmaksai.

Kampaņas atbalstītājiem apmaiņā pret finansējumu tika piedāvāta pastkarte trīs eiro vērtībā, kuru rotā Grieķijas premjerministra Alekša Cipra foto, par sešiem eiro atbalstītājiem bija iespējams tikt pie fetas un olīvu salātiem, bet pudele grieķu vīna atbalstītājiem izmaksāja 25 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakar iPad aisargvāciņa-skaļruņa Ampple komanda sāka pūļa finansējuma kampaņu un pirmās dienas laikā jau pietuvojusies savam mēŗkim par trešdaļu

Db.lv jau rakstīja - Ampple nodrošina spēcīgu skaņu, izmantojot Coneq skaņas korekcijas algoritmu, inovatīvu akustisko dizainu un iekšējos skaņas kanālus. Papildināts ar t.s. zilzobja tehnoloģiju, Ampple aizsargvāciņš-skaļrunis var tikt savienots ne vien ar iPad ierīcēm, bet arī ar citām, kas izmanto šo tehnoloģiju. Ampple aprīkots ar 5000 mAh bateriju, kas darbojas līdz desmit stundām, tāpēc aizsagvāciņš neizmanto iPad jaudu.

«iPad ir zināms ar tā augstas izšķirtspējas ekrānu, kas bagātina lietotāju iemīļotākās filmas, pārraides un videospēles, taču audio kvalitāte bieži vien iepaliek vizuālajai pieredzei. Ar Ampple lietotāji varēs izbaudīt uzlabotu skatīšanās un klausīšanās pieredzi savā iPad,» saka Viesturs Sosārs, Ampple vadītājs. Ampple dibinātāji ir Viesturs Sosārs, Rihards Funts un Kaspars Kalnišs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Mājas apstākļos lietojama lāzerterapijas rīka ražošanai pūļa finansēšanas kampaņā cer savākt 100 000 ASV dolāru

LETA,23.02.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pūļa finansēšanas vietnē Indiegogo.com sākta kampaņa, kuras mērķis ir savākt 100 000 ASV dolāru (90 122 eiro) mājas apstākļos lietojama lāzerterapijas rīka BambooLaser ražošanas sākšanai un sertifikācijai, aģentūrai LETA sacīja projekta autors Māris Belte.

Kā sacīja Belte, BambooLaser domāts dažādu slimību ārstēšanai mājas apstākļos. «Galvenokārt tās ir herpes, slikti dzīstošas brūces, arī pinnes, artrīts, muskuļu sāpes, locītavu, muguras sāpes,» iespējamos pielietojumus uzskaitīja Belte.

«Kā tas strādā? BambooLaser ir zemas intensitātes lāzerterapijas rīks, kas ar lāzera gaismas palīdzību inducē šūnā noteiktus fermentus, aktivizējot šūnas elpošanu,» skaidroja Belte. «Līdztekus tam šūnā tiek ieslēgti citi procesi, kas noved pie dažādu signālvielu sintēzes ārpus šūnas, kas veicina to, ka, piemēram, labāk sadzīst brūces.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Anglijā dzīvojošās latvietes veidotā dzeramnaudu aplikācija Tipit cīnās par iespēju prezentēt idejas Ričardam Brensonam

LETA,21.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunuzņēmums Tipit, kas klientiem piedāvā dzeramnaudu aplikāciju Tipit, izvēlēts daudznozaru konglomerāta Virgin rīkotā konkursa Pitch to Rich divās kategorijās - Jaunuzņēmums un Jaunās lietas, pastāstīja viena no uzņēmuma dibinātājām, Anglijā dzīvojošā latviešu uzņēmēja Renāte Kalniņa.

Jaunuzņēmumu kategorijas uzvarētājs iegūs reklāmas budžetu telekomunikāciju uzņēmumā Virgin Media 210 000 eiro (150 000 mārciņu) apmērā, savukārt Jauno lietu kategorijas uzvarētājs iegūs naudas balvu 70 000 eiro (50 000 mārciņu) vērtībā.

Kā stāsta Kalniņa, pirmajā raundā publika balsojot noskaidros labākos 50 projektus katrā kategorijā, kuri jūnijā dosies uz Londonu prezentēt savas idejas Virgin īpašniekam Brensonam un viņa komandai. Tālāk Virgin izvēlēsies labākos desmit projektus katrā kategorijā, par kuriem atkal vajadzēs balsot publikai, tādā veidā noskaidrojot konkursa galīgos uzvarētājus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Indiegogo sākta atkārtota kampaņa kabatas izmēra selfiju drona Drofie attīstīšanai

LETA,27.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pūļa finansēšanas vietnē Indiegogo sākta atkārtota kampaņa ar mērķi savākt 40 000 ASV dolāru (37 703 eiro) Latvijas un Ēģiptes jaunuzņēmuma veidota kabatas izmēra selfiju drona Drofie attīstīšanai, liecina projekta mājaslapā pieejamā informācija.

Iepriekšējā kampaņa tika sākta pērn decembrī, bet pēc piecām dienām tā tika atcelta jo, kā toreiz aģentūrai LETA skaidroja Drofiedibinātājs Mohameds Gaits, tika pieļautas vairākas kļūdas, kas kampaņu lēma neveiksmei.

Pirmkārt, nesanāca noorganizēt mediju uzmanību par mūsu kampaņu tās pašā sākumā. Ja kampaņa nesavāc lielāko finansējuma daļu pirmajās trīs dienās, tā ir lemta neveiksmei, atzina Gaits.

Otrs faktors, ko Drofie komanda nebija ņēmusi vērā, bija Ziemassvētku tuvums. Daudzi cilvēki naudu jau ir iztērējuši Ziemassvētku dāvanām. Papētot citas decembra kampaņas nu redzam, ka decembris nav labākais laiks pūļa finansējuma piesaistei, secināja Gaits.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Lai arī 12 000 eiro šķiet daudz, ražošanas uzsākšanai tā patiesībā ir salīdzinoši maza summa.

Ikdienas steigā mēdzam aizmirst savus iepirkumu maisiņus mājās un iegādājamies arvien jaunus dabai nedraudzīgos plastmasas maisiņus. Uzņēmums GENECIE piedāvā risinājumu šai problēmai - naudas makus ar iestrādātām iepirkumu somām.

GENECIE 2017. gada jūlijā radīja Ieva Rozentāle un Krista Krūmiņa. Nosaukumu nosapņojusi Ieva - viņai to sapnī pateikusi Krista. Tas šķitis zīmīgi. Pašlaik uzņēmumā darbojas tikai abas īpašnieces. Tā kā ražošana uzticēta ārpakalpojumu sniedzējiem, pagaidām ar šādu cilvēku skaitu pietiek, taču līdz ar tirdzniecības uzsākšanu būšot jāmeklē papildu darbinieki. Produktu plānots pārdot savā online veikalā genecie.com, kā arī amazon.com.

Komentāri

Pievienot komentāru
Makroekonomika

Grieķijas parāda atmaksai vietnē Indiegogo savākts 1,3 miljoni eiro

LETA,02.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grieķijas parāda atmaksai kolektīvā finansējuma vākšanas vietnē Indiegogo savākts 1,3 miljoni eiro.

Kā liecina indiegogo.com atrodamā informācija, piecu dienu laikā kampaņā iesaistījušies 75 816 atbalstītāji, kas Grieķijas glābšanai kopā savākuši 1,3 miljonus eiro.

Kā ziņots, kampaņas mērķis ir līdz 7.jūlijam savākt Grieķijai nepieciešamo 1,6 miljardus eiro nenotikušā maksājuma Starptautiskajam Valūtas fondam (SVF) atmaksai.

Kampaņas atbalstītājiem apmaiņā pret finansējumu tiek piedāvāta pastkarte trīs eiro vērtībā, kuru rotā Grieķijas premjerministra Alekša Cipra foto, par sešiem eiro atbalstītājiem būs iespējams tikt pie fetas un olīvu salātiem, bet pudele grieķu vīna atbalstītājiem izmaksās 25 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Alternatīvās finanses

Grantu programmā (ie)dvesma uzņēmējiem būs pieejami 60 000 eiro

Lelde Petrāne,07.06.2018

Grantu 10 000 EUR apmērā saņem uzņēmums Genecie - Krista Krūmiņa un Ieva Rozentāle no Mārupes.

Organizatoru foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pievienojoties diviem jauniem partneriem – Siguldas un Ķekavas novadiem, kopējais jaunajiem uzņēmējiem pieejamo grantu apmērs šogad ir pieaudzis līdz 60 000 eiro. Programmas (ie)dvesma grantus varēs saņemt gan jau strādājoši jaunuzņēmumi, gan vēl neīstenotu biznesa ideju autori.

Grantu programmas aizsācējiem SEB bankai, Jūrmalas pilsētai, kā arī Mārupes un Olaines novadiem, šogad pievienojušies arī Siguldas un Ķekavas novadi, paplašinot grantu programmas darbības teritoriju un finansējuma apjomu. Katrs no partneriem piešķirs 10 000 eiro finansējumu, uz kuru varēs pretendēt kādā no piecu pašvaldību teritorijām reģistrētie uzņēmumi, kuri dibināti pirms ne vairāk kā trim gadiem, kā arī šajās pašvaldībās dzīvojošie iedzīvotāji, kuri vēlas īstenot savas biznesa idejas.

Maksimālā naudas summa vienam grantam ir 10 000 eiro, un šogad plānots izsniegt vismaz sešus grantus. Granta līdzekļus varēs izmantot saimnieciskiem mērķiem esošā biznesa attīstīšanai vai arī jauna uzņēmuma izveidei, lai uzsāktu savu biznesu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ilgstoši skatoties filmas un klausoties mūziku planšetdatorā, rodas nepieciešamība pēc kvalitatīvākas skaņas

Ampple ir iPad aksesuārs – aizsargvāciņš ar iebūvētu audiosistēmu. «Ir daudz situāciju, kur cilvēki lieto austiņas nevis tāpēc, ka grib būt nedzirdēti, bet tāpēc, ka citādi ir slikta skaņa. Jebkurām austiņām ir labāka skaņa, nekā iPad. Vēl viens risinājums ir ārējie skaļruņi, bet tā ir atsevišķa lieta un cilvēkam ir jābūt tur, kur ir skaļruņi, vai arī pārvietojoties tie jāņem līdzi,» stāsta Viesturs Sosārs, Ampple (SIA Sonocase) vadītājs.

Iepriekš viņš strādāja audioinženierijas uzņēmumā Real Sound Lab un viņu pārsteidza tas, cik ar esošajiem līdzekļiem labāka varētu būt skaņa mazās plaša patēriņa ierīcēs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Latvijas jaunieši Indiegogo kampaņā cerētā miljona vietā savāc 4 dolārus

LETA,29.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Četru Latvijas jauniešu projekts #onemillionyou, kura mērķis bija pūļa finansējuma vietnē Indiegogo.com savākt vienu miljonu ASV dolāru (897 182 eiro), nesekmīgi noslēdzies ar savāktiem četriem ASV dolāriem (3,61 eiro), aģentūra LETA uzzināja vietnē Indiegogo.com.

Kopumā kampaņu atbalstījuši četri cilvēki.

Iepriekš projekta autori sacīja, ka #onemillionyou atšķirsies no citām pūļa finansēšanas kampaņām ar to, ka tajā katram atbalstītājam būs jāziedo tikai viens dolārs, un, ja izdosies sasniegt kampaņas mērķi - savākt vienu miljonu ASV dolāru -, puse iegūtās naudas tiks novirzīta projektam, par kuru būs nobalsojuši visvairāk atbalstītāju, bet otra puse - projektam, kas vislabāk patiks #onemillionyou komandai.

Ja kampaņa būtu noslēgusies sekmīgi, nākamās 10 dienas būtu notikusi balsošana par to projektu, kam novirzīt savāktos līdzekļus, bet pašās beigās šī nauda tiktu novirzīta attiecīgi atbalstītāju un projekta autoru virzītajiem projektiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Cerēto 100 tūkstošu dolāru vietā mājās lietojama lāzerterapijas rīka ražošanai pūļa finansēšanas kampaņā savāc 988 dolārus

LETA,04.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar savāktiem 988 ASV dolāriem (864 eiro) nesekmīgi noslēgusies pūļa finansēšanas kampaņa vietnē Indiegogo, kuras mērķis bija savākt 100 000 ASV dolāru (87 473 eiro) mājas apstākļos lietojama lāzerterapijas rīka BambooLaser ražošanas sākšanai un sertifikācijai, liecina informācija projekta mājaslapā.

Projektu kopumā atbalstījuši 12 cilvēki, un, lai arī kampaņa nav savākusi iepriekš noteikto summu, BambooLaser saņems kampaņā savākto naudu.

Kā aģentūrai LETA sacīja projekta autors Māris Belte, šāds iznākums projektu ietekmēs tā, ka investors būs jāatrod citā veidā. « Pašlaik norit sarunas ar interesi izrādījušiem riska kapitāla fondiem,» atklāja Belte. «Viņi ienestu projektā savu pieredzi un zināšanas, kas var izrādīties veiksmes faktors, tādēļ šāds kampaņas iznākums nav viennozīmīgi vērtējams kā labs vai slikts.»

Viņš arī norādīja, ka kampaņā galvenais bijis uzklausīt cilvēku viedokli par projektu. Galvenais secinājums esot tāds, ka par ierīci, kas maksā teju 500 ASV dolāru (436 eiro), retais maksātu pēc īsa video rullīša noskatīšanās. «Tādas cenas produktam ar īsu video rullīti ir par maz, lai piesaistītu pircēju,» sacīja Belte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pats galvenais veiksmīgai pūļa finansējuma kampaņai ir laba sagatavošanās – stratēģijas izstrāde un potenciālo interesentu «uzsildīšana»

Tā uzskata pūļa finansējuma platformas Indiegogo evaņģēlists Paskāls Kondamins (Pascal Condamine).

Sporta aizsargtērpu ražošanas uzņēmums Blindsave ir īstenojis pūļa finansējuma kampaņu. Tajā gan tam neizdevās sasniegt izvirzīto finansiālo mērķi, bet kopumā ar kampaņu Blindsave vadītājs Andis Blinds bija apmierināts, jo kampaņas uzdevums bija ne tikai piesaistīt finansējumu, bet tā bija arī daļa no mārketinga pasākumiem, kuru mērķis bija pievērst klientu un potenciālo sadarbības partneru uzmanību. «Viens no lielākajiem izaicinājumiem, kas faktiski arī nosaka to, cik veiksmīga būs kampaņa, ir panākt to, ka potenciālie pircēji apmeklē produkta sadaļu konkrētajā platformā. Proti, ir jāpanāk cilvēku plūsma uz šo sadaļu. Ja tās nebūs, tad arī par produktu neviens neuzzinās un to nepirks. Tieši tādēļ ļoti svarīgs ir mārketinga atbalsts, kas nozīmē arī finanšu investīcijas. Daudziem ir ilūzija, ka pietiks tikai izveidot glītu produkta sadaļu platformā un viss notiksies. Diemžēl tā tas nav, ir jāiegulda visai lieli līdzekļi mārketingā, ko daudzas startup kompānijas nevar atļauties,» saka A. Blinds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Latvijā radīta galda spēle par Marsa kolonizāciju piesaistījusi nozīmīgas investīcijas

Lelde Petrāne,15.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvieša Dagņa Skurbes radītā galda spēle Mission to Mars 2049, mūsdienīga un zinātniski korekta izklaide par Marsa kolonizācijas laikmeta izaicinājumiem, kas saņēmusi starptautiskās kosmosa sabiedrības atzinību, piesaistījusi nozīmīgas vietējās investīcijas un nonākusi pārdošanā.

Šobrīd kopējās piesaistītās investīcijas ir aptuveni 39 000 eiro, tostarp 6 500 eiro, kas savākti Indiegogo kampaņas laikā, lai spēli izstrādātu, un Radošo industriju biznesa inkubatora Creative Andrejsala līdzfinansējums 9 500 eiro apmērā. Pārējos līdzekļus izstrādātājam izdevies piesaistīt no investoriem, kas esot Latvijā novērtēti uzņēmēji.

Sociālajos tīklos spēli atzinīgi novērtējuši Discovery News Kosmosa ziņu redaktors Īans O’Nīls (Ian O'Neill), Polijas Kosmosa aģentūra, Space.com, viena no pasaulē vadošajām Visuma un astronomijas ziņu vietnēm, EarthSky, kosmosa ziņu žurnāls, The Mars Society, pasaulē lielākā biedrība Marsa kolonizēšanas veicināšanai un popularizēšanai, Marks Tompsons (Mark Thompson), BBC šova Stargazing Live vadītājs, Andreass Mogensens (Andreas Mogensen), dāņu izcelsmes Eiropas Kosmosa Aģentūras astronauts, Viktorija Džegarda (Victoria Jaggard), populārā amerikāņu zinātnes žurnāla Smithsonian kosmosa ziņu redaktore un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

VIDEO: Latviešu ražotos Plasma Pedal novērtē pasaulē

Laura Mazbērziņa,24.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumu «Gamechanger Audio» dibināja 2015. gada novembrī četri draugi, uzsākot strādāt pie sava pirmā produkta «Plus Pedal», kuru vēlāk atzinīgi novērtēja Amerikā. Pusotru gadu vēlāk ambiciozie puiši izlēma radīt savu otro produktu «Plasma Pedal».

«Plasma Pedal» ir jauns skaņas pārveidošanas rīks, kuru puiši prezentēja janvārī Kalifornijā, pasaules lielākajā mūzikas izstādē «The NAMM Show». «Tā bija vismaz 10 reizes lielāka par Ķīpsalas izstādēm,» komentē Iļja Krūmiņš, «Gamechanger Audio» līdzdibinātājs. Pēc šīs izstādes «Gamechanger Audio» puišus uzrunājis un atzinīgi novērtējis grupas Red Hot Chili Peppers dibinātājs un grupas Pink Floyd sastāvs.

Šī gada martā «Plasma Pedal» startēja pūļa finansēšanas vietnē «Indiegogo», jau pirmās dienas laikā savācot vairāk nekā 100 tūkstošus dolāru.Visvairāk «Gamechanger Audio» pedāļus iecienījuši ir ASV. Kopumā «Plasma Pedal» iegādājušies 1342 cilvēki, no kuriem 60% ir ASV iedzīvotāji, kamēr Latvijas iedzīvotāji sasniedz vien 0,3%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Gamechanger Audio pūļa finansēšanas kampaņas pirmajā dienā piesaista 150 tūkstošus dolāru

Žanete Hāka,30.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūzikas tehnoloģiju un efektu uzņēmums «Gamechanger Audio» jaunākā produkta «Motor Synth» kampaņā mazāk nekā desmit minūšu laikā ieguvis nepieciešamo finansiālo atbalstu un pēc pirmās dienas savākti jau vairāk nekā 150 000 dolāru, informē uzņēmuma pārstāvis Matīss Tazāns.

Jaunākais «Gamechanger Audio» produkts «Motor Synth» ir analogs elektromehānisks mūzikas instruments, kas skaņu ģenerē ar astoņiem digitāli kontrolētiem elektromotoriem. Tos paātrinot vai palēninot līdz noteiktam apgriezienu skaitam minūtē (rpm) tiek radīti dažādu augstumu toņi.

Aprīļa sākumā uzņēmums produkta konceptu prezentēja pasaules lielākajā elektroniskās mūzikas instrumentu izstādē «Superbooth» Berlīnē.

Motor Synth vēl nepilnu mēnesi ir iespējams iegādāties «Indiegogo» kampaņas ietvaros. Instrumenta ražošana tiks uzsākta pēc pūļa finansēšanas kampaņas īstenošanas, bet standarta pārdošana tiks sākta līdz 2019. gada decembrim.

«Gamechanger Audio» atpazīstamību ieguva ar «Plus» un «Plasma» efektu pedāļiem. «PLUS» pedālis rada klavieru tipa sostenuto jeb skaņu paildzinošu efektu, ko var izmantot ģitārām vai jebkuram citam melodiskajam instrumentam. Efekts tiek panākts ar digitālās skaņas apstrādes algoritmu palīdzību, kā rezultātā ierīce spēj pagarināt akordus un notis konceptuāli līdzīgi kā klavieru pedālis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš uzņēmums piedāvā savu ēdienu piegādes biznesa programmatūru citiem uzņēmumiem, tas ir pārstāvēts jau 16 valstīs.

Pērn novembrī SIA "Zeew" mainīja biznesa virzienu un tā vietā, lai piedāvātu ēdienu piegādi un konkurētu ar "Wolt" un "Bolt Food", piedāvā risinājumu, lai citi uzņēmumi varētu atvērt savu ēdienu piegādes uzņēmumu. "Praktiski tas nozīmē, ka jebkurš, kurš vēlas piedāvāt ēdienu piegādi, var uz "Zeew" programmatūras bāzes izveidot aplikāciju, dot tam savu nosaukumu un pavisam drīz būt tirgū," stāsta Muhameds Gaits (Mohamed Ghaith), SIA "Zeew" dibinātājs.

Liela daļa klientu ir jau eksistējoši ēdienu piegādes uzņēmumi, kam ir savas platformas un tirgus daļa, bet tie izmanto "Zeew", lai uzlabotu savu piedāvājumu, tāpat klientu vidū ir restorāni, kas veido savas mobilās lietotnes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Lai arī pūļa finansēšanas kampaņā neizdodas savākt cerēto, sumo robotus plāno piegādāt visiem atbalstītājiem

LETA,24.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī Latvijas robotikas entuziastu projekts SumoBoy pūļa finansēšanas kampaņa vietnē Kickstarter cerēto 100 000 ASV dolāru (90 122 eiro) vietā savācis vien 20 070 dolāru (17 975 eiro), SumoBoy roboti tiks piegādāti visiem atbalstītājiem, sacīja projekta pārstāvis Guntars Graiksts.

Kampaņas mērķis bija sākt robotu rūpniecisku ražošanu. Taču projekta komanda mazos apjomos robotus var izgatavot pati, tāpēc tiks sākta privāta saziņa ar visiem 56 kampaņas atbalstītājiem, un viņi saņems savus SumoBoy robotus.

Tiks arī meklēti alternatīvi ceļi, kā attīstīt projektu. «Tā varētu būt gan jauna kampaņa līdzīgā vietnē Indiegogo, gan arī cita veida pieeja,» atklāja Graiksts, piebilstot, ka viens no virzieniem, kurā attīstīt sadarbību, ir mācību iestādes. «Esam saņēmuši ieinteresētas atsauksmes no dažādām mācību iestādēm gan Latvijā, gan ārvalstīs. Kickstarter nebija tā vieta, kur piesaistīt šos klientus, to tad darīsim tagad,» piebilda Graiksts.

Komentāri

Pievienot komentāru