Jaunākais izdevums

Ilgstoši skatoties filmas un klausoties mūziku planšetdatorā, rodas nepieciešamība pēc kvalitatīvākas skaņas

Ampple ir iPad aksesuārs – aizsargvāciņš ar iebūvētu audiosistēmu. «Ir daudz situāciju, kur cilvēki lieto austiņas nevis tāpēc, ka grib būt nedzirdēti, bet tāpēc, ka citādi ir slikta skaņa. Jebkurām austiņām ir labāka skaņa, nekā iPad. Vēl viens risinājums ir ārējie skaļruņi, bet tā ir atsevišķa lieta un cilvēkam ir jābūt tur, kur ir skaļruņi, vai arī pārvietojoties tie jāņem līdzi,» stāsta Viesturs Sosārs, Ampple (SIA Sonocase) vadītājs.

Iepriekš viņš strādāja audioinženierijas uzņēmumā Real Sound Lab un viņu pārsteidza tas, cik ar esošajiem līdzekļiem labāka varētu būt skaņa mazās plaša patēriņa ierīcēs.

Hipotēzi, ka šāds aksesuārs ir nepieciešams, Ampple mēģinās pierādīt vakar sāktajā Indiegogo pūļa finansējuma kampaņā. «Mēģināsim saprast, vai cilvēkiem tas šķiet interesants. Mums šobrīd ir hipotēze un liekas, ka tā varētu būt pareiza, bet tikpat labi tā varētu būt arī nepareiza – tāpēc vajadzīga pārbaude. Kārtējo reizi kāds var teikt, ka tās ir muļķības, Es to nezinu, tāpēc es to pārbaudu,» saka Viesturs.

Visu rakstu Uzlabo audiosatura kvalitāti lasiet 11. maija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā izstrādātā iPad aizsargvāciņa-skaļruņa Ampple komanda otrā kampaņas dienā stabilizē piesaistīto finansējuma apmēru pūļa finansējuma vietnē Indiegogo

Šobrīd Ampple sasniedzis 33% no sava mērķa un ar savu naudu par šo iPad aksesuāru «balsojuši» jau 129 atbalstītāji, kopumā piedāvājot 16,3 tūkstošus eiro. Indiegogo pūļa finansējuma kampaņas mērķis ir 50 tūkstoši dolāri un Ampple cena ir, sākot no 95 dolāriem (https://www.indiegogo.com/projects/ampple-your-ipad-s-sound-amplified--3#/). Parasti pūļa finansējuma platformās komandas finansējumu saņem vien tad, ja pilnībā sasniedz vai pārsniedz izvirzīto mērķi. Indiegogo piedāvā ar «elastīgo» mērķi, kas nozīmē, ka projekts saņems finansējumu arī tad, ja netiks savākta visa plānotā summa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ampple prezentējis aizsargvāciņu-skaļruni, kas ar savu skaņas kvalitāti uzlabo mūzikas, spēļu un video skatīšanās pieredzi iPad Pro, iPad Air un iPad Mini planšetdatoros

Ampple nodrošina spēcīgu skaņu, izmantojot Coneq skaņas korekcijas algoritmu, inovatīvu akustisko dizainu un iekšējos skaņas kanālus. Papildināts ar t.s. zilzobja tehnoloģiju, Ampple aizsargvāciņš-skaļrunis var tikt savienots ne vien ar iPad ierīcēm, bet arī ar citām, kas izmanto šo tehnoloģiju. Ampple aprīkots ar 5000 mAh bateriju, kas darbojas līdz desmit stundām, tāpēc aizsagvāciņš neizmanto iPad jaudu.

Indiegogo pūļa finansējuma kampaņas mērķis ir 50 tūkstoši dolāri un Ampple cena ir, sākot no 95 dolāriem (https://www.indiegogo.com/projects/ampple-your-ipad-s-sound-amplified--3#/).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakar iPad aisargvāciņa-skaļruņa Ampple komanda sāka pūļa finansējuma kampaņu un pirmās dienas laikā jau pietuvojusies savam mēŗkim par trešdaļu

Db.lv jau rakstīja - Ampple nodrošina spēcīgu skaņu, izmantojot Coneq skaņas korekcijas algoritmu, inovatīvu akustisko dizainu un iekšējos skaņas kanālus. Papildināts ar t.s. zilzobja tehnoloģiju, Ampple aizsargvāciņš-skaļrunis var tikt savienots ne vien ar iPad ierīcēm, bet arī ar citām, kas izmanto šo tehnoloģiju. Ampple aprīkots ar 5000 mAh bateriju, kas darbojas līdz desmit stundām, tāpēc aizsagvāciņš neizmanto iPad jaudu.

«iPad ir zināms ar tā augstas izšķirtspējas ekrānu, kas bagātina lietotāju iemīļotākās filmas, pārraides un videospēles, taču audio kvalitāte bieži vien iepaliek vizuālajai pieredzei. Ar Ampple lietotāji varēs izbaudīt uzlabotu skatīšanās un klausīšanās pieredzi savā iPad,» saka Viesturs Sosārs, Ampple vadītājs. Ampple dibinātāji ir Viesturs Sosārs, Rihards Funts un Kaspars Kalnišs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pūļa finansējuma piesaistes kampaņā vietnē Indiegogo Latvijā radītais aizsargvāciņš-skaļrunis Ampple, kas domāts iPad planšetdatoriem, sasniedzis savu mērķi un piesaistījis 51,3 tūkstošus dolāru

«Kampaņa bija grūta, jo pieļāvām daudz kļūdu tās sākumā. Patiesībā nebijām labi sagatavojušies un, dažādu iemeslu dēļ, bija grūti kampaņai piesaistīt pietiekami daudz «acu». Pēdējā nedēļā beidzot sapratām, kā dabūt cilvēkus uz Indiegogo lapu un attiecīgi būtiski pieauga pasūtījumu skaits. Bet, lai to saprastu, mums bija daudz ne tik veiksmīgu mēģinājumu pa ceļam,» atklāj Viesturs Sosārs, Ampple vadītājs. Vaicāts par tālākajiem soļiem, viņš atzīst, ka tagad viss tikai sākas – jāsāk gatavot ražošana un jāpiesaista nopietnāks sēklas raunda finansējums. «Darba pilnas rokas,» tā V. Sosārs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas start-up uzņēmums Ampple radījis iPad aizsargvāciņu ar Bluetooth stereo sistēmu, kas nodrošina trīs reizes lielāku skaļumu, sniedzot dabīgu stereo skaņu visā frekvenču diapazonā, informē Ampple pārstāvji.

Latvijas start-up uzņēmuma Ampple idejas mērķis ir uzlabot skaņu mobilajām ierīcēm un piedāvāt dzidras un piesātinātas skaņas pieejamību, tādejādi arī aktualizējot iPada lietošanu dažādās situācijas. Šī iemesla dēļ vāciņš ir radīts no īpaši izturīgas plastmasas, ļaujot pasargāt ierīci no bojājumiem.

«Mūsu izstrādātais produkts ir portatīvs iPad aizsargvāciņš ar iebūvētiem jaudīgiem skaļruņiem, kurš zīmīgs ar funkcionālu dizainu no ārpuses un inovatīvu akustisko dizainu aizsargvāciņa iekšpusē. Tajā izmantots Latvijā radīts skaņas korekcijas algoritms Coneq,» par latviešu radīto tehnoloģiju kvalitāti ir pārliecināti paši idejas autori.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Sonocase startē igauņu platformā Funderbeam Markets

Anda Asere,07.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzās pūļa finansējuma platformām aktīvāk attīstīties sākušas arī kolektīvās investēšanas platformas, kurās investoriem iespējams iegādāties nelielu daļu uzņēmuma kapitāldaļu, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Viena no tādām platformām ir igauņu Funderbeam Markets, kas ir primārais un sekundārais tirgus agrīnā posma startup uzņēmumu investīcijām. Tas ļauj investoriem no dažādām pasaules vietām viegli apvienoties, lai palīdzētu startup uzņēmumiem vairot to kapitālu. «To piedāvā vairākas kompānijas, bet mēs atšķiramies ar to, ka investori var tirgot savas investīcijas tiešsaistes pēcpārdošanas tirgū, izmantojot digitālos žetonus. Kad investīcija ir veikta, investori var pārdot savas daļas citiem investoriem platformā. Pamatā šodien, ieguldot jaunuzņēmumos, investori ir saistīti ar savu lēmumu uz diezgan ilgu laiku, kurā ar savu ieguldījumu neko nevar iesākt. Ja kompānijai labi klājas, kāds no investoriem varētu gribēt pārdot savas kapitāldaļas. Protams, tas nebūs tik vērtīgi kā brīdī, kad kompānija tiek pārdota, taču varbūt cilvēkam nauda vajadzīga agrāk. Protams, kā jau jebkurā tirgū, vajadzīgs kāds, kurš vēlas pārdot, un kāds, kurš vēlas pirkt,» skaidro Mads Emīls Dalsgārds (Mads Emil Dalsgaard), Funderbeam mārketinga vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas galvaspilsētā Tallinā vakar un šodien norisinās tehnoloģiju konference Latitude59, kas tiek uzskatīta par vienu no lielākajām reģionā; to plašā skaitā apmeklē arī Latvijas pārstāvji

Konference notiek jau devīto gadu un pulcē tehnoloģiju jaunuzņēmumus (startup), investorus un citus interesentus. Šogad konferencei ir aptuveni 1500 apmeklētāju no dažādām valstīm. Plaši pārstāvēta ir arī Latvija – konferencē piedalās ne vien tehnoloģiju jaunuzņēmumi Nordigen un Funderful, kuri pastāstīs par sevi īso prezentāciju konkursā [email protected] Estonia, bet arī Twino, Edurio, Ampple, Zoomcharts, Walmoo, Overly u.c. Latvijas startup. Tāpat konferenci apmeklē TechHub Riga un mediju pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrības airBaltic stjuarti ar šodienu pilnvērtīgi sāk pielietot Apple iPad planšetdatorus, lai aizstātu līdz šim izmantotās drukātās rokasgrāmatas un veidlapas. Tās ir investīcijas darbības procesu modernizācijā, kas nodrošinās uzlabotu darba efektivitāti un ievērojami samazinās papīra patēriņu, informē A/S Air Baltic Corporation Korporatīvās komunikācijas vadītāja Alise Briede.

«2014. gadā mēs sākām izmantot iPad planšetdatorus pilotu kabīnēs. Tas ļāva pilotiem izvairīties no aptuveni 10-15 kilogramu smagas lidojumu informācijas, rokasgrāmatu un citi uzziņu materiālu pārnēsāšanas. Mūsu piloti ir augstu novērtējuši šo iniciatīvu, tādēļ mēs esam spēruši jau nākamo soli, ievērojami samazinot papīra izmantošanu arī stjuartu ikdienas darbā,» stāsta airBaltic operatīvās vadības direktors Martins Sedlackis (Martin Sedlacky).

Pēdējo trīs gadu laikā ar šī projekta palīdzību lidsabiedrība ietaupījusi aptuveni sešus miljonus lappuses papīra, kas ir līdzvērtīgs aptuveni 350 kokiem. Papildus tam, tā kā iPad sver vien 0,7 kilogramus, svara samazināšana arī garantē degvielas patēriņa ietaupījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" spērusi vēl vienu soli, lai samazinātu papīra izmantošanu, aizvietojot lidojumu pasažieru papīra sarakstus ar digitālu risinājumu, kas uzlabos darba efektivitāti, informē "airBaltic".

"Ilgtspēja ir neatņemama mūsu biznesa sastāvdaļa, un ikviens no mums ik dienu cenšas padarīt šo pasauli labāku. Digitāli pasažieru saraksti ir nākamais solis uz priekšu. Mūsu kolēģi ir paveikuši ievērojamu darbu un mums ir prieks redzēt, ka apkalpes komanda ir sajūsmā par šo uzlabojumu. Turpmāk "airBaltic" apkalpe vairs neizmantos garus papīra sarakstus, bet to vietā dati tiks saņemti iPad planšetdatoros," norāda "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss).

Turpmāk apkalpes ikdienas darbā vairs gandrīz nemaz netiks izmantots papīrs, un šī iniciatīva ik gadu ļaus ietaupīt aptuveni 1,8 tonnas papīra. Papildus tam lidsabiedrība samazinājusi arī citu papīra dokumentu izmantošanu, galvenokārt tās virszemes apkalpošanas nodaļā. Tagad digitāli kļuvuši dokumenti, kas aptver informāciju par pasažieriem pirms iekāpšanas lidmašīnā, informāciju par lidojumu un degvielas datus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Planšetes izspiež 360 grādu datori

Jānis Vēvers, speciāli DB,15.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meklējot produktīvākus darba instrumentus, uzņēmumi aizvien biežāk dod priekšroku klēpjdatoru un planšetdatoru krustojumiem

Stājoties darbā vai sagaidot savu kārtu darba instrumentu atjaunošanas rindā, šogad liela daļa strādājošo saņems nevis kārtējo galddatoru vai klēpjdatoru un pat ne planšeti, bet gan abu pēdējo hibrīdu. Tā dēvētie divi vienā jeb 360 grādos atlokāmi klēpjdatori ar skārienjutīgu ekrānu kļuvuši par šā gada karstāko tendenci biroju tehnikā un apņēmīgi izspiež no darba vietām īsu popularitātes uzplaiksnījumu pārdzīvojušās planšetes.

Pēc patosa pilnā planšetdatoru uznāciena pirms nepilniem desmit gadiem un bravūrīgajiem solījumiem pārņemt datoru funkcijas skārienjutīgo plākšņu tirgū jau labu laiku vērojami pamatīgi atplūdi. Pārliecinājušies, ka planšetes labākajā gadījumā der kā prezentācijas un komunikācijas rīks, nevis pilnvērtīgs darba instruments, uzņēmēji sāka meklēt efektīvākus variantus. Globālie tirgus dati rāda, ka par tiem varētu kļūt tieši 360 grādu datori.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV informācijas tehnoloģiju gigants «Apple Inc.» un Dienvidkorejas elektronikas uzņēmums «Samsung Electronics Co.» ir izbeiguši savu strīdu par patentiem, kas bija ildzis vairāk nekā septiņus gadus, liecina trešdien ASV tiesā iesniegts dokuments.

Tiesa paziņoja, ka abas puses to ir informējušas par lietas nokārtošanu, un piebilda, ka «visas atlikušās prasības un pretprasības šajā lietā līdz ar šo tiek izbeigtas».

Strīda izbeigšanas nosacījumi netika izpausti. Strīdus ārpus ASV abi tehnoloģiju milži bija izbeiguši jau agrāk.

Strīds sākās 2011.gadā, kad «Apple» apsūdzēja «Samsung» par viedtālruņu «iPhone» un planšetdatoru «iPad» dizaina un tehnoloģijas kopēšanu. Ierosinātā prāva uzsāka patentu karu, kas izvērtās apmēram 50 lietās vairākās valstīs.

«Apple» guva priekšroku pirmajos tiesu spriedumos, sākot ar 2012.gada spriedumu, kurā zvērināto tiesa nolēma, ka «Samsung» jāsamaksā «Apple» vairāk nekā vienu miljardu ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien Google mātesuzņēmuma Alphabet vērtība sasniegusi 570 miljardus ASV dolāru, tādējādi pārspējot Apple un kļūstot par vērtīgāko kompāniju pasaulē, raksta CNBC.

Apple tirgus vērtība otrdien bija aptuveni 535 miljardi ASV dolāru.

Pēdējā reize, kad Google bija vērtīgāka nekā Apple, bija 2010.gads, kad abu kompāniju vērtība bija mazāka nekā 200 miljardi ASV dolāru. Toreiz Apple nesen bija laidis pārdošanā savu pirmo iPad, jaunākais iPhone tirgū bija 3GS un lielākos pārdošanas apjomus veidoja Mac – aptuveni trešdaļu. Tolaik kompāniju vadīja Stīvs Džobss.

Google vadītājs toreiz bija Ēriks Šmidts, kurš nākamajā gadā atdeva vadības grožus uzņēmuma līdzdibinātājam Lerijam Peidžam. Kompānija toreiz bija aptuveni uz pusi mazāka nekā patlaban.

Laikā starp 2008. un 2010.gadu Google un Apple vairākas reizes mainīja līdera godu, taču tad Apple vērtība uzlēca no 180 miljardiem dolāru līdz vairāk nekā 650 miljardiem dolāru 2012.gada septembrī. Toreiz kompāniju vērtība atšķīrās par vairāk nekā 400 miljardiem ASV doolāru. 2011.gadā Apple pārspēja Exxon un kļuva par pasaulē vērtīgāko uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmums Apple otrdien paziņojis, ka pārdošanā nonāks iPhone viedtālruņu speciālizlaidums iPhone 7 un 7 Plus sarkanā krāsā, liecina uzņēmuma paziņojums.

Tālrunis pārdošanā nonāks 24.martā. Īpašā izlaiduma tālruņi būs pieejami tikai ar 128 GB un 256 GB uzglabāšanas iespējām. To cena būs sākot no 749 dolāriem.

Citu atšķirību, kā vien sarkanā krāsa, tālruņiem nav. Jaunu modeli ar jaunām funkcijām Apple neplāno laist klajā ātrāk kā septembrī.

Sarkanie telefoni radīti, atbalstot cīņu ar AIDS – arī daļa ieņēmumu no šo telefonu pārdošanas tiks novirzīta organizācijai, kas vāc līdzekļus cīņai pret šo slimību.

Uzņēmums nācis klajā ar vēl vienu jaunumu – lētāku iPad versiju - 9,7 collu iPad ar 32 gigabaitu atmiņu cena būs sākot no 329 dolāriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apple lietotāji tiek aicināti atjaunot savu ierīču programmatūru, jo atklāta FaceTime programmatūras kļūda, kas rada nopietnas privātuma problēmas, raksta Bloomberg.

Secināts, ka kļūda rada iespēju, veicot konferences zvanu FaceTime, automātiski dzirdēt šo personu, pirms tā apstiprina zvanu, turklāt zvana saņēmējs nezina, ka zvanītājs viņu dzird, tāpat iespējams redzēt personu caur priekšējo kameru.

Lai novērstu šādu situāciju, Apple izlaidis jaunāko operētājsistēmas atjauninājumu – iOS 12.1.3 iPhone, iPad un HomePad ierīcēm. Jaunākā versija neparedz nekādus jaunumus, taču labo vairākas lielas kļūdas saistībā ar kompānijas produktiem.

Apple ziņojis, ka FaceTime kļūda ir jaunākajiem viedtālruņiem, sākot ar iPhone 5S modeli, iPad Air un jaunākiem modeļiem, kā arī 6.paaudzes iPod Touch.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienās nav iedomājams nopietns uzņēmums vai jebkuras jomas iestāde, kur lielākā daļa ikdienas procesu netiktu vadīti ar tehnoloģijām. Turklāt tehnoloģiju attīstība pēdējās desmitgadēs šo iespēju ir padarījusi neskaitāmas reizes lētāku un līdz ar to arī pieejamāku gan cenas, gan piedāvājuma ziņā.

Nenoliedzams tehnoloģiju jomas līderis ir Apple, kura ražotās tehnoloģijas un dažādām vajadzībām izstrādātie programmnodrošinājumi aizvien vairāk gan padara vieglāku un vienkāršāku ikdienas procesu vadīšanu biznesā un valsts sektorā, tostarp arī zinātniskajā un studiju darba procesā augstskolās.

Arī Latvijas Lauksaimniecības universitāte (LLU) ir iegādājusies 16 Apple iMAC, lai aprīkotu LLU Informācijas tehnoloģiju fakultātes datorklasi studentu apmācību vajadzībām, kā arī divus Macbook Pro pasneidzējiem, stāsta LLU Informācijas Tehnoloģiju fakultātes dekāns, inženierzinātņu doktors Gatis Vītols.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV informācijas tehnoloģiju gigants "Apple Inc." otrdien tiešsaistē notikušajā pasākumā prezentējis jaunus planšetdatoru "iPad" modeļus, tādējādi reaģējot uz patērētāju aizvien pieaugošo interesi pēc šādām ierīcēm un darba iespējām mājās koronavīrusa pandēmijas laikā.

Vienlaikus uzņēmums arī iepazīstināja ar jauniem "iMac" datoriem, kas kļuvuši jaudīgāki, pateicoties tā paša izstrādātajām M1 mikroshēmām.

Šīs mikroshēmas darbina arī jaunos "iPad Pro" planšetdatorus, kuriem ir uzlaboti ekrāni un labāki savienojumi ar ārējām ierīcēm, kā arī būs pieejams 5G savienojums.

Planšetdatoru cena 11 collu modelim ASV sāksies no 799 dolāriem (660 eiro), bet par 12,9 collu modeli nāksies maksāt 1099 dolārus (910 dolārus).

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

IDC: Planšetdatoru tirdzniecība pasaulē pērn piedzīvojusi kritumu otro gadu pēc kārtas

LETA,03.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn pasaulē piegādāto planšetdatoru skaits samazinājies par 15,6%, tādējādi reģistrēts kritums otro gadu pēc kārtas, liecina tirgus izpētes kompānijas International Data Corp. (IDC) apkopotā informācija.

Pagājušajā gadā pasaulē piegādāti 178,4 miljoni planšetdatoru, bet ceturtajā ceturksnī to tirdzniecības apjoms sarucis par 20% - līdz 52,9 miljoniem vienību.

Analītiķi norāda, ka liela daļa patērētāju novēršas no tradicionālajiem planšetdatoriem, lai izvēlētos krietni daudzpusīgākas ierīces ar atdalāmām tastatūrām, kuras iespējams kategorizēt gan kā planšetdatorus, gan personālos datorus.

ASV informācijas tehnoloģiju gigants Apple Inc. šonedēļ ziņoja, ka tas ceturtajā ceturksnī pārdevis 13,1 miljonu planšetdatoru iPad, kas ir par gandrīz 19% mazāk nekā pirms gada, taču pietiekams apjoms, lai saglabātu līderpozīcijas šo ierīču tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

FOTO: Apple ikgadējā Worldwide Developers Conference prezentē jaunumus

Žanete Hāka,04.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadīta ikgadējā Apple izstrādātāju konference Worldwide Developers Conference (WWDC), kuras laikā, kā ierasts, uzņēmuma pārstāvji iepazīstināja ar vairākiem jaunumiem.

Apple prezentēja jaunu, jaudīgu datoru profesionāļiem Mac Pro un ekrānu Apple Pro Display XDR ar Retina 6K 32 collu ekrānu. Tika ziņots, ka datora sākumcena būs 5999 dolāri, taču netika minēts, cik maksās dārgākais modelis.

Tāpat uzņēmums atklāja jaunāko macOS Catalina operētājsistēmu, kas papildināta ar jaunām aplikācijām un jaunu tehnoloģiju attīstītājiem. Ar jauno operētājsistēmu Apple nomaina iTunes ar aplikācijām Apple Music, Apple Podcasts un Apple TV. Operētājsistēma piedāvās arī Sidecar funkciju, kas ļaus izmantot iPad kā otro ekrānu.

Apple klātesošos iepazīstināja arī ar iOS 13, kas piedāvās jaunas funkcijas, uzlabotas foto, vienkāršāku veidu, kā ātrāk pieslēgties aplikācijām un mājaslapām, izmantojot Apple ID. Tāpat paplašināta Apple Maps aplikācija, uzlaboti atgādinājumi, īsziņas un citas funkcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finanšu tirgus dalībnieki šobrīd aktīvi mēģina izzīlēt to, kāda varētu būt ASV un Irānas saasinājumu attīstība. Pagaidām joprojām lielākajai daļai Volstrītā bāzes scenārijs paredz to, ka tālāki asumi būs, lai gan tie tomēr nepāraugs plašākā jaunā karadarbībā.

Tādējādi, neskatoties uz dažādiem nemierīgiem jaunumiem, gada sākums daudzām populārām akcijām ir bijis visai veiksmīgs. Turpina pieaugt, piemēram, lielo ASV tehnoloģiju līderu akciju vērtība. Apple akcijas cena kopš gada sākuma palielinājusies par 1,6%, Alphabet (Google mātes uzņēmums) pat par 4,1% līdz 1395 ASV dolāru atzīmei un Facebook - par 3,8%.

Liela daļa aptaujāto finanšu ekspertu teic, ka, ģeopolitikai esot sakarsētai, finanšu tirgū sagaidāmas palielinātas svārstības. Viedokļi par nepieciešamajām darbībām ar naudu šādos laikos gan ir visai dažādi. Visai daudzi turpina norādīt, ka jebkuru straujāku akciju atkāpšanos drīzāk derētu izmantot, lai šos vērtspapīrus iegādātos lētāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumi augstu vērtē Apple ierīces, pateicoties to kvalitātei, drošībai un vienkāršai IT pārvaldībai. Uzņēmumiem, kam nepieciešami īpaši jaudīgi datori, pagājušajā nedēļā Apple atklāja ilgi gaidītu jaunumu - jauno 14 collu un 16 collu MacBook Pro. Visi MacBook lietotāji darba vajadzībām gūs labumu no šīm jaunajām funkcijām - jauni, īpaši spēcīgi procesori, vēl skaidrāki displeji, bagātīga savienojamība un kamera, kas piemērota aktuālajām prasībām. Lūk, galvenās izmaiņas, kas palīdzēs jums strādāt vēl produktīvāk.

1. Jaunās Apple mikroshēmas

Kopā ar jaunāko MacBook Pro Apple piedāvā vēl ātrākas datoru mikroshēmas - M1 Pro un M1 Max gatavas tikt galā ar resursietilpīgākajiem uzdevumiem.

M1 Pro ir līdz pat 70% jaudīgāka par Apple pirmo M1 mikroshēmu. Šo jaudu nodrošina līdz pat 10 kodolu video karte un līdz pat 16 kodolu video karte. Jaunā mikroshēma arī atbalsta līdz pat 32 GB mikroshēmas RAM un datu pārneses ātrumu līdz pat 200 GB/sekundē.

Vēl jaudīgākā M1 Max mikroshēma dubulto datu pārneses ātrumu līdz 400 GB/s un atbalsta līdz pat 64 GB RAM. Ar līdz pat 32 kodoliem attēlu apstrādei, standarta M1 mikroshēmas veiktspēja ir četras reizes spēcīgāka nekā Nvidia GeForce 3080 mikroshēmai, kas atrodama īpaši jaudīgos spēļu klēpjdatoros.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Opras Vinfrijas impērija tikko kļuvusi lielāka – viņa iegādājusies teritoriju 1,4 hektāru platībā, raksta Business Insider.

Saskaņā ar nekustamo īpašumu kompānijas aplēsēm, viņa par kalnu māju Telluridē, Kolorado, samaksājusi 14 miljonus ASV dolāru. Iepriekš īpašums piederējis tehnoloģiju kompāniju vadītājam Bobam Vollam.

Mājai ir piecas guļamistabas un tā aprīkota ar viedās mājas ierīcēm.

Iepriekšējais īpašnieks spējis ar iPad palīdzību aplaistīt istabas augus no attāluma.

Teritorijā ir speciāla taka 10 metru augstumā, kas ved caur koku aleju. Saskaņā ar LosAngeles Times, tās būvniecība izmaksāja 140 tūkstošus dolāru.

Pērn O. Vinfrija samaksāja 11 miljonus dolāru par 24 hektāru lielu teritoriju netālu no jaunā īpašuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

LG sāk atbalstīt AirPlay 2 un kļūst par pirmo televizoru ražotāju, kas atbalsta HomeKit

Lelde Petrāne,24.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmuma LG Electronics (LG) šā gada AI televizoru modeļos būs pieejams Apple AirPlay 2 un HomeKit, tādējādi LG kļūstot par pasaulē pirmo televizoru ražotāju, kas atbalsta HomeKit. Šīs Apple funkcijas būs pieejamas, veicot programmatūras atjauninājumu 2019. gada LG OLED, NanoCell un UHD televizoriem ar ThinQ AI iespējām.

Izmantojot Apple AirPlay, LG 2019. gada AI televizoru modeļu īpašnieki var straumēt saturu, tostarp ar Dolby Vision atbalstu, no iPhone, iPad un Mac ierīcēm tieši savos televizoros. Lietotāji var skatīties un lejupielādēt savas iecienītākās filmas un televīzijas šovus no Apple TV un citām video aplikācijām, kā arī fotogrāfijas tieši savos LG AI televizoros. Tāpat lietotāji var arī savās mājās atskaņot Apple Podcasts, Apple Music un mūziku no savām bibliotēkām un citiem straumēšanas pakalpojumiem, sasinhronizēti izmantojot savu LG AI televizoru un citus ar AirPlay 2 savietojamus skaļruņus.

HomeKit nodrošina iespēju lietotājiem ērti kontrolēt savus viedos mājokļus ar Home App vai Siri savās Apple ierīcēs. LG AI televizorus iespējams viegli pievienot Home App, ar kuru lietotāji var piekļūt tādām televizora pamatfunkcijām, kā ieslēgšanai un izslēgšanai, skaļuma regulēšanai un kanāla izvēlei. LG AI televizorus arī iespējams pievienot automatizācijas funkcijām, kas pieejamas HomeKit.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Par patentu pārkāpumiem Apple un Broadcom jāmaksā 1,1 miljards dolāru

LETA--AFP,30.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Losandželosas tiesa trešdien izdevusi rīkojumu ASV informācijas tehnoloģiju gigantam "Apple Inc." un Savienoto Valstu mikroshēmu ražotājam "Broadcom" kopumā samaksāt 1,1 miljardu dolāru (999,9 miljonus eiro) Kalifornijas Tehnoloģiju universitātei par četru bezvadu interneta Wi-Fi tehnoloģiju patentu pārkāpumiem.

Tiek uzskatīts, ka šis ir viens no visu laiku vērienīgākajiem tiesa lēmumiem kādā no patentu pārkāpumu lietām.

Tiesas lēmums paredz, ka "Apple" būs universitātei jāsamaksā 837 miljoni dolāru, bet "Broadcom" jāmaksā 270 miljoni dolāru.

Kalifornijas Tehnoloģiju universitāte abus tehnoloģiju gigantus tiesā iesūdzēja 2016.gadā, apgalvojot, ka "Apple" produkti, tostarp viedtelefoni "iPhone", planšetdatori "iPad" un viedpulksteņi "Apple Watch" izmanto "Broadcom" ražotas komponentes, kas pārkāpj universitātes patentus saistībā ar bezvadu datu pārraidi.

"Apple" un "Broadcom" norādījuši, ka plāno iesniegt apelāciju pret šo tiesas lēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nacionālā lidsabiedrība "airBaltic" mājaslapā ievieš apmaksas veikšanas iespēju ar "Apple Pay", informē "airBaltic" pārstāvji.

Tādējādi "airBaltic" turpina realizēt savu apņemšanos klientiem nodrošināt dažādas maksāšanas iespējas.

"Apple Pay" ir "Apple Inc." izstrādāts mobilo maksājumu pakalpojums, kas lietotājiem ļauj veikt maksājumus klātienē, "iOS" lietotnēs un internetā. Tas ierīcēs "iPhone", "Apple Watch", "iPad" un "Mac" tiek atbalstīts, izmantojot interneta pārlūkprogrammas "Safari", "Chrome", "Edge" un "Firefox".

"airBaltic" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 500,17 miljoni eiro, kas ir 2,5 reizes vairāk nekā 2021.gadā, bet kompānijas zaudējumi samazinājās 2,5 reizes - līdz 54,219 miljoniem eiro.

Latvijas valstij pieder 97,97% "airBaltic" akciju, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - 2,03%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajā ceturksnī pasaulē piegādāto planšetdatoru skaits samazinājies par 8,5%, tādējādi reģistrēts kritums jau desmito ceturksni pēc kārtas, liecina tirgus izpētes kompānijas International Data Corp. (IDC) apkopotā informācija.

Ceturksnī pasaulē piegādāti 36,2 miljoni planšetdatoru, norāda IDC.

Tikmēr atsevišķā Strategy Analytics ziņojumā teikts, ka planšetdatoru tirdzniecība pagājušajā ceturksnī sarukusi pat par 10%.IDC analītiķis Raians Reits norāda, ka planšetdatoru tirdzniecības straujā izaugsme no 2010.gada līdz 2013.gadam pēc pirmās paaudzes iPad nonākšanas tirgū tagad ir vēsture. Tā vietā liela daļa patērētāju konstatē, ka viņi spēj iztikt bez planšetdatora un paļauties uz viedtelefonu vai jauniem plānākiem portatīvajiem datoriem.

Jaunākie dati liecina, ka ASV informācijas tehnoloģiju gigants Apple Inc. pirmajā ceturksnī saglabājis līderpozīcijas globālajā planšetdatoru tirgū ar 24,6% tirgus daļu, neskatoties uz šo ierīču pārdošanas apjoma kritumu par 13%.

Komentāri

Pievienot komentāru